Is er een nieuwe!? Die is dan vanmiddag wel binnen 3 minuten naar minj HD gemigreerd... Guano apes, arctic monkeys, ook goed te doenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe CD nog niet gedownload ter evaluatie? Ook weer erg lekker!
Komt vandaag officieel uit geloof ik, maar hij was al enige weken geleden 'gelekt'. We are the night heet 'ie!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:44 schreef freud het volgende:
[..]
Is er een nieuwe!? Die is dan vanmiddag wel binnen 3 minuten naar minj HD gemigreerd... Guano apes, arctic monkeys, ook goed te doen.
Ahw.. sterkte dan. Ik wist niet dat jij ook zuidelijke roots hadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Naar m'n ouders, morgenochtend vertrek ik met hen samen naar mijn oma in Duitsland om afscheid te nemen, zal de laatste keer zijn...
Heb ik ook nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:56 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ahw.. sterkte dan. Ik wist niet dat jij ook zuidelijke roots had.
Aber naturlich Frau Helgaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heb ik ook niet
heb alleen 8 jaar in Limbabwe gewoond en vier jaar in Brabant op kamers gewoond, en daarvoor tien jaar in Duitsland. Maar mijn roots liggen gewoon in Europaik wil me verder nergens onder scharen
quote:
Ik probeerde het te verbergen, maar ben te doorzichtigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook: stiekem zou ie t wel lekker vinden![]()
Daar ben je dan ook een echte man voor!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:39 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik probeerde het te verbergen, maar ben te doorzichtig.
Dan is de vraag waar in duitsland?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heb ik ook niet
heb alleen 8 jaar in Limbabwe gewoond en vier jaar in Brabant op kamers gewoond, en daarvoor tien jaar in Duitsland. Maar mijn roots liggen gewoon in Europaik wil me verder nergens onder scharen
Blomberg, circa 300 km landinwaarts vanuit Enschedequote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:33 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dan is de vraag waar in duitsland?
Wat een takke end..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Blomberg, circa 300 km landinwaarts vanuit Enschede
[afbeelding]
LOL, Yes. I come from far far awayquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:29 schreef ..zapper het volgende:
Jemig ik wist niet dat er plaatsen waren die nog verder liggen dan Enschede![]()
.
LOL het kan nog verderquote:
Ah daar zitten de echte bergenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:37 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
LOL het kan nog verder
Hier kom ik vandaan:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:54 schreef CocaColaLight het volgende:
Nah je zit daar niet echt in de bergen, dat stukje niet echt.
Met een uurtje rijden vanaf daar zit je weer in het schwarzwald.
En uurtje naar beneden daar heb je ook wat grotere heuveltjes.
Ben daar geboren en toen moest mijn moeder met zo'n kaaskop trouwen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |