Voor wat voor onderwerpen ga je hem gebruiken? Bewegen je onderwerpen veel en onregelmatig, dan de 2.8. Voor bijvoorbeeld races, is de f4 IS ook een prima keuze namelijk, omdat je met panning toch iets langere sluitertijden wil hebben. Ook als je mag flitsen is 2.8 minder noodzakelijk.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:10 schreef CocaColaLight het volgende:
Dat zegt men, maar op de een of andere manier is men niet echt geloofwaardig.
Hmmm, dilemma, 70-200 L 2.8 of 4... hmm, nog ff doorsparen of meteen leuk speelgoed....
Nette prestatie! Gefeli!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 08:07 schreef -Robbedoes- het volgende:
Gefeliciteerd Yoni
![]()
Ook hier hebben we vandaag een feestje. Vandaag 21 jaar getrouwd.
Gefeli Yoniquote:Op maandag 25 juni 2007 08:05 schreef freud het volgende:
Gefeli Yoni.
[..]
Voor wat voor onderwerpen ga je hem gebruiken? Bewegen je onderwerpen veel en onregelmatig, dan de 2.8. Voor bijvoorbeeld races, is de f4 IS ook een prima keuze namelijk, omdat je met panning toch iets langere sluitertijden wil hebben. Ook als je mag flitsen is 2.8 minder noodzakelijk.
Dat was ook mijn afweging een 4.0 met IS of de 2.8 zonder.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Die lens zal waarschijnlijk het meeste gebruikt worden voor motoren die stunten. Echt veel regelmaat in hun bewegingen zit er niet. Maar ik zat te kijken naar de f4 zonder IS. Want de f4 met IS kost ongeveer net zoveel als de 2.8 zonder.
Denk dat ik toch maar voor de 2.8 ga, de kleinere dof is![]()
Kleinere dof is wel lekker, maar ook grotere kans op onscherpe foto's he... En dof kan je ook prima faken in PSquote:Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Gefeli Yoni
Die lens zal waarschijnlijk het meeste gebruikt worden voor motoren die stunten. Echt veel regelmaat in hun bewegingen zit er niet. Maar ik zat te kijken naar de f4 zonder IS. Want de f4 met IS kost ongeveer net zoveel als de 2.8 zonder.
Denk dat ik toch maar voor de 2.8 ga, de kleinere dof is![]()
Yup had ik gezienquote:Op maandag 25 juni 2007 09:40 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat was ook mijn afweging een 4.0 met IS of de 2.8 zonder.
Had je al gekeken naar de link waar ik hem vandaan had gehaald. Dat scheelt je ruim ¤ 100
Bel dan ook even met Crown om te kijken wat hij er voor vraagt. Als service je verder niet boeit, scheelt dat meestal ook nog wel wat centjesquote:Op maandag 25 juni 2007 10:05 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Yup had ik gezien![]()
Als ik het geld bij elkaar heb dan is het gewoon de winkels afstruinen en die "tegen elkaar uitspelen"![]()
Afdingen is een sport![]()
quote:1. Koop tussen 01-04-2007 en 30-06-2007 een van de hieronder aangegeven producten.
Cash back aanbiedingen Cash back bedrag
EOS 5D body ¤ 150
EOS 30D body ¤ 100
EOS 400D body ¤ 80
EF 70-200mm f/2.8L IS USM ¤ 200
EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM ¤ 80
EF 16-35mm f/2.8L II USM ¤ 100
EF 300mm f/4L IS USM ¤ 120
EF 180 mm f/3.5L Macro USM ¤ 70
EF 24mm f/1.4L USM ¤ 150
EF 35mm f/1.4L USM ¤ 150
EF 24-70mm f/2.8L USM ¤ 70
EF 70-200mm f/4L IS USM ¤ 120
EF 24-105mm f/4L IS USM ¤ 45
EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM ¤ 50
EF 135mm f/2.0L USM ¤ 50
EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM ¤ 80
EF 200mm f/2.8L II USM ¤ 50
EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM ¤ 150
EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM ¤ 50
EF 100mm f/2.8 Macro USM ¤ 30
Macro Ring Lite MR-14EX ¤ 30
EF-S 60mm f/2.8 Macro USM ¤ 20
EF 50mm f/1.4 USM ¤ 20
Extender EF 1.4x II ¤ 15
Speedlite 430EX ¤ 15
Ja ontzettend naar voor je, allemaal gedoe om niks, stomme zorg en je maar blauw betalen.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:18 schreef Ynske het volgende:
heb je fysiobehandelingen vanwegen je pols, word door de fysio naar het ziekenhuis gestuurd, word geopereerd, terug naar de fysio. zou allemaal onder dezelfde fysiocode gezet worden.
krijg je nu de rekening gepresenteerd van de behandelingen na de operatie, althans de eerste 9.
hebben ze het niet onder dezelfde code gehouden, dus is de aanvullende verzerkering degene die die behandelingen moet betalen, maar helaas dat geld is al op door de aller eerste behandelingen
hotver
Alsof je elke foto moet doffen danquote:Op maandag 25 juni 2007 10:00 schreef ..zapper het volgende:
En hoelang ben je bezig om voor een opdracht 100 foto's te 'doffen'?
Mijn afweging lijkt me vrij duidelijkquote:
We hebben geduimd dus nu maar hopen dat het geholpen heeftquote:Op maandag 25 juni 2007 12:00 schreef Chanty het volgende:
Gefelicitaart Yoni en Robbedoes
Ik heb mijn tentamen overleefd, geen idee of ik het goed gemaakt heb of nietHeb iig overal lang genoeg antwoord gegeven
Dat, maar ook vooral onder het motto: "ik ben bang dat ik iets vergeet"quote:Op maandag 25 juni 2007 12:06 schreef CocaColaLight het volgende:
Onder het motto: Dan zit er vast wel wat goeds in je antwoord?
Op mijn HBO was er een docent die een limiet had gesteld aan het aantal woorden in een antwoord. Officieel om te voorkomen dat mensen niet van alles gingen opschrijven in de hoop dat er iets goed bijzat. Officieus wilde hij er volgend mij zo min mogelijk tijd aan besteden...quote:Op maandag 25 juni 2007 12:00 schreef Chanty het volgende:
Ik heb mijn tentamen overleefd, geen idee of ik het goed gemaakt heb of nietHeb iig overal lang genoeg antwoord gegeven
Er stond wel dat we zo beknopt mogelijk moesten antwoorden, maar ik heb slechts 4 van de 8 A4tje die we kregen gebruiktquote:Op maandag 25 juni 2007 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op mijn HBO was er een docent die een limiet had gesteld aan het aantal woorden in een antwoord. Officieel om te voorkomen dat mensen niet van alles gingen opschrijven in de hoop dat er iets goed bijzat. Officieus wilde hij er volgend mij zo min mogelijk tijd aan besteden...
Ik ga het niet redden denk ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef Chanty het volgende:
Dankzij de fotwedstrijd heb ik mijn dagelijkse portie vitatimine C vandaag wel gehad
En nu vakantie?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:00 schreef Chanty het volgende:
Gefelicitaart Yoni en Robbedoes
Fotowedstrijd?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef Chanty het volgende:
Dankzij de fotwedstrijd heb ik mijn dagelijkse portie vitatimine C vandaag wel gehad
Ik had oorspronkelijk ook een ander ideetje, maar dat gaat me qua tijd en weer ook niet lukken om uit te voeren dus maar een noodplan opgezetquote:
Nog niet, donderdag laatste tentamen: sociologie. En daarna vakantie jaquote:Op maandag 25 juni 2007 14:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En nu vakantie?![]()
En Yoni gefeliciflapstaart..
* Mr.Noodle hoeft even geen taart meer te zien, heeft afgelopen week al z'n portie gehad...
Ik moet donderdag ook de laatste van dit jaar.. alleen gaat het leren niet zo goed vandaag. Ben volgens mij een beetje onwel geworden van het bakje Kapsalon van de Shoarma gisterenmorgen om 6:00quote:Op maandag 25 juni 2007 14:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik had oorspronkelijk ook een ander ideetje, maar dat gaat me qua tijd en weer ook niet lukken om uit te voeren dus maar een noodplan opgezet
[..]
Nog niet, donderdag laatste tentamen: sociologie. En daarna vakantie ja
wat voor vak moet jij doen?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik moet donderdag ook de laatste van dit jaar.. alleen gaat het leren niet zo goed vandaag. Ben volgens mij een beetje onwel geworden van het bakje Kapsalon van de Shoarma gisterenmorgen om 6:00
Ik heb nog niet zo veel inzendingen gezien, maar misschien gaat dat nog komen.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:07 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik sla ook over en ook die van volgende maand. Heb wel al hele mooie inzendingen gezien.
Communication Studies.quote:
Zo te zien ben je blij.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:36 schreef LekkerApart het volgende:
Wiieeeeeeeeeeeeeehh, ik ga per 1 juli (zondag) dus samenwonen met mijn vriend
Gefeli!!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:36 schreef LekkerApart het volgende:
Wiieeeeeeeeeeeeeehh, ik ga per 1 juli (zondag) dus samenwonen met mijn vriend
Wel lekker apart. Meestal bekijkt de huisarts jouwquote:Op maandag 25 juni 2007 16:08 schreef LekkerApart het volgende:
Moet alleen mijn huisarts nog ff bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |