Als je het topic had gelezen had je gezien dat ze er IRL héél anders uitzien dan op de foto....quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:18 schreef TheOneAndOnly het volgende:
blijven die vloertegels zo?
Sterker nog, als hij op de foto's nou eens goed zou kijken zou je zien dat onder de toiletpot(waar er dus schaduw is omdat daar geen direct licht opschijnt ,dat de tegels daar WEL grijs zijn..... )quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:12 schreef Raissa het volgende:
[..]
Als je het topic had gelezen had je gezien dat ze er IRL héél anders uitzien dan op de foto....
Inmiddels is de WC rol ook van de partijquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:13 schreef Skyflipper het volgende:
Ik mis eigenlijk nog een ding...... een WC rol!
Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:20 schreef Raissa het volgende:
[..]
Inmiddels is de WC rol ook van de partijMorgen eens even een foto maken van het eind-eind-eind-resultaat!
als ik vanavond thuis kom, zal ik ons toilet eens showen...dan vind je dit echt NIET druk hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
hm dat behang is mijn smaak niet, beetje te druk
maar goed smaken verschillen
Het is inderdaad druk. Moet zeggen dat ik er ook niet van ondersteboven ben maar we hebben het meer uit het oogpunt gedaan: We willen wat aparts en behang kun je er na een maand weer afrukken om wat nieuws te doen. Ik verwacht niet dat het er over 2 weken af is maar een half jaar is toch wel de max denk ikquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
hm dat behang is mijn smaak niet, beetje te druk
maar goed smaken verschillen
Ben benieuwd danquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:48 schreef suuske343 het volgende:
[..]
als ik vanavond thuis kom, zal ik ons toilet eens showen...dan vind je dit echt NIET druk haha
Maar ik vind dat je op een toilet ook wel iets geks mag doen.
De rest van het huis wordt meestal redelijk serieus
Ik vind het echt heel mooi geworden hoor met dat behangetje erbij...als het gewoon wit was, was het ook weer zo gewoon
Hahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:52 schreef Raissa het volgende:
[..]
Het is inderdaad druk. Moet zeggen dat ik er ook niet van ondersteboven ben maar we hebben het meer uit het oogpunt gedaan: We willen wat aparts en behang kun je er na een maand weer afrukken om wat nieuws te doen. Ik verwacht niet dat het er over 2 weken af is maar een half jaar is toch wel de max denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |