Had dan deze gepakt:quote:
Van mij mogen ze hem best naar januari 2008 doen. Er komen sowieso te veel top titels uit aan het einde van het jaar en in een spel als Mass Effect gaat veel tijd zitten en dat heb ik niet aan het einde van het jaar. Zeker niet met andere killer aps.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:51 schreef Black-Hole het volgende:
Uitgesteld?
Hoop zo van niet want we wachten nu al zo lang, aan de andere kant liever een volledig af en goed gebalanceerde game dan half werk afleveren.
idd die was echt geweldig vooral hoe die sprakquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Had dan deze gepakt:
[afbeelding]
Ik hoop dat ze HK-47 nog ergens rond hebben lopen in Mass Effect, zou wel ultieme humor zijn
Hij is idd bruut mooi armor ook en die littekens in zijn gezicht zijn ook wel vet. Denk niet dat hij vijandig is trouwens.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:06 schreef DooD het volgende:
Behold http://xbox360.ign.com/articles/799/799822p1.html
Urdnot Wrex Will this Krogan Battle Master be friend or foe?
Hij ziet er badass uit en heeft voldoende meegemaakt. Ik ben benieuwd of hij werkelijk vriend of vijand is.![]()
Hij schijnt zelfs na de forums te hebben gelezen een party member te zijn.
Lijkt me een verstandig idee aangezien het nog een dikke anderhalve week duurt voordat Revalations hier op de deurmat valt en dan heb ik nog minimaal drie weken nodig om hem te lezen. Dus rag maar wat neer hier en dan bespreken we dat. Ik zal je sowieso mijn visie geven over wat we bespreken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is idd bruut mooi armor ook en die littekens in zijn gezicht zijn ook wel vet. Denk niet dat hij vijandig is trouwens.
Misschien kunnen we om de zoveel tijd even iets hier neer zitten bijvoorbeeld een ras en dat iedereen dat ff leest en daarna gewoon beetje over hebben wat je van dat ras vind en welke rol ze gaan hebben in Mass Effect. Of de classe's doornemen en timeline dan blijft dit topic leven tot aan 2008![]()
En dat maakt ze zojuist extreem gevaarlijk. Wat als Saren de leiderschap weet te beinvloeden, dan is er gauw een oorlog van extremen. Dit komt mede omdat die Turians zo goed zijn in orders opvolgen dat ze niet voor zichzelf kunnen denken, of erger nog het niet willen.quote:Since their culture is based on the structure of a military hierarchy, changes and advances accepted by the leadership are quickly adopted by the rest of society with minimal resistance.
Ik zie ze juist niet op die manier. Het zijn wel goede soldaten en idd ook wel een militare samenleving die ze hebben maar ze hebben ook eer hoog in het vaandel staan en ook krijgsgevangen en dergelijke worden goed behandeld. Ook staat er dat de turains niet snel tot geweld over gaan.. Verder zijn ze ook vertegenwoordigd in de Citadel Counsel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:23 schreef DooD het volgende:
[..]
En dat maakt ze zojuist extreem gevaarlijk. Wat als Saren de leiderschap weet te beinvloeden, dan is er gauw een oorlog van extremen. Dit komt mede omdat die Turians zo goed zijn in orders opvolgen dat ze niet voor zichzelf kunnen denken, of erger nog het niet willen.
Een gevaarlijk ras als je het mij vraagt, dat zonder enige gedachte ten strijde trekt enkel omdat het leiderschap dat zou kunnen bevelen.
Nazi Duitsland taferelen: befehl ist befehlquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:23 schreef DooD het volgende:
[..]
En dat maakt ze zojuist extreem gevaarlijk. Wat als Saren de leiderschap weet te beinvloeden, dan is er gauw een oorlog van extremen. Dit komt mede omdat die Turians zo goed zijn in orders opvolgen dat ze niet voor zichzelf kunnen denken, of erger nog het niet willen.
Een gevaarlijk ras als je het mij vraagt, dat zonder enige gedachte ten strijde trekt enkel omdat het leiderschap dat zou kunnen bevelen.
Niet mee eens wat de Turian betreftquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Nazi Duitsland taferelen: befehl ist befehl
Nou, wat de leider zegt moeten ze naar luisteren. Doet me een beetje denken aan de dedicatie van de Duitse soldaat tijdens de beginjaren van de oorlog.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet mee eens wat de Turian betreft![]()
Ja maar ik vind dat niet kloppen met wat er staat. Ze hebben wel een strikte samenleving maar ze storten zich niet zo maar in de oorlog enz.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:52 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Nou, wat de leider zegt moeten ze naar luisteren. Doet me een beetje denken aan de dedicatie van de Duitse soldaat tijdens de beginjaren van de oorlog.
quote:Na de geruchten dat Mass Effect misschien pas begin 2008 uit zou komen, is de game intussen ook flink onder de loep genomen door de ESRB. Deze Amerikaanse organisatie is verantwoordelijk voor de leeftijdsclassificaties die de games in de VS ontvangen en bepaalt hiermee wat wel en niet toegankelijk is voor het jonge publiek.
In het geval van Mass Effect gaat het om een rating van M, oftwel 'Mature'. Dit is te wijten aan het bloed, geweld, naakt en seksuele thema's. De game zal in Amerika beschikbaar zijn voor achtienjarigen en ouder. Wat echter nog belangrijker is dan de rating, is het feit dat deze nu al bekend is. Dit zou namelijk heel goed kunnen betekenen dat de game tóch nog uit komt voor januari. Het gebeurt niet vaak dat een game een halfjaar van tevoren al geclassificeerd wordt. Wanneer er meer bekend is over de releasedatum van Mass Effect, laten we het vanzelfsprekend weten.
Dan hoop ik dat Assassins creed de kerst niet haalt anders wordt het wel belachelijk duur deze kerst periodequote:
Deze maand ook al 3 games en de komende periode wordt echt niet goedkoper...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:33 schreef DooD het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Assassins creed de kerst niet haalt anders wordt het wel belachelijk duur deze kerst periode
Expliciete beelden van een Krogan die bezig is met een turianquote:
Ondervragingsscènes waar Abu Ghraib niets bij isquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Expliciete beelden van een Krogan die bezig is met een turian![]()
Mass Effect heeft het allemaalquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ondervragingsscènes waar Abu Ghraib niets bij is![]()
eindelijk als mens eens 'anal probes' bij aliens gaan inbrengenquote:
In het kader van terrorisme bestrijding!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
eindelijk als mens eens 'anal probes' bij aliens gaan inbrengen![]()
Wat zijn wel de goede boeken??quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:39 schreef Cudles het volgende:
Revelation had ik binnen 24 uur uit, leuk om te lezen, maar niet het beste sci-fi boek. Alsnog de moeite waard.
En damn, ik kan niet wachten totdat ME uit komt.
Klopt idd dat is voor het verhaal enz wel beter. Maar je hebt wel veel planeten die je na eigen inzicht kan bezoeken dat is ook wel oke.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:24 schreef Cudles het volgende:
Het wordt geen Oblivion, wat misschien maar goed is. Dan kan er meer aandacht aan details, zoals de npc,s, worden besteed.
Bij Selexyz 12 euro ofzo, maar daar zit ik al 13 dagen op te wachten inmiddels. En heeft als status nog steeds "In bestelling".quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:57 schreef DJ_ het volgende:
weet iemand waar je het boek goedkoop kan krijgen ? ( ja er waren wat links in eerdere posts , maar die zijn meschien outdated )
Ik daar ook besteld en ook nog nix ontvangen. Maarja stond ook bij 15 dagen en verwacht wel dat het iets meer wordt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:09 schreef Un4 het volgende:
[..]
Bij Selexyz 12 euro ofzo, maar daar zit ik al 13 dagen op te wachten inmiddels. En heeft als status nog steeds "In bestelling".![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:28 schreef Ceased2Be het volgende:
Op de E3 is bevestigd dat Mass Effect in November komt en er is een nieuwe trialer uit:
http://xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=6829
8 x 10 x 50 = 4000...quote:Tijdens het interview kwam naar voren dat er heel veel planeten zijn (een planeet komt overeen met een soort van level), ze lieten eerst een zonnestelsel zien met daarin een stuk of acht planeten. Daarna zoomden ze uit en kreeg je een overzicht van de melkweg met daarin een een twintigtal zonnestelsel, maar daarna zoomden ze nog verder uit en kreeg je te horen dat er 50-60 sterrenstelsels in de game zitten. Pak de zakjapanner er maar bij.
Ze hebben het er wel over, maar volgens mij houden ze het expres zo geheim omdat het zo'n belangrijke rol zal spelenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:14 schreef AQuila360 het volgende:
Die MAKO bedoel je? Idd erg vet.
Alleen blijft voor mij de vraag wat dat machiene ras nu is waar ze het over hadden volgens mij zijn ze dat zelf vergeten.
Meh, ik weet niet hoeveel. Maar van andere filmpjes die ik heb gezien, leek het erop dat er wel rond de 50 levels zijn. En die levels zijn non-lineairquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:19 schreef AQuila360 het volgende:
2 vijanden dus? dat ras & Saren + de Geth. Die codex is echt geweldig ja en ook gewoon interessant om alles te lezen en dat is niet vaak.
maar 4000 planeten geloof ik alleen nog niet dat is toch niet te doen? zowel om te ontwikkelen als om te spelen.
Hoe duur?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:18 schreef Ceased2Be het volgende:
Goed, blij dat ik vóór November dit schatje ga kopen:
http://www.samsung.com/nl(...)?page=Specifications
Zeker nu ik die 20 minuten gameplay heb gezien...
Zeg dat wel! Dit kan en ga je lang spelenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:51 schreef -Dries- het volgende:
Bij mij laadt ie wel.. Wat een musthave zeg..
Kost nu nog dik 900 euro.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe duur?
Dat gameplay filmpje![]()
Dit is echt strak de vetste rpg die er aan komt op de 360.
Ik heb ook een Samsung HDTV wel een R type of M type nemen, S type modellen en N type geven vaak meer ghosting bij spellen. Ik heb een Le26 R72 en moet zeggen dat die iedere euro waard was.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kost nu nog dik 900 euro.
maar wellicht dat het tegen die tijd deze wordt (1080p full-HD: http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le37m87bd.asp)
Laat ff weten wat je terugkrijgt, heb hem daar ook besteld!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:27 schreef AQuila360 het volgende:
Heb het boek nog niet binnen trouwens duurt nu wel stuk langer als 15 dagen. Morgen even mailen.
same here, maar ik ben ook afhankelijk van het nieuwe Halo boek heb ze namelijk tegelijk besteld.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:05 schreef Un4 het volgende:
[..]
Laat ff weten wat je terugkrijgt, heb hem daar ook besteld!
Ik heb net 5 boeken besteld, dus nu even geen tijd daar voor overquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:45 schreef Black-Hole het volgende:
Net die gameplay video bekeken en ik zit nu echt heel erg te twijfelen om die novel te bestellen. De game zag er zo mooi en vooral groot uit dat een beetje achtergrond info geen kwaad kan.
Lol vergetenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:05 schreef Un4 het volgende:
[..]
Laat ff weten wat je terugkrijgt, heb hem daar ook besteld!
ik heb de mijne vandaag binnen gekregenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:27 schreef AQuila360 het volgende:
Heb het boek nog niet binnen trouwens duurt nu wel stuk langer als 15 dagen. Morgen even mailen.
heb ik ook regelmatig over nagedacht en ik denk dat ze het wel op meerdere dvd's moeten gooienquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:25 schreef kcin22 het volgende:
So many worlds, so little space.
Hoe krijgen al die werelden binnen 9 Gb. Wat is het addertje. Worden sommige sterrenclusters pas unlocked bij de volgende twee delen, of hebben ze in het filmpje een cluster gepakt van waar ze weten waar veel werelden en veel actie maar bij de andere hooguit een dier of twee met wat loot.
Tell me, Bioware.
(ik zie veel overeenkomsten met KOTOR trouwens(in het filmpje) )
een planeet hoeft niet gigantisch te zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb ik ook regelmatig over nagedacht en ik denk dat ze het wel op meerdere dvd's moeten gooien
Ja, daar had ik dus last van bij Oblivion, wat ik te groot vond.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 06:09 schreef piet_pelle het volgende:
De planeten in KotOR waren niet zo groot. Welliswaar ook niet zo mooi als in ME maar ik ga ervan uit dat de ruimtes waar je heen kunt in ME niet supergroot zijn.
Of misschien wel random gegenereerd worden.
Anyway, te groot hoeft ook weer niet voor mij, dat eindeloos backtracken omdat je denkt iets vergeten te zijn wat dan later niet nodig bleek komt me ook de strot uit.
Ik vond dat in oblivion toch wel redelijk vet al had er iets meer afwisseling in kunnen zitten. Maar Mass Effect krijgt wel veel planeten maar denk dat ze allemaal vrij klein zullen zijn maar dat is juist ook wel beter. verder wel veel variatie ( Junge, ijs, dorre, stedelijke- planeten).quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:30 schreef Redcoon het volgende:
Oblivion is niet te groot, het is te leeg.
Kijk, ik vind bewegingsvrijheid wel tof enzo, maar kom op zeg, na de eerste drie grotten heb ik het wel gezien hoor. En level scaling, bwegh!
Gewoon 360 kopen ja, Mass Effect is het waardquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:03 schreef Fir3fly het volgende:
Hmpf. Dan zal ik tezijnertijd toch een 360 moeten kopen.
Klopt maar als je hem dan toch voor een spel wilt kopen laat het dan Mass Effect zijn.quote:
Die lijkt me ook leuk ja, maar goed kwa diepgang, verhaal, vrijheid, gaat Mass Effect er echt dik overheen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:04 schreef DJ_ het volgende:
ik verwacht ook erg veel eternal sonta , maar mass effect en eternal sonata kan je niet echt vergelijken
Wanneer vindt de x07 plaats dit jaar, aangezien hij in november al uit komt. Ze meoten de pers toch een keer de kans geven om de game aan de tand te voelen.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:56 schreef =HellFire= het volgende:
Ik hoop echt dat i kde game binnenkort aan de tand mag voelen... zij het op x07, zij het op een apart press-event... ik laat het jullie nog wel weten...![]()
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Bioware moet wel een beetje oppassen met zijn standaard format van de party met de hide-out zoals in KotOR 1/2 en Jade Empire.
Maar zeker een game die ik ga halen!
Dit is al de vierde game waarin ze het zelfde systeem hebben:quote:
Punt 1 kan denk ik niet anders.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dit is al de vierde game waarin ze het zelfde systeem hebben:
- Je begint in het verhaal alleen, komt al snel een grote vijand tegen en krijgt wat medestanders (party-members)
- Je hebt steeds een plek waar je andere medestanders zijn, een soort thuisbasis
- Verschillende klasses komen ook in elke game terug, lijken vaak op elkaar qua verdeling tussen sterkte/snelheid.
1. Klopt, maar dit geldt toch voor praktisch elke RPG? Er zijn er weinig te noemen die al meteen met een party beginnen.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dit is al de vierde game waarin ze het zelfde systeem hebben:
- Je begint in het verhaal alleen, komt al snel een grote vijand tegen en krijgt wat medestanders (party-members)
- Je hebt steeds een plek waar je andere medestanders zijn, een soort thuisbasis
- Verschillende klasses komen ook in elke game terug, lijken vaak op elkaar qua verdeling tussen sterkte/snelheid.
Moet zeggen dat het me bij de Morrowind reeks wel irriteerd dat zijn elke keer precies dezelfe rassen. En pak ik altijd dezelfde. Bij Mass Effect vind ik het beter heb nu nog geen idee welke klasse ik kies ze hebben allemaal wel iets tofs!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
1. Klopt, maar dit geldt toch voor praktisch elke RPG? Er zijn er weinig te noemen die al meteen met een party beginnen.
2. Tja, beetje het klassieke D&D principe nog; in Neverwinter Nights werd steeds een andere Inn gekozen als uitvalsbasis. Je kunt ook moeilijk anders als je met meerdere party-members rond wil reizen.
3. De archetypen heb je bij elke RPG, er is altijd een Fighter, Magiër en Thief/Engineer achtige class en multiclasses. Ze hebben zich de afgelopen 30 jaar ook goed bewezen dus waarom zou je dat veranderen?
Maar de Elder Scroll serie bevind zich elke keer weer in het zelfde universum. Daar kun je niet zo snel rassen weg halen en toevoegen. Vergelijkbaar met een Star Wars-game. Telkens komen de zelfde forcepowers, rassen en wapens terug. Toch blijf ik ze spelen omdat ik ze toch altijd wel tof vind, nu vooral met SW: TFU waar de force (hopelijk) de kracht krijgt die het in de films ook heeft.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het me bij de Morrowind reeks wel irriteerd dat zijn elke keer precies dezelfe rassen. En pak ik altijd dezelfde. Bij Mass Effect vind ik het beter heb nu nog geen idee welke klasse ik kies ze hebben allemaal wel iets tofs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |