*proest* ik ging net een broodje eten maar je bedoelde vast iets andersquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:06 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, ze mag niet praetn met haar mond vol.
Hey, dat zijn jouw woordenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
*proest* ik ging net een broodje eten maar je bedoelde vast iets anders
het was ook totaal niet suggestiefquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:13 schreef freud het volgende:
[..]
Hey, dat zijn jouw woorden. Eat smakelijk!
Ze moeten bij Dell gewoon geen troep van anderen verkopen en anders duidelijk zeggen, let wel, het is geen del! Wat moet ik nou met zo'n niet delding?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een goede vriendin van mij wel eens zegt: de enige del die in mijn huis komt, dat ben ik...
Jaja het openbaar vervoer is heerlijk. Daarom pak ik vanavond de auto naar Limburgquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Grmmbbl, bus was te laat, trein gemist. Ben weer terug bij af
Wat ga je daar doen dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jaja het openbaar vervoer is heerlijk. Daarom pak ik vanavond de auto naar Limburg
Verder het is ook stom om die losse accessoires bij Dell, te kopen. Je bent stukken duurder uit en durf bijna te wedden dat ze je laten bellen naar de fabrikant van het apparaat...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:16 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ze moeten bij Dell gewoon geen troep van anderen verkopen en anders duidelijk zeggen, let wel, het is geen del! Wat moet ik nou met zo'n niet delding?
Mwah dat ding gaat dus gewoon retour met een ingebreke stelling, mij is namelijk niet vermeld dat het geen Dell accessoire is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Verder het is ook stom om die losse accessoires bij Dell, te kopen. Je bent stukken duurder uit en durf bijna te wedden dat ze je laten bellen naar de fabrikant van het apparaat...
Naar m'n ouders, morgenochtend vertrek ik met hen samen naar mijn oma in Duitsland om afscheid te nemen, zal de laatste keer zijn...quote:
Jawel, jammer hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:23 schreef RubberDuckey het volgende:
He Chanty, ik ga over paar weekjes naar de Achterhoek, zeker ook nog nooit geweest?
Ik zeg sterkte alvast..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Naar m'n ouders, morgenochtend vertrek ik met hen samen naar mijn oma in Duitsland om afscheid te nemen, zal de laatste keer zijn...
Sterkte!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Naar m'n ouders, morgenochtend vertrek ik met hen samen naar mijn oma in Duitsland om afscheid te nemen, zal de laatste keer zijn...
Chemical Brothers!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:34 schreef freud het volgende:
"My finger is on the button..."
PUSH the button![]()
Sterktequote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Precies!! Lekker tijdens het nerden...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |