abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:37:00 #101
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_50843409
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 00:33 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Had dan deze gepakt:

Ik hoop dat ze HK-47 nog ergens rond hebben lopen in Mass Effect, zou wel ultieme humor zijn
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 26 juni 2007 @ 07:51:40 #102
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_50847080
Uitgesteld?

Hoop zo van niet want we wachten nu al zo lang, aan de andere kant liever een volledig af en goed gebalanceerde game dan half werk afleveren.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:34:18 #103
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_50849930
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 07:51 schreef Black-Hole het volgende:
Uitgesteld?

Hoop zo van niet want we wachten nu al zo lang, aan de andere kant liever een volledig af en goed gebalanceerde game dan half werk afleveren.
Van mij mogen ze hem best naar januari 2008 doen. Er komen sowieso te veel top titels uit aan het einde van het jaar en in een spel als Mass Effect gaat veel tijd zitten en dat heb ik niet aan het einde van het jaar. Zeker niet met andere killer aps.

Ik zou het een slimme zet vinden, want meestal is het in jan, feb en maart vrij rustig. Het nadeel is wel dat dit de verkopen stagneert, omdat iedereen zijn poen heeft uitgegeven tijdens de kerst
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:40:24 #104
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_50854024
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 00:37 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Had dan deze gepakt:
[afbeelding]

Ik hoop dat ze HK-47 nog ergens rond hebben lopen in Mass Effect, zou wel ultieme humor zijn
idd die was echt geweldig vooral hoe die sprak

En over Mass Effect uitgesteld tja opzich wel klote maar misschien dat die tijd me wel beter uit komt verwacht ik maar toch maak ik me wel wat zorgen omdat die eerst vrijwel klaar zou zijn en nu steeds wordt uitgesteld. Dat is vaak geen goed teken maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze hem nog groter en mooier en beter willen maken.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 13:16:10 #105
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_50855345
Het is balen, maar aan de andere kant hebben we op RPG gebied ook nog Two Worlds, Eternal Sonata EN Blue Dragon die allemaal de komende maanden uit komen. Maar ik wacht nog even de officiële reactie van Bioware af voordat ik m'n rouwbandje om doe.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_50856190
Mass Effect is beter voor in de kerstvakantie, dan heb ik namelijk tijd om binnen te zitten gamen
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:12:53 #107
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_50859875
Daar heb je gelijk in ja opzich is het wel beter zo, vermaak ik me eerst met Two Worlds nog een tijdje. Speel nu ook weer oblivion maja dan ken je toch al wel alles dat is wel minder.

Hoop wel dat er binnenkort weer een ras bekend is.
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:06:41 #108
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_50930794
Behold http://xbox360.ign.com/articles/799/799822p1.html

Urdnot Wrex Will this Krogan Battle Master be friend or foe?

Hij ziet er badass uit en heeft voldoende meegemaakt. Ik ben benieuwd of hij werkelijk vriend of vijand is.

Hij schijnt zelfs na de forums te hebben gelezen een party member te zijn.
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:02:58 #109
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_50934703
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:06 schreef DooD het volgende:
Behold http://xbox360.ign.com/articles/799/799822p1.html

Urdnot Wrex Will this Krogan Battle Master be friend or foe?

Hij ziet er badass uit en heeft voldoende meegemaakt. Ik ben benieuwd of hij werkelijk vriend of vijand is.

Hij schijnt zelfs na de forums te hebben gelezen een party member te zijn.
Hij is idd bruut mooi armor ook en die littekens in zijn gezicht zijn ook wel vet. Denk niet dat hij vijandig is trouwens.

Misschien kunnen we om de zoveel tijd even iets hier neer zitten bijvoorbeeld een ras en dat iedereen dat ff leest en daarna gewoon beetje over hebben wat je van dat ras vind en welke rol ze gaan hebben in Mass Effect. Of de classe's doornemen en timeline dan blijft dit topic leven tot aan 2008
  donderdag 28 juni 2007 @ 14:16:33 #110
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_50937610
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:02 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hij is idd bruut mooi armor ook en die littekens in zijn gezicht zijn ook wel vet. Denk niet dat hij vijandig is trouwens.

Misschien kunnen we om de zoveel tijd even iets hier neer zitten bijvoorbeeld een ras en dat iedereen dat ff leest en daarna gewoon beetje over hebben wat je van dat ras vind en welke rol ze gaan hebben in Mass Effect. Of de classe's doornemen en timeline dan blijft dit topic leven tot aan 2008
Lijkt me een verstandig idee aangezien het nog een dikke anderhalve week duurt voordat Revalations hier op de deurmat valt en dan heb ik nog minimaal drie weken nodig om hem te lezen. Dus rag maar wat neer hier en dan bespreken we dat. Ik zal je sowieso mijn visie geven over wat we bespreken.
  donderdag 28 juni 2007 @ 16:15:06 #111
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_50941405
Ik begin maar met de Turians

The turians were the last of the Citadel races to join the Council. Their features are avian, making them resemble humanoid birds or raptors. They have a reputation for skill and bravery in combat, but they are not known to be bloodthirsty. A rigid code of honor and strict discipline are the hallmarks of any turian officer. This includes humane treatment of prisoners and conquered enemies. A turian patrol unit will never willingly leave behind one of their own, no matter what the cost of saving them.

"Turians are willing to do what needs to be done, and they always follow through."Turian society is highly regimented and very organized, and the species is known for its strict discipline and work ethic. Turians are willing to do what needs to be done, and they always follow through. They are not easily spurred to violence, but when conflict is inevitable, they only understand a concept of "total war." They do not believe in skirmishes or small scale battles; they use massive fleets and numbers to defeat an adversary so completely that they remove any threat of having to fight the same opponent more than once. They do not exterminate their enemy, but so completely devastate their military that the enemy has no choice but to become a colony of the turians.

Other species see them as "men of action," and they are generally regarded as the most progressive of the Citadel races. Since their culture is based on the structure of a military hierarchy, changes and advances accepted by the leadership are quickly adopted by the rest of society with minimal resistance.

Op de Mass Effect site staat natuurlijk alle informatie maar op deze manier denk ik dat we er wat dieper op in kunnen gaan. En zo de verschillende dingen stuk voor stuk kunnen bespreken want het spel zelf is nog ver weg natuurlijk. En er komt ook niet elke dag nieuwe info dus op deze manier houden we het topic levend.
  donderdag 28 juni 2007 @ 16:23:23 #112
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_50941667
quote:
Since their culture is based on the structure of a military hierarchy, changes and advances accepted by the leadership are quickly adopted by the rest of society with minimal resistance.
En dat maakt ze zojuist extreem gevaarlijk. Wat als Saren de leiderschap weet te beinvloeden, dan is er gauw een oorlog van extremen. Dit komt mede omdat die Turians zo goed zijn in orders opvolgen dat ze niet voor zichzelf kunnen denken, of erger nog het niet willen.

Een gevaarlijk ras als je het mij vraagt, dat zonder enige gedachte ten strijde trekt enkel omdat het leiderschap dat zou kunnen bevelen.
  donderdag 28 juni 2007 @ 19:25:09 #113
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_50947343
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 16:23 schreef DooD het volgende:

[..]

En dat maakt ze zojuist extreem gevaarlijk. Wat als Saren de leiderschap weet te beinvloeden, dan is er gauw een oorlog van extremen. Dit komt mede omdat die Turians zo goed zijn in orders opvolgen dat ze niet voor zichzelf kunnen denken, of erger nog het niet willen.

Een gevaarlijk ras als je het mij vraagt, dat zonder enige gedachte ten strijde trekt enkel omdat het leiderschap dat zou kunnen bevelen.
Ik zie ze juist niet op die manier. Het zijn wel goede soldaten en idd ook wel een militare samenleving die ze hebben maar ze hebben ook eer hoog in het vaandel staan en ook krijgsgevangen en dergelijke worden goed behandeld. Ook staat er dat de turains niet snel tot geweld over gaan.. Verder zijn ze ook vertegenwoordigd in de Citadel Counsel.

Wel is het zo dat als ze toch geweld moeten gebruiken ze ook gelijk met het gehele militaire apparaat ten strijde trekken en dan ook gelijk zorgen dat de tegenstander niets meer iets kan doen, maar ze vernietigen een ander ras niet.

pi_50947522
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 16:23 schreef DooD het volgende:

[..]

Nazi Duitsland taferelen: befehl ist befehl
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:02:00 #115
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51011462
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Nazi Duitsland taferelen: befehl ist befehl
Niet mee eens wat de Turian betreft
pi_51012797
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 21:02 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Niet mee eens wat de Turian betreft
Nou, wat de leider zegt moeten ze naar luisteren. Doet me een beetje denken aan de dedicatie van de Duitse soldaat tijdens de beginjaren van de oorlog.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 22:02:00 #117
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51013051
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 21:52 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Nou, wat de leider zegt moeten ze naar luisteren. Doet me een beetje denken aan de dedicatie van de Duitse soldaat tijdens de beginjaren van de oorlog.
Ja maar ik vind dat niet kloppen met wat er staat. Ze hebben wel een strikte samenleving maar ze storten zich niet zo maar in de oorlog enz.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 16:31:44 #118
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_51098031
quote:
Na de geruchten dat Mass Effect misschien pas begin 2008 uit zou komen, is de game intussen ook flink onder de loep genomen door de ESRB. Deze Amerikaanse organisatie is verantwoordelijk voor de leeftijdsclassificaties die de games in de VS ontvangen en bepaalt hiermee wat wel en niet toegankelijk is voor het jonge publiek.

In het geval van Mass Effect gaat het om een rating van M, oftwel 'Mature'. Dit is te wijten aan het bloed, geweld, naakt en seksuele thema's. De game zal in Amerika beschikbaar zijn voor achtienjarigen en ouder. Wat echter nog belangrijker is dan de rating, is het feit dat deze nu al bekend is. Dit zou namelijk heel goed kunnen betekenen dat de game tóch nog uit komt voor januari. Het gebeurt niet vaak dat een game een halfjaar van tevoren al geclassificeerd wordt. Wanneer er meer bekend is over de releasedatum van Mass Effect, laten we het vanzelfsprekend weten.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 16:33:31 #119
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_51098107
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:31 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]
Dan hoop ik dat Assassins creed de kerst niet haalt anders wordt het wel belachelijk duur deze kerst periode
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:26:45 #120
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_51121655
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:33 schreef DooD het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat Assassins creed de kerst niet haalt anders wordt het wel belachelijk duur deze kerst periode
Deze maand ook al 3 games en de komende periode wordt echt niet goedkoper...
pi_51126490
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:31 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]
Naakt?
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:59:04 #122
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51129458
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:48 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Naakt?
Expliciete beelden van een Krogan die bezig is met een turian
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:21:01 #123
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_51130337
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:59 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Expliciete beelden van een Krogan die bezig is met een turian
Ondervragingsscènes waar Abu Ghraib niets bij is
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:22:22 #124
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51130405
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ondervragingsscènes waar Abu Ghraib niets bij is
Mass Effect heeft het allemaal
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:04:24 #125
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_51132281
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:22 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Mass Effect heeft het allemaal
eindelijk als mens eens 'anal probes' bij aliens gaan inbrengen
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:22:40 #126
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51137205
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

eindelijk als mens eens 'anal probes' bij aliens gaan inbrengen
In het kader van terrorisme bestrijding!!

Hoop dat ik het boek haast binnen krijg.
pi_51137663
Revelation had ik binnen 24 uur uit, leuk om te lezen, maar niet het beste sci-fi boek . Alsnog de moeite waard.

En damn, ik kan niet wachten totdat ME uit komt.
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:50:18 #128
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51138030
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:39 schreef Cudles het volgende:
Revelation had ik binnen 24 uur uit, leuk om te lezen, maar niet het beste sci-fi boek . Alsnog de moeite waard.

En damn, ik kan niet wachten totdat ME uit komt.
Wat zijn wel de goede boeken??

Maar idd dit boek lijkt me wel leuk om even te lezen voordat je ME gaat spelen, dat je toch al wat meer de achtergrond en geschiedenis kent.
pi_51139260
Ik ken er ook weer niet zo heel veel, maar menig Star Wars boek is beter geschreven. Maar goed, ik ben een beetje een Star Wars fanboy. Bij gebeurtenissen in een Star Wars boek op Nar Shadaa of Courasant, kan ik me nou eenmaal meer voorstellen, want ik weet wat voor soort planeten dat zijn.

In Revelation worden de motieven van Saren niet zo goed uitgelegd, vind ik. Daarom vond ik hem, ondanks zijn effiency bij missies, toch een beetje raar.
Maar het is natuurlijk een introductie naar de game Mass Effect. En het is zeker die 9,55 waard en Saren wordt waarschijnlijk in de Game dieper uitgewerkt (hopelijk )
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:22:44 #130
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51139337
Dat komt wel goed denk ik met de diepgang. Hoop ook wel op veel vrijheid vind ik ook wel van belang bij zo'n spel.
pi_51139396
Het wordt geen Oblivion, wat misschien maar goed is. Dan kan er meer aandacht aan details, zoals de npc,s, worden besteed.
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:32:07 #132
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51139686
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:24 schreef Cudles het volgende:
Het wordt geen Oblivion, wat misschien maar goed is. Dan kan er meer aandacht aan details, zoals de npc,s, worden besteed.
Klopt idd dat is voor het verhaal enz wel beter. Maar je hebt wel veel planeten die je na eigen inzicht kan bezoeken dat is ook wel oke.
  donderdag 5 juli 2007 @ 09:52:09 #133
55260 Rayyvin
Back again
pi_51158536
Gisteren Mass Effect: Revelation binnen gekregen. In het weekend maar even lezen. Is het eigenlijk al zeker dat de game uitgesteld is naar januari 2008?
pi_51160181
weet iemand waar je het boek goedkoop kan krijgen ? ( ja er waren wat links in eerdere posts , maar die zijn meschien outdated )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:09:47 #135
92771 Un4
War....
pi_51160550
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:57 schreef DJ_ het volgende:
weet iemand waar je het boek goedkoop kan krijgen ? ( ja er waren wat links in eerdere posts , maar die zijn meschien outdated )
Bij Selexyz 12 euro ofzo, maar daar zit ik al 13 dagen op te wachten inmiddels. En heeft als status nog steeds "In bestelling".
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_51160897
Ik heb het via Proxis besteld, binnen 3 weken binnen. Duurde wel lang maar ja. Het koste 9,55 incl verzendkosten.

En Rayyvin, waarschijnlijk krijgen we op de E3 een release date te horen, voor de rest zijn alle andere release dates speculatie. Ik hoop iig dat ze op de E3 zeggen "tadaaa hij ligt morgen in de winkel.". Je kan altijd blijven hopen he.
pi_51161264
ja indd , bij gamestop hier in amerika wisten ze er ook nog niks over helaas

wel over too human die kwam 6 augustus uit
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 5 juli 2007 @ 16:24:43 #138
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51171235
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:09 schreef Un4 het volgende:

[..]

Bij Selexyz 12 euro ofzo, maar daar zit ik al 13 dagen op te wachten inmiddels. En heeft als status nog steeds "In bestelling".
Ik daar ook besteld en ook nog nix ontvangen. Maarja stond ook bij 15 dagen en verwacht wel dat het iets meer wordt.
pi_51351527
Op de E3 is bevestigd dat Mass Effect in November komt en er is een nieuwe trialer uit:

http://xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=6829
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:01:51 #140
92771 Un4
War....
pi_51352313
Woehoe Release Date!!

Trailer is ook vet!

[ Bericht 27% gewijzigd door Un4 op 11-07-2007 10:10:31 ]
...war never changes
pi_51354317
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:28 schreef Ceased2Be het volgende:
Op de E3 is bevestigd dat Mass Effect in November komt en er is een nieuwe trialer uit:

http://xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=6829
pi_51354675
Dat Lift zag er vet uit, met die shotgun. Misschien toch maar vanguard eerste keer.

Weet iemand wat singularity doet?
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:09:46 #143
92771 Un4
War....
pi_51361788
...war never changes
pi_51414099
OH MY FUCKING GOD!
quote:
Tijdens het interview kwam naar voren dat er heel veel planeten zijn (een planeet komt overeen met een soort van level), ze lieten eerst een zonnestelsel zien met daarin een stuk of acht planeten. Daarna zoomden ze uit en kreeg je een overzicht van de melkweg met daarin een een twintigtal zonnestelsel, maar daarna zoomden ze nog verder uit en kreeg je te horen dat er 50-60 sterrenstelsels in de game zitten. Pak de zakjapanner er maar bij.
8 x 10 x 50 = 4000...

4000!
4000!!!!!!!!!!!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 00:05:52 #145
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51414262
MASS EFFECT
Damn wat wordt deze game diep en veelomvattend. Dit wordt een nieuwe epische sciencefiction franchise waar je u tegen zegt. BioWare heeft wederom goud in handen met wat nu al hun magnum opus lijkt te gaan worden. We voorspellen een game die minstens zo niet vele malen groter gaat worden dan Oblivion en waarbij je samen met een squad van 2 man (in totaal ga je dus altijd met 3-en op avontuur) een enorm melkwegstelsel afreist in willekeurige volgorde met tonnen sidequests, naast de toch al omvangrijke hoofdverhaallijn. Tientallen mods om je wapens te pimpen, minstens zoveel statistieken en vooral heel veel dramatiek. Alle dialoog is gesproken en je kunt verschillende verhaalgedreven keuzes maken. Je bepaalt uiteindelijk wie er leeft en wie er sterft en dat laatste kan ook gelden voor vrienden die je al uren met je meeneemt.

Even van de PU site gekopieerd. Precies wat ik al hoopte kwa diepgang en alles.

4000 planeten kom je dan idd uit maar dat kan toch haast niet?? Bij Kotor had je er 7 ofzo ik ging hier van een stuk of 30 max 50 uit.
pi_51414347
DIt is wat Westerse games zijn: een diep verhaal, veel mogelijkheden, realistisch, veel opties

Daarom, GOTY
pi_51414481
Die auto is vet
Vooral als ze over de raketten springen
  vrijdag 13 juli 2007 @ 00:14:35 #148
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51414521
Die MAKO bedoel je? Idd erg vet.

Alleen blijft voor mij de vraag wat dat machiene ras nu is waar ze het over hadden volgens mij zijn ze dat zelf vergeten.
pi_51414601
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 00:14 schreef AQuila360 het volgende:
Die MAKO bedoel je? Idd erg vet.

Alleen blijft voor mij de vraag wat dat machiene ras nu is waar ze het over hadden volgens mij zijn ze dat zelf vergeten.
Ze hebben het er wel over, maar volgens mij houden ze het expres zo geheim omdat het zo'n belangrijke rol zal spelen
Die Codex is ook echt vet, wat weer aangeeft wat voor moeite ze erin hebben gestoken om het universum realistisch te laten overkomen
  vrijdag 13 juli 2007 @ 00:19:08 #150
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51414656
2 vijanden dus? dat ras & Saren + de Geth. Die codex is echt geweldig ja en ook gewoon interessant om alles te lezen en dat is niet vaak.

maar 4000 planeten geloof ik alleen nog niet dat is toch niet te doen? zowel om te ontwikkelen als om te spelen.
pi_51414860
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 00:19 schreef AQuila360 het volgende:
2 vijanden dus? dat ras & Saren + de Geth. Die codex is echt geweldig ja en ook gewoon interessant om alles te lezen en dat is niet vaak.

maar 4000 planeten geloof ik alleen nog niet dat is toch niet te doen? zowel om te ontwikkelen als om te spelen.
Meh, ik weet niet hoeveel. Maar van andere filmpjes die ik heb gezien, leek het erop dat er wel rond de 50 levels zijn. En die levels zijn non-lineair
En denk eraan: niet elk zonnestelsel heeft precies 20 planeten. Kunnen ook 2 planeten zijn.
Ik ben KOTOR nu alweer aan het instaleren
  vrijdag 13 juli 2007 @ 00:27:58 #152
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51414934
Heb het boek nog niet binnen trouwens duurt nu wel stuk langer als 15 dagen. Morgen even mailen.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:18:39 #153
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_51421971
Goed, blij dat ik vóór November dit schatje ga kopen:
http://www.samsung.com/nl(...)?page=Specifications

Zeker nu ik die 20 minuten gameplay heb gezien...
pi_51422954
Waarom laad dat verdomde filmpje niet bij gamespot
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:50:14 #155
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51424617
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:18 schreef Ceased2Be het volgende:
Goed, blij dat ik vóór November dit schatje ga kopen:
http://www.samsung.com/nl(...)?page=Specifications

Zeker nu ik die 20 minuten gameplay heb gezien...
Hoe duur?

Dat gameplay filmpje Dit is echt strak de vetste rpg die er aan komt op de 360.
pi_51424654
Bij mij laadt ie wel.. Wat een musthave zeg..
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:54:19 #157
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51424777
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:51 schreef -Dries- het volgende:
Bij mij laadt ie wel.. Wat een musthave zeg..
Zeg dat wel! Dit kan en ga je lang spelen
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:33:30 #158
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_51426062
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:50 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hoe duur?

Dat gameplay filmpje Dit is echt strak de vetste rpg die er aan komt op de 360.
Kost nu nog dik 900 euro.
maar wellicht dat het tegen die tijd deze wordt (1080p full-HD: http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le37m87bd.asp)
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:47:30 #159
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_51430816
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Kost nu nog dik 900 euro.
maar wellicht dat het tegen die tijd deze wordt (1080p full-HD: http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le37m87bd.asp)
Ik heb ook een Samsung HDTV wel een R type of M type nemen, S type modellen en N type geven vaak meer ghosting bij spellen. Ik heb een Le26 R72 en moet zeggen dat die iedere euro waard was.

Het boek heb ik ook nog niet binnen en die gameplaydemo bij gamespot was de shit. Vooal de dialogen gaan super interessant worden. Dat waren ze bij Kotor al maar hier gaat bioware toch echt next gen mee.

Laat het maar gauw november worden, mocht ik dan maar de tijd hebben om deze game te spelen.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:05:40 #160
92771 Un4
War....
pi_51431466
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 00:27 schreef AQuila360 het volgende:
Heb het boek nog niet binnen trouwens duurt nu wel stuk langer als 15 dagen. Morgen even mailen.
Laat ff weten wat je terugkrijgt, heb hem daar ook besteld!
...war never changes
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:31:36 #161
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_51432424
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:05 schreef Un4 het volgende:

[..]

same here, maar ik ben ook afhankelijk van het nieuwe Halo boek heb ze namelijk tegelijk besteld.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:45:25 #162
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_51432872
Net die gameplay video bekeken en ik zit nu echt heel erg te twijfelen om die novel te bestellen. De game zag er zo mooi en vooral groot uit dat een beetje achtergrond info geen kwaad kan.
pi_51434331
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:45 schreef Black-Hole het volgende:
Net die gameplay video bekeken en ik zit nu echt heel erg te twijfelen om die novel te bestellen. De game zag er zo mooi en vooral groot uit dat een beetje achtergrond info geen kwaad kan.
Ik heb net 5 boeken besteld, dus nu even geen tijd daar voor over
  vrijdag 13 juli 2007 @ 19:45:12 #164
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_51440267
Net de novel besteld op Amazon.com voor omgerekend iets meer dan ¤ 11,-.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 21:51:15 #165
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51444133
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:05 schreef Un4 het volgende:

[..]

Lol vergeten

morgen of maandag dan maar
  vrijdag 13 juli 2007 @ 22:25:46 #166
142185 kcin22
Koekje derbij?
pi_51445136
So many worlds, so little space.
Hoe krijgen al die werelden binnen 9 Gb. Wat is het addertje. Worden sommige sterrenclusters pas unlocked bij de volgende twee delen, of hebben ze in het filmpje een cluster gepakt van waar ze weten waar veel werelden en veel actie maar bij de andere hooguit een dier of twee met wat loot.

Tell me, Bioware.

(ik zie veel overeenkomsten met KOTOR trouwens (in het filmpje) )
pi_51445780
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 00:27 schreef AQuila360 het volgende:
ik heb de mijne vandaag binnen gekregen

nog niet begonnen met lezen daar wacht ik nog even mee
pi_51445823
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 22:25 schreef kcin22 het volgende:
So many worlds, so little space.
Hoe krijgen al die werelden binnen 9 Gb. Wat is het addertje. Worden sommige sterrenclusters pas unlocked bij de volgende twee delen, of hebben ze in het filmpje een cluster gepakt van waar ze weten waar veel werelden en veel actie maar bij de andere hooguit een dier of twee met wat loot.

Tell me, Bioware.

(ik zie veel overeenkomsten met KOTOR trouwens (in het filmpje) )
heb ik ook regelmatig over nagedacht en ik denk dat ze het wel op meerdere dvd's moeten gooien
  vrijdag 13 juli 2007 @ 23:12:12 #169
34586 kepler
No bounce, no play
pi_51446821
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 22:46 schreef DJ_ het volgende:

[..]

heb ik ook regelmatig over nagedacht en ik denk dat ze het wel op meerdere dvd's moeten gooien
een planeet hoeft niet gigantisch te zijn Kan ook maar 1 klein level zijn

Er er zijn genoeg truucjes om alle in te pakken, textures te recyclen, textures 'random' te generen, enz. Ik denk dat het wel op 1 DVD gaat passen
The line is a dot to you!
pi_51447795
mm weet ik zo nog niet als het echt zo groot is als ze beweren zelfs het hoofd van de project leiding die bij gametrailers was wist niet hoeveel planeten er waren .

vind zelf 2 dvd's helemaal niet erg , ik weet niet waar al die ps3 fanboys over zeuren.
( wil zelf ook een ps3 dus ben geen anti ps3 ofzo )
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:24:16 #171
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51449518
Het is ook niet een hele planeet lijkt me. Een hoop denk ik met een spaceport wat je wat dingen kan doen. En een hoop wie je gewoon moet exploreren met dat wagentje maar dan nog lijkt me zo'n gebied niet al te groot.

Maar goed dan is het nog steeds heel veel. Of het moet zijn dat Saren meteen in het begin 99 % van de planeten opblaast en dat je er dan net als Kotor 7 planeten hebt

[ Bericht 19% gewijzigd door AQuila360 op 14-07-2007 00:34:14 ]
pi_51449756
als dat zo zou zijn dan zou ik de game niet eens meer aanraken
pi_51454455
De planeten in KotOR waren niet zo groot. Welliswaar ook niet zo mooi als in ME maar ik ga ervan uit dat de ruimtes waar je heen kunt in ME niet supergroot zijn.
Of misschien wel random gegenereerd worden.

Anyway, te groot hoeft ook weer niet voor mij, dat eindeloos backtracken omdat je denkt iets vergeten te zijn wat dan later niet nodig bleek komt me ook de strot uit.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_51456814
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 06:09 schreef piet_pelle het volgende:
De planeten in KotOR waren niet zo groot. Welliswaar ook niet zo mooi als in ME maar ik ga ervan uit dat de ruimtes waar je heen kunt in ME niet supergroot zijn.
Of misschien wel random gegenereerd worden.

Anyway, te groot hoeft ook weer niet voor mij, dat eindeloos backtracken omdat je denkt iets vergeten te zijn wat dan later niet nodig bleek komt me ook de strot uit.
Ja, daar had ik dus last van bij Oblivion, wat ik te groot vond.
pi_51456895
Ik vond Oblivion heeeeerlijk. Net als Mass Effect.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:38:09 #176
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51459409
Dat heb ik ook altijd ja ik wil alles checken omdat ik anders denk dat ik iets belangrijk mis.
Als er echt zoveel planeten komen dan zul je het op andere manier moeten spelen want je kunt niet alles gaan zien dan.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 19:28:48 #177
173997 Redcoon
Verdomd heet!
pi_51468238
Mass Effect wordt zo ontiegelijk cool! Ik zit al maanden op de forums van Bioware te zoeken naar nieuwtjes over de game. Heb er zelfs een VGA HD AV kabel voor aangeschaft, aangezien ik thuis geen HDTV heb maar dit spel gewoon in HD moet spelen! Dus dan maar op mijn PC monitor.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 19:30:44 #178
173997 Redcoon
Verdomd heet!
pi_51468284
Oblivion is niet te groot, het is te leeg.

Kijk, ik vind bewegingsvrijheid wel tof enzo, maar kom op zeg, na de eerste drie grotten heb ik het wel gezien hoor. En level scaling, bwegh!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 19:37:20 #179
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51468441
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 19:30 schreef Redcoon het volgende:
Oblivion is niet te groot, het is te leeg.

Kijk, ik vind bewegingsvrijheid wel tof enzo, maar kom op zeg, na de eerste drie grotten heb ik het wel gezien hoor. En level scaling, bwegh!
Ik vond dat in oblivion toch wel redelijk vet al had er iets meer afwisseling in kunnen zitten. Maar Mass Effect krijgt wel veel planeten maar denk dat ze allemaal vrij klein zullen zijn maar dat is juist ook wel beter. verder wel veel variatie ( Junge, ijs, dorre, stedelijke- planeten).

Wat ik gewoon persoonlijk het mooiste aan mass effect vind ik de diepgang, vrijheid, verhaal. Combat systeem maakt me nooit uit eigenlijk of het nu Turn based, actie gericht of een mix is.

[ Bericht 1% gewijzigd door AQuila360 op 14-07-2007 19:48:45 ]
  zaterdag 14 juli 2007 @ 19:49:08 #180
173997 Redcoon
Verdomd heet!
pi_51468745
Inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in. Dat is wat ik ook zo aantrekkelijk vind aan RPG's, de gameplay, storyline en de diepgang. Combat is niet echt een top prioriteit, maar wel leuk meegenomen uiteraard.

Denk ook dat Mass effect kleinere locaties heeft met meer interactie en diepgang. We zullen het allemaal wel zien en dat al over drie maanden, ik kan niet wachten!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 19:51:52 #181
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_51468823
Komt deze nou wel of niet naar de PC? Het kopen van een 360 hangt daar voor mij eigenlijk een beetje van af....
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 14 juli 2007 @ 19:54:09 #182
173997 Redcoon
Verdomd heet!
pi_51468891
Ik heb niks over een PC versie gehoord. Ik neem aan dat er na verloop van tijd een PC versie uitkomt, maar niet tegelijkertijd met de Xbox360 versie.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 20:03:45 #183
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_51469138
Hmpf. Dan zal ik tezijnertijd toch een 360 moeten kopen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 14 juli 2007 @ 20:25:52 #184
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51469775
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 20:03 schreef Fir3fly het volgende:
Hmpf. Dan zal ik tezijnertijd toch een 360 moeten kopen.
Gewoon 360 kopen ja, Mass Effect is het waard
pi_51471878
360 is het zowiezo waard
  zaterdag 14 juli 2007 @ 21:52:08 #186
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51472562
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 21:27 schreef DJ_ het volgende:
360 is het zowiezo waard
Klopt maar als je hem dan toch voor een spel wilt kopen laat het dan Mass Effect zijn.

Ik weet nu al vrijwel zeker dat Mass Effect voor mij de mooiste game ooit gaat worden!
pi_51472964
ik verwacht ook erg veel eternal sonta , maar mass effect en eternal sonata kan je niet echt vergelijken
  zaterdag 14 juli 2007 @ 22:10:26 #188
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51473137
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 22:04 schreef DJ_ het volgende:
ik verwacht ook erg veel eternal sonta , maar mass effect en eternal sonata kan je niet echt vergelijken
Die lijkt me ook leuk ja, maar goed kwa diepgang, verhaal, vrijheid, gaat Mass Effect er echt dik overheen.

Maar ik vind het wel super dat ze zo'n spellen maken.
pi_51473426
ja ik ben altijd een fan van rpg's geweest , dat was altijd de reden dat ik een playstation kocht , en toen ik hoorde dat er een hele boel rpg's op de 360 kwamen kon ik die niet laten gaan uiteraard .

en met mass effect gaan ze idd zo ver in de game zelfs een boek uitgebracht voor het verhaal
dit is echt een must have

en eternal sonata blijft je typische J-rpg waar ik fan van ben , en de stijl ziet er erg goed uit
als ze op die manier weer een cell shaded zelda zouden maken zou ik het niet eens erg vinden.
hoop wel dat ze de japanse stemmen er in laten , bij blue dragon hebben ze de engelse stemmen
al verneukt
pi_51474454
Bioware moet wel een beetje oppassen met zijn standaard format van de party met de hide-out zoals in KotOR 1/2 en Jade Empire.

Maar zeker een game die ik ga halen!
Geen referral hier.
pi_51480530
Ik hoop echt dat i kde game binnenkort aan de tand mag voelen... zij het op x07, zij het op een apart press-event... ik laat het jullie nog wel weten...
  zondag 15 juli 2007 @ 10:33:57 #192
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_51482621
quote:
Op zondag 15 juli 2007 02:56 schreef =HellFire= het volgende:
Ik hoop echt dat i kde game binnenkort aan de tand mag voelen... zij het op x07, zij het op een apart press-event... ik laat het jullie nog wel weten...
Wanneer vindt de x07 plaats dit jaar, aangezien hij in november al uit komt. Ze meoten de pers toch een keer de kans geven om de game aan de tand te voelen.

Dat boek moet opschieten want de vliegreis komt snel dichterbij en als ik op vakantie niks te lezen heb wordt het meoilijk om de novel voor november te lezen.
pi_51486151
September denk ik.
  maandag 16 juli 2007 @ 13:39:22 #194
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_51520093
Kan niet wachten op Mass Effect
KotOR 1 en Jade Empire zijn mijn favoriete games
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  maandag 16 juli 2007 @ 14:28:53 #195
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51521685
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 22:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Bioware moet wel een beetje oppassen met zijn standaard format van de party met de hide-out zoals in KotOR 1/2 en Jade Empire.

Maar zeker een game die ik ga halen!
Hoe bedoel je dat precies?
pi_51524464
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:28 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat precies?
Dit is al de vierde game waarin ze het zelfde systeem hebben:

- Je begint in het verhaal alleen, komt al snel een grote vijand tegen en krijgt wat medestanders (party-members)
- Je hebt steeds een plek waar je andere medestanders zijn, een soort thuisbasis
- Verschillende klasses komen ook in elke game terug, lijken vaak op elkaar qua verdeling tussen sterkte/snelheid.
Geen referral hier.
  maandag 16 juli 2007 @ 16:53:28 #197
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51526634
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

- Je begint in het verhaal alleen, komt al snel een grote vijand tegen en krijgt wat medestanders (party-members)
- Je hebt steeds een plek waar je andere medestanders zijn, een soort thuisbasis
- Verschillende klasses komen ook in elke game terug, lijken vaak op elkaar qua verdeling tussen sterkte/snelheid.
Punt 1 kan denk ik niet anders.
Punt 2 vind ik juist wel oke hier heb je idd je schip als thuisbasis ( die trouwens stuk groter wordt als je KOTOR schip)
Punt 3 heb je wel gelijk in maar denk dat dat nu wel heel anders is tenminste als je de verschillende klasse ziet lijken me allemaal best wel apart.

Wie deed trouwens bij KOTOR die teamleden ook zelf customizen? Ik vind dat altijd wel tof maar m'n teamleden pakte ik gewoon de auto optie.
  maandag 16 juli 2007 @ 17:05:14 #198
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_51526993
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

1. Klopt, maar dit geldt toch voor praktisch elke RPG? Er zijn er weinig te noemen die al meteen met een party beginnen.
2. Tja, beetje het klassieke D&D principe nog; in Neverwinter Nights werd steeds een andere Inn gekozen als uitvalsbasis. Je kunt ook moeilijk anders als je met meerdere party-members rond wil reizen.
3. De archetypen heb je bij elke RPG, er is altijd een Fighter, Magiër en Thief/Engineer achtige class en multiclasses. Ze hebben zich de afgelopen 30 jaar ook goed bewezen dus waarom zou je dat veranderen?
  maandag 16 juli 2007 @ 19:27:53 #199
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51531598
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

1. Klopt, maar dit geldt toch voor praktisch elke RPG? Er zijn er weinig te noemen die al meteen met een party beginnen.
2. Tja, beetje het klassieke D&D principe nog; in Neverwinter Nights werd steeds een andere Inn gekozen als uitvalsbasis. Je kunt ook moeilijk anders als je met meerdere party-members rond wil reizen.
3. De archetypen heb je bij elke RPG, er is altijd een Fighter, Magiër en Thief/Engineer achtige class en multiclasses. Ze hebben zich de afgelopen 30 jaar ook goed bewezen dus waarom zou je dat veranderen?
Moet zeggen dat het me bij de Morrowind reeks wel irriteerd dat zijn elke keer precies dezelfe rassen. En pak ik altijd dezelfde. Bij Mass Effect vind ik het beter heb nu nog geen idee welke klasse ik kies ze hebben allemaal wel iets tofs!
  maandag 16 juli 2007 @ 20:25:38 #200
142185 kcin22
Koekje derbij?
pi_51533530
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:27 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Moet zeggen dat het me bij de Morrowind reeks wel irriteerd dat zijn elke keer precies dezelfe rassen. En pak ik altijd dezelfde. Bij Mass Effect vind ik het beter heb nu nog geen idee welke klasse ik kies ze hebben allemaal wel iets tofs!
Maar de Elder Scroll serie bevind zich elke keer weer in het zelfde universum. Daar kun je niet zo snel rassen weg halen en toevoegen. Vergelijkbaar met een Star Wars-game. Telkens komen de zelfde forcepowers, rassen en wapens terug. Toch blijf ik ze spelen omdat ik ze toch altijd wel tof vind, nu vooral met SW: TFU waar de force (hopelijk) de kracht krijgt die het in de films ook heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')