TT heeft dubbele functiequote:
Ik ben het een keertje met haar eens haha..quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:20 schreef pullup het volgende:
Zelfs Natasia wijst Brian terecht over het feit dat Amanda voor zichzelf kan bepalen hoeveel ze drinkt![]()
Ligt aan je provider of je moet even andere streams kiezen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:20 schreef easysatellite het volgende:
gatver dat bufferen , en hier betaal je voor???
Nergens last van hoor !quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:20 schreef easysatellite het volgende:
Even f5 en !quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:20 schreef easysatellite het volgende:
ik hoorde het ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:21 schreef ToughLove het volgende:
Zei Brian nou Nena inplaats van Amanda?![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:21 schreef CoT het volgende:
Natasia snapt het wel
Vervelend is dat, om nuchter binnen te komen bij een groep met allemaal zatte mensenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat zenuwslopend moet dit zijn voor die Dennis..die komt straks stomdronken binnen.
Psies, daar gaat het alleen maar om, hoe Brian overkomt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:22 schreef noekje het volgende:
Natasia weet hoe het overkomt en daarvoor waarschuwt ze hem!
Zij zat achter he op dat moment.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Psies, daar gaat het alleen maar om, hoe Brian overkomt.![]()
jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan me echter ook verplaatsen in Brian, is dat erg.![]()
Was Natasia achter en heeft het gezien? Klopt dat?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:22 schreef noekje het volgende:
Natasia weet hoe het overkomt en daarvoor waarschuwt ze hem!
Verplaatsen prima, het met hem eens zijn is een ander verhaal. Laat haar gewoon een leuke avond hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia verbetert Brian die 'enigste' zei.
Het is 'enige'.
Natasia.![]()
yepquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Was Natasia achter en heeft het gezien? Klopt dat?
Nee maar Brian kwam meteen opgefokt over. Ik had Amanda even meegenomen naar de slaapkamer en rustig met haar gepraat dat ze een beetje moet opletten omdat er een nieuwe bewoner komt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Het is 'enige'.
Natasia.![]()
Zo kwam het bij mij wel over, of ze heeft hier gelezen lijkt wel, of het stukje op tien?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Je lult uit je focking nek! Houd je bek! Puta!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee maar Brian kwam meteen opgefokt over. Ik had Amanda even meegenomen naar de slaapkamer en rustig met haar gepraat dat ze een beetje moet opletten omdat er een nieuwe bewoner komt.
Ja, want het is eigenbelangquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Het is 'enige'.
Natasia.![]()
Misschien dat de kater morgenochtend wat lichter is, maar meer ook niet...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:24 schreef De_Moester het volgende:
alsof die 3 glazen water amanda nuchter gaan maken...sukkel brian
Op dat moment was ze achter en ze waarschuwt hem nadrukkelijk, weet hoe het overkomt. Ik denk dat ze het heeft gezien. Brian z'n verhaal is,"drink alsjeblieft wat water" maar het was "doe niet zo fucking brutaal en je lult uit je kutnek, ga 3 glazen water drinken!!"quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:23 schreef Taurus het volgende:
Schiet op met die kutbewoner, ik wil naar bed
Ik val ook bijna van m'n stoel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:25 schreef De_Moester het volgende:
natas geeft aan dat brian niet steeds terug moet kijken naar wat amanda heeft misdaan (zich laten beffen door huub)...jeez heeft natas het licht gezien??
Lijkt me een verbetering!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis zal wel tijdens het ontbijt komen ...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:25 schreef Kinga het volgende:
Ow, fakkels staan er wel al.
Geen ideequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:26 schreef tipsch het volgende:
wie komt er aan?
nieuwe bewoner? hoe bedoel je?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:26 schreef Kaleddis het volgende:
Trommelgeroffel, de nieuwe bewoner komt eraan![]()
![]()
![]()
Oh Yes Sir... I can boogie... geil nummer!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:27 schreef CoT het volgende:
Zometeen weer ff dat nummer redactie
Goldfrapp
Strict Machine is ook een cool nummer, en Yes Sir
ja, ik had het gezien. Het was agressief en opgefokt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Op dat moment was ze achter en ze waarschuwt hem nadrukkelijk, weet hoe het overkomt. Ik denk dat ze het heeft gezien. Brian z'n verhaal is,"drink alsjeblieft wat water" maar het was "doe niet zo fucking brutaal en je lult uit je kutnek, ga 3 glazen water drinken!!"
Ja vind ik ook.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:27 schreef easysatellite het volgende:
hahaha ik vind amanda super grappig als ze dronken is
Laat hem zelf ff aanmelden op fok!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:26 schreef Liess het volgende:
..
Omdat ze gewoon een kusje kreeg en geen tong in dr mond.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:28 schreef BarryK het volgende:
N. zegt dat Mitch niet kan zoenen, "zelfs dat kun je niet"
die heeft ook al wat glaasjes op.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:28 schreef BarryK het volgende:
N. zegt dat Mitch niet kan zoenen, "zelfs dat kun je niet"
Jij zit in elk DGK topic alleen maar te tvp-en he?! Net dat mij dat uitmaakt hoor maar het viel me gewoon op!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:28 schreef markisboer het volgende:
tvp
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:26 schreef Soho het volgende:
Jaap: je hebt zeg maar KK en GG, Koelkast Kora tegenover Geile Groupies.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:29 schreef nibbieworld het volgende:
jaaaaaaaa, ik heb sinds een aantal seconden weer live steams.op welke site kan ik de streams het beste bekijken. alvast bedankt. kijk nu op nowlive.
![]()
haha ja zie hem lekker zielig zitten ahahhaahahha laat um nu maar ff pijn lijden van binnenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:29 schreef johngrisham het volgende:
hahaha brian is nu al para
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:29 schreef nibbieworld het volgende:
jaaaaaaaa, ik heb sinds een aantal seconden weer live steams.op welke site kan ik de streams het beste bekijken. alvast bedankt. kijk nu op nowlive.
![]()
![]()
lul dan gewoon hierquote:
ik praat altijd met mun schat op msnquote:
Snel: http://bb.roy.servehttp.com/index.asp?prog=1quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:29 schreef nibbieworld het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:30 schreef Dark het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
The Best Ever!![]()
En vervolgens begint Natas Amanda te aaien, als ze mannen niet willen dan maar een meisje. Gelukkig zat d`r haar niet goed dus liep Amanda wegquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda: Ik heb genoeg gehad.
Natasia: Wat heb je genoeg gehad.
Amanda: Water.
Dan kun je lekker off-topic hequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
ik praat altijd met mun schat op msn![]()
gaat gewoon heerlijk sneller!
Ze zal toch niet al met hem geneukt hebben...? Jeee arme Huub dat wordt je exit...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieke "geloof mij die is hetero..." over de nieuwe bewoner
Mitch "oh je kent hem..."
Lieke zwijgt..
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Lol dalijk vliegt Amanda in de fik..
Zou op zich geen kwaad kunnen. Het ziet er toch niet uit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Lol dalijk vliegt Amanda in de fik..
Probeer eens andere dan? http://www.vol.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:32 schreef Haunter het volgende:
De streams doen echt kut bij mij2 lopen er vet achter, 2 blijven steeds haperen
Dankzij Klein Zusje klik ik regelmatig!quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:32 schreef Adothehague het volgende:
Brian is helemaal loco dat word alleen maar erger als hij de blings van dennis ziet
PM / MSN me anders evenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:32 schreef Haunter het volgende:
De streams doen echt kut bij mij2 lopen er vet achter, 2 blijven steeds haperen
Het was een vriend van haar ex volgens mij.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar kent Lieke hem van?
Van het mediahoeren-circuit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar kent Lieke hem van?
Vriend van een vriend ofzo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar kent Lieke hem van?
ik vroeg me ook af of hij hem oversloeg, maar ik weet niet zekerquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:35 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij sloeg die Huub over???
Had Huub toch gelijk. Hij kon dat al zien als zijn gezicht.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:35 schreef robert2006 het volgende:
WAT EEN KABOUTERTJE
Volgens mij nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:36 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vroeg me ook af of hij hem oversloeg, maar ik weet niet zeker
ik heb gelezen dat hij een goeie vriend is van een ex van Liekequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:36 schreef Liess het volgende:
Wel apart btw
Lieke dacht dat ze hem ergens van kende
en een vriendin van Dennis zei dat het vrienden waren uit een zelfde close groep
da's dus heel fout (je kon net bij de kennismaking al zien dat Lieke hem aardig kent)quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:36 schreef Liess het volgende:
Wel apart btw
Lieke dacht dat ze hem ergens van kende
en een vriendin van Dennis zei dat het vrienden waren uit een zelfde close groep
It's a manikinquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:35 schreef blomst het volgende:
Dennis is klein
Nah ....lullige opmerking als iemand bereid is je te helpenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
]
Kan je lekker off-topic blaten heh![]()
![]()
Nee zelfs die moet hem nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:37 schreef Starlie het volgende:
Amanda zit al verlekkert te kijken en met al die drank in haar giecheltje gaat dat nog wat worden vanavond....
Terug lezen en je snapt waarom ik het zegquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ....lullige opmerking als iemand bereid is je te helpen
Ja inderdaad heel raar/maar mondjequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:37 schreef blomst het volgende:
Raar mondje heeft hij.
Geen bovenlip.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:37 schreef blomst het volgende:
Raar mondje heeft hij.
je hebt de fake log gelezen, he?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:37 schreef Taurus het volgende:
hoe kán iemand met zo'n R nou fan zijn van Brian Natas en Amanda??En hij kent Lieke, waarom is hij niet voor Huub? Heeft hij 'n studie gedaan?
Beequeen is er morgenochtend weer.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:39 schreef getl0st het volgende:
Is er nou al een bijnaam voor Dennis?
Superdude!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:39 schreef getl0st het volgende:
Is er nou al een bijnaam voor Dennis?
Sorryquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:38 schreef getl0st het volgende:
[..]
Terug lezen en je snapt waarom ik het zeg
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ....lullige opmerking als iemand bereid is je te helpen
Goeiequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:39 schreef ozewiesewoze het volgende:
ken
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:38 schreef Kaleddis het volgende:
Weten ze zeker dat hij geen Ken heet ?![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Beequeen is er morgenochtend weer.
Er is niks mis met zijn mondje!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja inderdaad heel raar/maar mondje![]()
neh, dat vind ik niet, hij is zenuwachtig dat wel. Ik heb er nog geen mening over.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:40 schreef itsme het volgende:
He, Ik heb geen streams. Is hij arrogant bezig dan?
Zenuwen? Lijntje coke?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:40 schreef schatje het volgende:
Hij trekt zo raar met z'n bek.
Nee, dat is mijn vader, is mij verteldquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:40 schreef Starlie het volgende:
Hij is helemaal nederlands?? Ja ja en mijn opa is sinterklaas
Wel hetzelfde rare kapselquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 'm nu al boooorrrriiiinggggg... Gewoon 'n Eric II![]()
Nee hij begint rustig. En ze beginnen hem nu wat te testenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:40 schreef itsme het volgende:
He, Ik heb geen streams. Is hij arrogant bezig dan?
Thanks. Ik ga ook nog geen mening hebben. Gewoon even aanzienquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
neh, dat vind ik niet, hij is zenuwachtig dat wel. Ik heb er nog geen mening over.
ik vind dat de rest maar hyper reageertquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
neh, dat vind ik niet, hij is zenuwachtig dat wel. Ik heb er nog geen mening over.
Hopelijk zijn het de zenuwen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:40 schreef schatje het volgende:
Hij trekt zo raar met z'n bek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |