Ik had eergister de nachtmerrie... Voel met me mee!quote:
Om 25.15quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:43 schreef HocBarr het volgende:
Hoelaat komt de nieuwe bewoner?:O
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:43 schreef HocBarr het volgende:
Hoelaat komt de nieuwe bewoner?:O
nee, dat kan nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:43 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ja kun je tegenwoordig niet fan zijn van Huub & Brian? Het is misschien niet logisch maar alles kan , toch ?
ik blijf gewoon wakker vannachtquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had eergister de nachtmerrie... Voel met me mee!
Whehe die is goed!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:46 schreef ozewiesewoze het volgende:
ze kan zuigen als een Nilfisk
Top dat je die cap gevonden hebt. Sorry voor de rest van de FOKkers.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had eergister de nachtmerrie... Voel met me mee!
Tja, ik denk dat ze 1 Amanda wel genoeg vinden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:50 schreef akveor het volgende:
Dat meisjes wil de Gouden Kooi en en we worden opgescheept met ene Dennis...WTF. Redaktie.... zijn jullie wel helemaal gezond daarboven....?
Ik vind haar wel gevat. Beter dan die domme gansjes.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:51 schreef Soho het volgende:
vaag verhaal, dit meisje.
Kom op zeg, deze dame klinkt gezond.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:50 schreef akveor het volgende:
Dat meisjes wil de Gouden Kooi en en we worden opgescheept met ene Dennis...WTF. Redaktie.... zijn jullie wel helemaal gezond daarboven....?
jij moet toch in ieder geval geloven dat dit echt is... ze is waarschijnlijk qua schedelinhoud exact gelijk aan piskleurige amandaquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
Dit moet toch bijna wel een actrice zijn.![]()
Dat wel, maar ik bedoel dat ze 7 jaar een relatie heeft. Nooit met een andere man seks heeft gehad, maar dat wel in de kooi wil doen. Ze moet het alleen wel aan haar vriend opbiechten, maarja die is een knappe marinier die vaak van huis is, dus die zal ook wel vaak andere meisjes hebben. Als ze maar goldstrike krijgt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind haar wel gevat. Beter dan die domme gansjes.
Vaginale seks, zei hij. Maar maakt niet uit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:53 schreef rene90 het volgende:
Jaap: oke een pijpbeurt zit erin en je doet het niet, dan moet ik de beveiliging halen dat snap je wel
Meisje: nee dat doe ik niet
Jaap: kijk anala sex hoeft niet maar er moet wel een blowjob vanaf
Wat is het toch een aanstelsterquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasja is heeel geil en ze wil Mitch... ze schuift steeds naar Mitch toe op het aanrecht en wil hem happen
[afbeelding]
Ja hallo ... speelt het spelletje op wijze manier meequote:Op donderdag 21 juni 2007 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ze heeft er alles voor over om in DGK te komen, ook seksuele diensten.
Ongelovelijk, ze belooft dus gewoon om Jaap te pijpen.
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:55 schreef Gert het volgende:
Jaap denkt toch niet écht dat dit waar is?
Ja zeg, we verstaan de gesprekken 's nachts in bed toch al zo slechtquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:55 schreef johngrisham het volgende:
zo ff dildo voor natasja op de bus gedaan
Jij weet toch ook wel hoe ver sommige meiden willen gaan. Ik sluit niet uit dat deze meid echt zo is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:55 schreef Gert het volgende:
Jaap denkt toch niet écht dat dit waar is?
Amanda is een loony... die meid is een psycho...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat ze 1 Amanda wel genoeg vinden.
Snap je toch zelf ook wel als je een 'groupie' bent.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:56 schreef noekje het volgende:
Hadden ze haar van te voren niet in moeten lichten dat ze op de streams zit?
Ze wist het dus niet!
Blijkbaar zij niet he.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:57 schreef Liess het volgende:
[..]
Snap je toch zelf ook wel als je een 'groupie' bent.
Go figurequote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:00 schreef blomst het volgende:
Amanda en Lieke gaan dronken worden.
Amanda wil Dennis de eerste nacht zwaar terror geven
Ik durf er geen grote bedragen op te zetten dat het nep is, maar ze legde het er wel héél erg dik bovenop, met haar vriend de marinier die in verre landen vreemd zou gaan en dat zij dat daarom ook wel zou mogen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij weet toch ook wel hoe ver sommige meiden willen gaan. Ik sluit niet uit dat deze meid echt zo is.
Meid, ik heb precies hetzelfdequote:Op donderdag 21 juni 2007 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het jammer dat mijn man zometeen van zijn werk komt, da's toch wel heel erg
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het jammer dat mijn man zometeen van zijn werk komt, da's toch wel heel erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |