Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:04 schreef Kinga het volgende:
DAAR KOMT IE!!!
En Brian laat dat zonder morren gebeuren?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:04 schreef CoT het volgende:
Lieke geeft amanda steeds weer opnieuw alcohol
Die krijgt binnen 10 minuten een teaser dansje voor zijn kiezen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:03 schreef akveor het volgende:
[..]
't Is ook zo sneu dat Dennis op z'n eerste nacht alleen moet slapen.
Als Amanda zo doorgaat maakt ze dat niet meer mee.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:04 schreef CoT het volgende:
Lieke geeft amanda steeds weer opnieuw alcohol, hopelijk komt Dennis zo
Van de poort?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:05 schreef DaanDobber het volgende:
Dat was gewoon een test shot
Huub is arrogant, agressief... maar er is gewoon geen alternatief in die kut villa...quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Huub een beetje arrogant naar de mensen die hij belt..
Brain is er nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Brian laat dat zonder morren gebeuren?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:04 schreef noekje het volgende:
Hahaha, ik luister nog maar heel eventjes naar Amanda. Ze is echt vrolijk dronken!
Dadelijk zegt ze tegen Dennis,"Woon jij hier? Wat een mooi huis heb jij!"
Ook dat ze zelf cup B heeft, en haar zus cup G.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik durf er geen grote bedragen op te zetten dat het nep is, maar ze legde het er wel héél erg dik bovenop,
Die verblijft elders, ik denk bij de FEBO. Even wat pammetjes voordat Dennis binnenkomt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Brian laat dat zonder morren gebeuren?
Lopen mijn streams niet goed? Ik zie hem gewoon zitten. Maar mijn geluid loopt ook steeds uit de pasquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die verblijft elders, ik denk bij de FEBO. Even wat pammetjes voordat Dennis binnenkomt.
Wat een stress mop.quote:
Hoe oud ben je? En met een beetje pech Wat is je sterrenbeeldquote:
Wanneer wel?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:07 schreef CoT het volgende:
oh daar is Brain
Hij kijkt niet al te vrolijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |