abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:46:42 #151
184038 JoeRokocoko
All Black No. 1032
pi_50858822
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik vindt het sowieso al erg snel om op de dag zelf/dag erna al gelijk te bevestigen dat het een double murder-suicide is. Meestal duurt dat veel langer.
Misschien moet je leren lezen. Ze hebben niet bevestigd dat het een double murder / suicide is, maar ze hebben bevestigd dat de politie onderzoek doet naar een double murder / suicide.
Mijn ontdekking van de dag!
Josevata Taliga "Joe" Rokocoko
Here comes the boom!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:47:46 #152
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50858868
nee is ook nergens op gebaseerd maar hoevaak hoor je niet bij moord-zelfmoord dat het op die manier is gegaan...Mijn pa heeft jarenlang bij moordzaken gezeten bij de politie en die heeft een aantal van zulke zaken meegemaakt, die zei ook zoiets omdat dat de 1e lead is voor onderzoekers en vanuit daar gaan ze werken want ze hebben een startpunt nodig
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_50859301
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:46 schreef JoeRokocoko het volgende:

[..]

Misschien moet je leren lezen. Ze hebben niet bevestigd dat het een double murder / suicide is, maar ze hebben bevestigd dat de politie onderzoek doet naar een double murder / suicide.
Misschien moet jij je bek houden wijsneus.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:59:06 #154
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50859339
* Chris Benoit has had a long, 20+ Year career. He has suffered many concussions and as we have been learning, concussions have been proven to lead to severe depression.
* Chris Benoit has had a long, 20+ Year career. He has suffered many injuries and is most likely on some form of painkillers to deal with the daily pain he is in.
* Chris Benoit saw one of his closest friends, Eddie Guerrero die and then saw him made into a storyline for almost a year.
* The WWE just ran an angle where they "faked" the death of Mr. McMahon, and proceeded to have shows ala the Eddie tribute show and did the 10-bell salutes.
* Chris Benoit uncharacteristically throws a backstage tantrum a few weeks ago when there is a botched finish in the ECW main event.
* Biff Wellington, a former tag partner and friend he came up in the business with just passed.
Luck is for losers
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:04:21 #155
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_50859541
er is idd sinds Eddie's dood belachelijk veel gebeurd wat echt ontzettend pijn kan hebben gedaan als je die kerel goed hebt gekend. Chris en Eddie waren als broers zo mogelijk zelfs nog closer. Dat kan nooit goed gedaan hebben iig.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:06:18 #156
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50859609
nou ja en STEL dat zn vrouw opbelt dat ze hem verlaat en zn zoontje meeneemt is dat denk ik best de druppel hoor
Luck is for losers
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:10:03 #157
184038 JoeRokocoko
All Black No. 1032
pi_50859775
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Misschien moet jij je bek houden wijsneus.
Weet je wat jij zou moeten doen?

Worstelaar worden!

Clown

Als ik m'n bek zou houden dan zou jij hier nog steeds een verdraaiing van de feiten geven.
Here comes the boom!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:11:24 #158
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50859822
volgens mij verdraai jij de feiten aangezien het bevestigd is dat het een moord-zelfmoord is en dit staat al een tijdje zo op wwe.com

According to lead investigator Lt. Tommy Pope, of the Fayette County Sheriff’s Department, in Fayetteville, Ga., the deaths of WWE Superstar Chris Benoit, wife Nancy and son Daniel were the result of a double murder-suicide, WWE.com has learned.

BTW waarschijnlijk weten ze het al maar wachten ze het autopsierapport af om het bekend te maken, althans op wwe.com staat dat ze meer informatie hebben maar het niet mogen zeggen
Luck is for losers
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:16:32 #159
184038 JoeRokocoko
All Black No. 1032
pi_50859989
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:11 schreef kidkash19 het volgende:
volgens mij verdraai jij de feiten aangezien het bevestigd is dat het een moord-zelfmoord is en dit staat al een tijdje zo op wwe.com

According to lead investigator Lt. Tommy Pope, of the Fayette County Sheriff’s Department, in Fayetteville, Ga., the deaths of WWE Superstar Chris Benoit, wife Nancy and son Daniel were the result of a double murder-suicide, WWE.com has learned.
Juist ja, according to... Dat wil nog niet zeggen dat het zo is (al kan het natuurlijk heel goed zo zijn).

Misschien dat je het verhaal op een echte nieuwssite wel snapt. Dit is van ABC News:

WWE wrestler Chris Benoit, his wife and 7-year-old son were found dead Monday, and police said they were investigating the deaths as a murder-suicide.

Authorites tell ABC News the case was being treated as a murder-suicide, but said that couldn't be confirmed until evidence was examined by a crime lab. Autopsies are scheduled for Tuesday at the state crime lab in Dekalb County.
Here comes the boom!
pi_50860036
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:10 schreef JoeRokocoko het volgende:

[..]

Weet je wat jij zou moeten doen?

Worstelaar worden!

Clown

Als ik m'n bek zou houden dan zou jij hier nog steeds een verdraaiing van de feiten geven.
Jij loopt hier FBI agent te spelen en alles tegen te spreken en iedereen af te zeiken op hun mening van hoe zij denken hoe het gebeurd is. Misschien moet je is leren lezen.
pi_50860124
To further update you on the tragic events leading up to the death of Chris Benoit, Nancy Benoit and Daniel Benoit.

New reports suggest that Chris Benoit strangled his wife and son, possibly a day a part. It’s also being reported that he then took his own life after he hanged himself some time Monday.

Officials are expected to release a statement sometime this morning/afternoon to further update us on new information in the case.

Straks dus meer, vraag me af wat ze dan gaan zeggen.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:20:51 #162
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50860143
ok....dus het enige waar ze op wachten is bevestiging van de Autopsie.....dus het feit is er al voor 90%, ze wachten alleen op bevestiging wat standaard procedure is wat snap ik dan niet van grote nieuwssites mannetje? Of zou ik er niks van weten ook al heeft mn pa jaren in die richting gewerkt? Geloof me , ze weten het al, ze zeggen zelf al dat de situatie bizar is als ze het nieuws naar buiten brengen. Ze zoeken niet naar andere verdachten omdat die er simpelweg niet zijn. Dit is moord-zelfmoord hoe dan ook...FEIT!

Investigators believe Benoit, (pronounced ben-WAH) killed his wife and son over the weekend and then himself sometime Monday. The bodies were found Monday afternoon in three different rooms of the house on Green Meadow Lane, in a subdivision off a gravel road about two miles from the Whitewater Country Club.

Ballard told The Associated Press a gun was not used in any of the deaths. But he declined to say how the three died.

"We're pretty sure we know, but we want to confirm it with the crime lab," Ballard said early Tuesday.
Luck is for losers
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:21:06 #163
184038 JoeRokocoko
All Black No. 1032
pi_50860153
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Jij loopt hier FBI agent te spelen en alles tegen te spreken en iedereen af te zeiken op hun mening van hoe zij denken hoe het gebeurd is. Misschien moet je is eens leren lezen.
Ik spreek heus niet alles tegen. Ik wijs je alleen op je fouten (zie ook de quote in dit bericht).
Here comes the boom!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:37:52 #164
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_50860764
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:21 schreef JoeRokocoko het volgende:

[..]

Ik spreek heus niet alles tegen. Ik wijs je alleen op je fouten (zie ook de quote in dit bericht).
je bent geweldig, pak een pot glijmiddel en je bevredig jezelf ook nog ff, gewoon omdat je dat verdient
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:38:53 #165
184038 JoeRokocoko
All Black No. 1032
pi_50860796
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:37 schreef Paxlie het volgende:

[..]

je bent geweldig, pak een pot glijmiddel en je bevredig jezelf ook nog ff, gewoon omdat je dat verdient
Nee hoor, daar heb ik gewoon een vriendin voor. En als ik hetzelf doe gaat dat gewoon met de blote hand, niets glijmiddel.
Here comes the boom!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:20:26 #166
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_50862348
Even van cnnsi.com geplukt:
quote:
Bodies of Benoit, wife and son discovered in Ga. home

Chris Benoit was scheduled to perform at a pay-per-view event Sunday but backed out because of reported "personal reasons."
AP
Pro wrestler Chris Benoit canceled a pay-per-view appearance at the "Vengeance" event in Houston because of "personal reasons" a day before he, his wife and their 7-year-old son were found dead in an apparent murder-suicide.

Details of the deaths "are going to prove a little bizarre" when released to the public, Fayette County District Attorney Scott Ballard told the Atlanta Journal-Constitution. Autopsies were scheduled Tuesday by the Georgia Bureau of Investigation in DeKalb County.

Authorities were investigating the deaths at a secluded Fayette County home as a murder-suicide and were not seeking any suspects.

Investigators believe Benoit, (pronounced ben-WAH) killed his wife and son over the weekend and then himself sometime Monday. The bodies were found Monday afternoon in three different rooms of the house on Green Meadow Lane, in a subdivision off a gravel road about two miles from the Whitewater Country Club.

Ballard told The Associated Press a gun was not used in any of the deaths. But he declined to say how the three died.

"We're pretty sure we know, but we want to confirm it with the crime lab," Ballard said early Tuesday.

Fayette County Coroner C.J. Mowell did not return phone calls. The answering service for his funeral home said he was out of town.

World Wrestling Entertainment said on its Web site that it asked authorities to check on Benoit and his family after being alerted by friends who received "several curious text messages sent by Benoit early Sunday morning."

Sheriff's Lt. Tommy Pope told WSB-TV that the three were found about 2:30 p.m., but he wouldn't release other details.

Stamford, Conn.-based WWE also said on its Web site it had been asked by authorities not to release further information on the deaths of Benoit, 40; his wife, Nancy, 43; and son, Daniel.

Benoit was born in Montreal. He was a former world heavyweight champion, Intercontinental champion and held several tag-team titles over his career. He was known by several names including "The Canadian Crippler."

"WWE extends its sincerest thoughts and prayers to the Benoit family's relatives and loved ones in this time of tragedy," the company said in a statement on its Web site.

Benoit had maintained a home in metro Atlanta from the time he wrestled for the defunct World Championship Wrestling.

The WWE canceled its live "Monday Night RAW" card in Corpus Christi, Texas, and USA Network aired a three-hour tribute to Benoit in place of the scheduled wrestling telecast.

Benoit's wife managed several wrestlers and went by the stage name, "Woman," The Atlanta Journal-Constitution reported.

They met when her then-husband drew up a script that had them involved in a relationship as part of an ongoing story line on World Championship Wrestling, the newspaper said.

Benoit has two other children from a prior relationship.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:29:22 #167
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_50862706
Oh ja... een erg foute grap zou nu een woorspeling met "Vengeance" zijn...
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:43:54 #168
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50863160
Wade Keller's Audio Summary from PWTorch.com:

-He said it is being reported he suffocated his wife and son, perhaps a day apart. And then hung himself. Late Sunday night, he sent a strange text message to a person within the WWE. The police broke into the house at 2:30 pm today and found them in separate rooms.

-Vince called all the wrestlers backstage this afternoon for an emergency meeting. Wrestler were already bawling and crying. A longtime WWE wrestler said it was the most emotional state he's ever seen the wrestlers.

-There was a really uneasy feeling Sunday. Everybody felt something was wrong.

-One wrestler said "It was bound to happen". There was a strong suspicion backstage that Benoit did this right away. There was also a suspicion that Nancy had done it. They had a volatile relationship and everyone knew it.

-Hardly anybody backstage really knew Benoit. He had a very small inner circle that one time included Eddy Guerrero and recently included Chavo Guerrero. But even they had a certain psychological distance from Benoit. Everyone could tell that something wasn't right lately with Benoit.

-He said that he was a very nice and pleasant person to be around, but a person close to Benoit said that Chris had "snap potential".

-A lot of steroids were found in the Benoit household, and Benoit has had bouts with "roid rages". WWE may suffer publicly because of their unenforced "Wellness Policy".

de man had problemen, zoveel is wel duidelijk

Wie herrinnert zich nog het nieuwsbericht over een "deat watch" in de WWE waar een niet nader genoemde worstelaar verwacht werd snel zichzelf iets aan te doen of dmv medicijnen of iets zou overkomen?
Iedereen dacht dat het Angle was maar is het niet zo dat dat Benoit was? ik weet het niet...ik denk dat heel veel dingen binnenkort in elkaar zullen vallen

[ Bericht 10% gewijzigd door kidkash19 op 26-06-2007 16:49:34 ]
Luck is for losers
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:48:46 #169
184038 JoeRokocoko
All Black No. 1032
pi_50863333
Hij had dus backstage niet veel vrienden. Dat is misschien een van de redenen geweest om hem naar ECW te sturen, zodat hij herenigd zou worden met z'n goede vriend Dean Malenko.
Here comes the boom!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:50:25 #170
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50863407
Vrienden wel....men kende hem alleen niet...zoals gezegd hij was een aardig en plezierig persoon om mee om te gaan maar had wel een bepaalde muur om zich heen, de reden dat ie naar ECW was gestuurd was allang bekend....dat was om de jonge gasten zoals Punk, Nitro, Burke wat dingen te leren en dan zou die verkassen naar Raw
Luck is for losers
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:52:01 #171
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_50863453
Nog steeds zo ongeloofwaardig

Ondanks wat er gebeurd is heb ik respect voor alles wat hij binnen de WWE heeft gedaan en bereikt, mijn idool, de man met het grootste hart voor de bussiness en in mijn ogen de beste.

Ik zal hem niet vergeten
World Wrestling Entertainment
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:52:02 #172
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50863455
hij heeft een afscheidsbrief achtergelaten.. daar staat waarschijnlijk z'n reden op dus laten we daar maar op wachten.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:53:56 #173
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50863516
Waar heb je dat gelezen??

BTW de WWE kiest het goede pad :

From PWInsider:

In light of the Benoit family tragedy, WWE's Shopzone merchandise website has pulled all merchandise related to Chris Benoit. Searches for Benoit's name in the website's search engine are returned "discontinued."

Benoit's name has been removed to the degree that the listing for the DVD of Wrestlemania XX now reads, "Triple H defends his World Heavyweight Championship against Shawn Michaels."
Luck is for losers
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:56:46 #174
184038 JoeRokocoko
All Black No. 1032
pi_50863613
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:53 schreef kidkash19 het volgende:
Waar heb je dat gelezen??

BTW de WWE kiest het goede pad :

From PWInsider:

In light of the Benoit family tragedy, WWE's Shopzone merchandise website has pulled all merchandise related to Chris Benoit. Searches for Benoit's name in the website's search engine are returned "discontinued."

Benoit's name has been removed to the degree that the listing for the DVD of Wrestlemania XX now reads, "Triple H defends his World Heavyweight Championship against Shawn Michaels."
Goed dat ze de merchandise hebben weggehaald, zo wek je tenminste niet de indruk geld te willen verdienen met zijn dood.

Dat ze zijn naam uit de beschrijving van de WrestleMania XX dvd hebben gehaald gaat wel wat ver vind ik. De meeste mensen weten dat hij daar in dat gevecht de titel won.
Here comes the boom!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 17:00:09 #175
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50863744
Benoit zn naam is helemaal weggehaald, geen enkele DVD vermeldt zn naam
Luck is for losers
pi_50865852
Net Raw gekeken, heb echt zitten janken. Kan het nog steeds niet geloven dit

The wrestling community has been left in devastation after the tragic circumstances of the death of Chris, Nancy and Daniel Benoit.

According to Dave Melzer of the Wrestling Observer, Vince McMahon was the inspiring general throughout the day yesterday towards the WWE wrestlers as well as the office staff. Vince McMahon stayed strong and was there for many of the talent who admired Chris Benoit and in many cases love for the Benoit. Talent have been having an incredibly difficult time dealing with this tragic news, along with being saddened and perplexed.

Yesterday, Vince McMahon decided that WWE SmackDown taping and ECW’s broadcast would continue with no angles or backstage storylines. Like last night, all plans for tonight’s shows have been scrapped and now are scheduled to consist of straight wrestling matches. It was very difficult for staff to put together a show as the crew and creative staff were said to be both emotionally and physically wrecked after yesterday.

Apparently, the plans at the moment is for WWE to update viewers on what happened at the start of the show and have two low key shows with wrestling matches.

Klasse weer Vince.

[ Bericht 81% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 26-06-2007 18:06:36 ]
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:10:08 #177
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50866265
Vince is zo fucking de man he? voor alles wat die man qua business doet zoveel staat er tegenover die hij doet als mens
Luck is for losers
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:16:03 #178
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_50866500
Ga er maar aanstaan idd. Net de opening van Raw gezien. Die man is volgens mij al 2 dagne aan het doorgaan om iedereen op te vangen. Zo ziet hij er wel uit. Wel bizar als je sommige uitspraken vergelijkt met wat nu bekend is
pi_50866654
Autopsie uitslag komt pas over 2 weken staat er op wwe.com steeds. Ik hoop gewoon dat daaruit iets heel anders blijkt. Het zal helaas wel niet..

Ik eer Benoit, en ik vindt dat de WWE dat ook moet doen voor wat hij heeft gedaan en wat hij heeft betekend voor worstelen. Ik snap dat de WWE afstand wilt doen van een mogelijke (waarschijnlijk helaas) moordenaar in hun bedrijf, maar nu is echt alles op wwe.com weg. Alleen het hoofd plaatje is er nog. Na alles wat hij gedaan hebt vindt ik dat een beetje jammer. Ik hoop dat ze vanavond bij ECW/Smackdown hier nog wel aandacht aan besteden. En niet doen alsof er niks is gebeurd opeens.

Eer hem dan voor zijn carrière, en niet hoe het helaas beëindigt is.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:24:10 #180
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:25:45 #181
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50866802
Autopsie is zo gedaan, het is de Toxicologie die lang gaat duren, daar zoeken ze naar giftige stoffen in het lichaam.
Ze gaan bij ECW en SD! alleen het publiek inlichten wat er gebeurt is, dan gaan ze alleen maar wedstrijden geven, geen verhaallijnen, geen angles niks

Hoe jammer ook, ik vindt dat de WWE het goede pad kiest om alles te verwijderen, dit kan niet alleen de WWE schaden maar het hele worstelen opzich, de sport ligt al gevoelig bij de media en dit maakt het alleen maar erger, dit heeft de potentie om het worstelen op zn gat te leggen
Luck is for losers
pi_50866886
WTF?? Benoit, het karakter, heeft toch niemand vermoord?

Je kan toch niet zo afvallen op een personage? Dubbele standaarden binnen de WWE. Ik heb en zal nog altijd respect blijven houden voor hetkarakter dat hij uitbeeldde op mijn tv punt

Bret Hart en Gregory Helms hebben dus al wat egzegd ik blijf wachten op Lance Storm en ja Jim Ross doet er niet zo heel veel toe voor mij. Lance Storm had afgelopen week ook nog iets geschreven over Biff Wellington
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:40:02 #183
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50867270
Dat onderscheid maakt de media ook niet....Chris Benoit het MENS heeft een gruwelijke misdaad begaan (als de feiten zo zijn als ze geschetst worden) Chris Benoit is een beroemdheid of het nou zn personage is of niet, zelfde als alle andere worstelaars. Ja hij was een super worstelaar en ja hij zal vast wel in de omgang erg goed zijn geweest maar AL het goede wat hij ooit heeft bereikt in zn carriere is nu met 1 actie helemaal weggevaagd, niemand zal Benoit meer primair herinneren om zn worstelprestaties maar ze zullen hem herinneren om die gozer die zn vrouw en kind om het leven heeft gebracht (als dat zo is).

Je hebt geen idee hoe gevoelig worstelen is bij de Amerikaanse media, het is van een klein incident uitgegroeid naar Nationaal nieuws tot op het punt dat het Breaking News is bij CNN, en niet op de goede manier.

Shit has hit the fan
Luck is for losers
pi_50867367
Ik begrijp dat ze er afstand van doen om, andere andere voor het imago. Maar het gevoel is voor mij toch een beetje dubbel, stel dat ze vrouw zijn zoon en zichzelf vergiftigd heeft. Iedereen loopt nu te schreeuwen dat Benoit het gedaan heeft, terwijl dalijk over 2 weken blijkt het misschien iets heel anders te zijn. Het zal helaas niet. Maar het dubbele gevoel blijft wel.

Hele nare situatie dit.

pi_50867426
Hoofd artikel op cnn.com gewoon zie ik ja
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:46:39 #186
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50867502
geen ENKELE dood van een worstelaar was breaking news....Niet Owen, Niet Eddie...daarom zeg ik...shit has hit the fan. Als het bericht wat ik hierboven gepost waar is zijn er ook aardig wat Steroiden gevonden, iets wat helemaal gevoelig ligt in deze branche, dit kan echt een sneeuwbaleffect hebben op hoe het worstelen georganiseerd wordt en hoe alles geregeld is.
Luck is for losers
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:51:39 #187
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50867681
CNN:

A law enforcement official close to the investigation tells The Associated Press that pro wrestler Chris Benoit strangled his wife and smothered his son before hanging himself in his weight room.
Luck is for losers
pi_50867801
Gevoelig, gevoelig...men is het, en begrijp me allen niet verkeerd, gaan verwachten in Pro Wrestling. Beide dingen gaan meestal in 1 zin gepaard.
Het is absolute BS dat je een personage namelijk "Toothless Agression" beschuldigt van moord. Chris Benoit de mens inderdaad zou iets kunnen hebben misdaan maar is de WWE verantwoordelijk voor wat hij doet buiten zijn werk om? Absoluut niet. Het is kortzichtigheid van idiote Amerikanen en WWE werkt hun alleen maar in de hand door zich zo op te stellen.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:58:18 #189
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50867877
Nee dat zeg ik ook niet dat de WWE daar verantwoordelijk voor is maar feit is wel (en dat heeft niks met de "idiote" Amerikanen te maken, bedankt trouwens ) dat het worstelwereldje die opinie zelf heeft veroorzaakt door te laat in te grijpen op Steroiden en al die andere zooi. Moet je zo iemand nog eren? nadat hij zn vrouw en kind vermoord heeft? nee dat vind ik niet....als het echt zo is dat hij het heeft gedaan respecteer ik hem voor zn worstelen maar voor de rest kan hij rotten in de hel (of waar dan ook)
Luck is for losers
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:58:58 #190
184038 JoeRokocoko
All Black No. 1032
pi_50867907
Roep, stel je niet zo aan.

Benoit heeft waarschijnlijk iets heel ergs gedaan. Dan kan hij in de ring nog wel zo'n mooie acties hebben gehad, dat maakt het allemaal niet goed. Het is onmogelijk om het personage 'Chris Benoit' en de persoon 'Chris Benoit' op dit moment van elkaar te scheiden. Chris Benoit heeft waarschijnlijk mensen vermoord en diezelfde persoon was een worstelaar bij de WWE. Onmogelijk om dat van elkaar te scheiden. Ik kan me voorstellen dat de WWE zich op een gegeven moment van een moordenaar (die voor hen werkte) wil distantieren. Dat is echt niet raar, elke organisatie waar ook ter wereld zou zoiets doen.
Here comes the boom!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:01:20 #191
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50867969
Precies (wauw ben het met je eens ) het feit is gewoon dat hij werknemer was van de WWE, de WWE word er nu dus op aangekeken want hij is ermee geassocieerd. Benoit de mens is voor 95% van de mensen gelijk aan Benoit de performer...
Luck is for losers
pi_50868287
@ KidKash19: Generaliseren is gewoon zo makkelijk :p....lees maar "sommige idiote Amerikanen"

Aanstellen is een te groot woord. Ik probeer duidelijk te maken dat de acteur/worstelaar The Pegasus Kid/The Canadian Crippler/The Rabid Wolverine/Toothless Agression niks heeft misdaan. Dus waarom zou je afvallen op een personage?

Chris Benoit de man buiten de WWE heeft echter iets gruwelijks gedaan, waar ik absoluut geen respect voor heb. En het is jammer dat mensen die pro-wrestling als fake verklaren nu opeens niet het onderscheid tussen echt en onecht kunnen maken. Dat bedoelde ik met domme Amerikanen mijn excuses als ik je hierbij beledigd heb.
pi_50868621
Over 1 uur en 40 mins is er een pers conferentie, waar CNN en dergelijke ook aanwezig zullen zijn denk dat het dan pas echt begint.

Fayette County District Attorney Scott Ballard said test results may not be back for weeks or even months.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:25:18 #194
184038 JoeRokocoko
All Black No. 1032
pi_50868887
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:10 schreef roepdeman het volgende:
@ KidKash19: Generaliseren is gewoon zo makkelijk :p....lees maar "sommige idiote Amerikanen"

Aanstellen is een te groot woord. Ik probeer duidelijk te maken dat de acteur/worstelaar The Pegasus Kid/The Canadian Crippler/The Rabid Wolverine/Toothless Agression niks heeft misdaan. Dus waarom zou je afvallen op een personage?
WWE heeft welhaast geen keus om het "personage" Chris Benoit (en al z'n nicknames) niet af te vallen als hij echt mensen vermoord heeft. Wanneer blijkt dat "de mens" Benoit z'n vrouw en kinderen om het leven heeft gebracht en de WWE "de worstelaar" Benoit gewoon blijft zien als een voormalige werknemer die er nu niet meer is, dan zullen ze hiervoor veroordeeld worden in de pers, wat grote gevolgen kan hebben m.b.t. investeerders die zich dan wellicht zullen terug trekken. Jij kan misschien wel onderscheid maken tussen de twee, maar de pers niet (en ik zie ook niet echt een reden om dit te doen).
Here comes the boom!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:29:03 #195
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50869052
ook Our Lady Peace zal hier niet blij mee zijn. 'whatever' heeft toch wel een hele sterke associatie met Benoit voor veel mensen.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_50869337
Dan zal ik me maar heel druk gaan maken want als het onderscheid niet gemaakt kan worden tussen realiteit en fictie in dit geval kijk ik angstig vooruit. Of WWE nou wel of niet de handen aftrekt van dit alles veroordeeld worden zullen ze een kettingreactie veroorzakend. CNN->negatieve pers-->kelderende stocks...dus ja dan heeft Kidkash19 gelijk als hij zegt: "Shit Has Hit The Fan."

Zie je nu wel een reden om onderscheid te maken?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:39:09 #197
184038 JoeRokocoko
All Black No. 1032
pi_50869529
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:35 schreef roepdeman het volgende:
Dan zal ik me maar heel druk gaan maken want als het onderscheid niet gemaakt kan worden tussen realiteit en fictie in dit geval kijk ik angstig vooruit. Of WWE nou wel of niet de handen aftrekt van dit alles veroordeeld worden zullen ze een kettingreactie veroorzakend. CNN->negatieve pers-->kelderende stocks...dus ja dan heeft Kidkash19 gelijk als hij zegt: "Shit Has Hit The Fan."

Zie je nu wel een reden om onderscheid te maken?
Nee, als de WWE slim is maken ze absoluut geen onderscheid tussen Benoit als persoon en Benoit als worstelaar. Als hij echt een moordenaar is moeten ze alle banden met hem verbreken, ook met hetgeen hij voor ze in de ring heeft gedaan.
Here comes the boom!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:42:29 #198
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_50869675
dat gaan ze ook doen, ze kunnen en willen niet anders
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:14:55 #199
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_50871159
Jups vergeet niet hoe alles in amerika wordt uitvegroot enzo
pi_50871853
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/6242806.stm

BBC ook dus, bij Sky geloof ik nog niks, en het wordt wel op die zender uitgezonden dacht ik.

Pers Conferentie over half uur als het goed is.

Zie het nu ook op BBC World in beeld in de balk beneden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')