Het is een Tribute naar Benoit geworden, zit hem nu te kijken, wel erg zeg, wel netjes van Vince.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:09 schreef wc-eend het volgende:
Is raw gisteren nou wel doorgegaan of niet? Klote nieuws zeg.. Ik denk dat benoit gewoon door iets getriggerd is dit te doen.. Nooit wat aan de hand en dan plots dit.. pff..
Wat heeft vince gedaan dan? Sla de raw over van deze week dan, moet vengeance ook nog kijken.. Wel klote hoor die dood.. zou he niet kunnen zijn dat zijn vrouw en zoontje vermoordt zijn dmv gif o.i.d dat hij thuiskwam, dit zag en zelfmoord gepleegd heeft.. Of is het al wel duidelijk dat chris ook echt de dader is..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het is een Tribute naar Benoit geworden, zit hem nu te kijken, wel erg zeg, wel netjes van Vince.
Dat kan ook en dat is neem ik aan ook een theorie waarmee de politie rekening houdt. Een double murder / suicide investigation hoeft nog niet te betekenen dat beide moorden door dezelfde dader zijn gepleegd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:34 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Wat heeft vince gedaan dan? Sla de raw over van deze week dan, moet vengeance ook nog kijken.. Wel klote hoor die dood.. zou he niet kunnen zijn dat zijn vrouw en zoontje vermoordt zijn dmv gif o.i.d dat hij thuiskwam, dit zag en zelfmoord gepleegd heeft.. Of is het al wel duidelijk dat chris ook echt de dader is..
In het begin gewoon opkomen (in een leeg stadion) en zijn verhaal doen, tuigt van respect ipv doorgaan met de storyline.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:34 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Wat heeft vince gedaan dan? Sla de raw over van deze week dan, moet vengeance ook nog kijken.. Wel klote hoor die dood.. zou he niet kunnen zijn dat zijn vrouw en zoontje vermoordt zijn dmv gif o.i.d dat hij thuiskwam, dit zag en zelfmoord gepleegd heeft.. Of is het al wel duidelijk dat chris ook echt de dader is..
Dat begrijp ik.. want als chris zondag thuiskomt, zijn zoontje en vrouw doodvind, tjah niet echt gek dat hij geen 911 heeft gebeld.. waarschijnlijk diepe depressie en toen zelfmoord gepleegd..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:36 schreef JoeRokocoko het volgende:
[..]
Dat kan ook en dat is neem ik aan ook een theorie waarmee de politie rekening houdt. Een double murder / suicide investigation hoeft nog niet te betekenen dat beide moorden door dezelfde dader zijn gepleegd.
Dat kan, maar het is onwaarschijnlijk. Als iemand zijn vrouw en kinderen dood aantreft wordt iemand eerder woedend dan depressief (dat komt eventueel pas in een later stadium). Dit scenario wat jij nu schetst lijkt me erg onwaarschijnlijk. Bovendien zou het dan om 1 moord gaan en een dubbele zelfmoord.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:40 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.. want als chris zondag thuiskomt, zijn zoontje en vrouw doodvind, tjah niet echt gek dat hij geen 911 heeft gebeld.. waarschijnlijk diepe depressie en toen zelfmoord gepleegd..
Ik wacht het rustig af..
dat klopt, maar waarom moeten er dan gelijk hele scenario's bedacht worden. Daarmee werk je alleen maar een leugen in de hand als het uiteindelijk anders blijkt te zijn. Wacht gewoon ff af wat er uit het onderzoek komt ipv alles zelf te gaan bedenken op basis van minimale informatie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:20 schreef kidkash19 het volgende:
joh chill out....Het is niet zo vreemd dat mensen dat gaan bedenken, iedereen zoekt een reden waarom dit is gebeurd en de aanwijzingen die er nu zijn wijzen de kant van Benoit op, Benoit was volgens de verhalen een hele warme sociale man....die nu dit misschien heeft gedaan
Dit is werkelijk nergens op gebaseerd. Wat een BS.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:14 schreef kidkash19 het volgende:
Ik denk dat het zo is gegaan
Benoit wordt gebeld door zn vrouw dat ze een scheiding wilt en dat ze zijn zoontje meeneemt en dat ie hem nooit meer mag zien. Benoit vliegt naar huis om te praten, ze wilt nog steeds scheiden er vallen wat woorden en Benoit breekt en wurgt/slaat (al dan niet per ongeluk) zn vrouw, zoontje ziet dit begint te janken, Benoit krijgt door wat ie gedaan heeft, bedenkt dat hij zn leven lang de gevangenis in gaat en zn zoon nooit meer zal zien, doodt zn zoontje en dan zichzelf
Aan de staat van een lichaam is vaak wel te zien wie er als laatste dood is gegaan. Als z'n vrouw en zoon al in rigor staat waren en Benoit was bij wijze van spreke nog warm, dan is wel duidelijk wie er als laatste is doodgegaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:35 schreef kidkash19 het volgende:
Niemand weet of Benoit als laatste dood is gegaan....Autopsie is vandaag, meestal hebben ze wel een indicatie ja maar dat is nog geen feit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |