jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan me echter ook verplaatsen in Brian, is dat erg.![]()
Was Natasia achter en heeft het gezien? Klopt dat?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:22 schreef noekje het volgende:
Natasia weet hoe het overkomt en daarvoor waarschuwt ze hem!
Verplaatsen prima, het met hem eens zijn is een ander verhaal. Laat haar gewoon een leuke avond hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia verbetert Brian die 'enigste' zei.
Het is 'enige'.
Natasia.![]()
yepquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Was Natasia achter en heeft het gezien? Klopt dat?
Nee maar Brian kwam meteen opgefokt over. Ik had Amanda even meegenomen naar de slaapkamer en rustig met haar gepraat dat ze een beetje moet opletten omdat er een nieuwe bewoner komt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Het is 'enige'.
Natasia.![]()
Zo kwam het bij mij wel over, of ze heeft hier gelezen lijkt wel, of het stukje op tien?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Je lult uit je focking nek! Houd je bek! Puta!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee maar Brian kwam meteen opgefokt over. Ik had Amanda even meegenomen naar de slaapkamer en rustig met haar gepraat dat ze een beetje moet opletten omdat er een nieuwe bewoner komt.
Ja, want het is eigenbelangquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Het is 'enige'.
Natasia.![]()
Misschien dat de kater morgenochtend wat lichter is, maar meer ook niet...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:24 schreef De_Moester het volgende:
alsof die 3 glazen water amanda nuchter gaan maken...sukkel brian
Op dat moment was ze achter en ze waarschuwt hem nadrukkelijk, weet hoe het overkomt. Ik denk dat ze het heeft gezien. Brian z'n verhaal is,"drink alsjeblieft wat water" maar het was "doe niet zo fucking brutaal en je lult uit je kutnek, ga 3 glazen water drinken!!"quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:23 schreef Taurus het volgende:
Schiet op met die kutbewoner, ik wil naar bed
Ik val ook bijna van m'n stoel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:25 schreef De_Moester het volgende:
natas geeft aan dat brian niet steeds terug moet kijken naar wat amanda heeft misdaan (zich laten beffen door huub)...jeez heeft natas het licht gezien??
Lijkt me een verbetering!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis zal wel tijdens het ontbijt komen ...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:25 schreef Kinga het volgende:
Ow, fakkels staan er wel al.
Geen ideequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:26 schreef tipsch het volgende:
wie komt er aan?
nieuwe bewoner? hoe bedoel je?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:26 schreef Kaleddis het volgende:
Trommelgeroffel, de nieuwe bewoner komt eraan![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |