Wagentje rijdt idd prima, en ik ben een 20-jarige manquote:
Dan lijkt het net alsof ie al verroest isquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:02 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wagentje rijdt idd prima, en ik ben een 20-jarige man![]()
Het enige probleem is de kleur. De Ka is oerlelijk in 90 procent van de gevallen alleen vanwege de kleur. Mijn moeder heeft nu een oranje-rood-bruine kleur (Ford noemt het 'tango') en opeens is het een heel leuk autootje om te zien![]()
Nee hoor, hij ziet er nu heel vrolijk en vlot uitquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:17 schreef McNasty het volgende:
[..]
Dan lijkt het net alsof ie al verroest is![]()
vlotte auto'squote:Op donderdag 21 juni 2007 20:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nee hoor, hij ziet er nu heel vrolijk en vlot uit![]()
Hiervoor had ze donkerblauw. Dan zijn het echt burgertrutbakken.
Ik weet hoe ze er uitzien en dat bruine maakt deze taartenbolide zomogelijk nóg lelijker.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
Moet jij vanavond niet in Jeruzalem zijn?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:02 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wagentje rijdt idd prima, en ik ben een 20-jarige man![]()
Het enige probleem is de kleur. De Ka is oerlelijk in 90 procent van de gevallen alleen vanwege de kleur. Mijn moeder heeft nu een oranje-rood-bruine kleur (Ford noemt het 'tango') en opeens is het een heel leuk autootje om te zien![]()
een ka heeft voorwielaandrijvingquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:31 schreef Sjakie01 het volgende:
Met die auto kun je prima U-turns maken omdat hij vrij licht is. Je hebt alleen wel snel de schakkelbak naar de tering als je er teveel mee drift.
Dus jij wilt beweren dat je met een voorwielaandrijving de achterbanden niet aan het driften krijgt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
een ka heeft voorwielaandrijving![]()
als je daar mee drift heet het over/onderstuur
nee,je krijgt ze wel aan het glijden,maar dat is geen driftenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:37 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dus jij wilt beweren dat je met een voorwielaandrijving de achterbanden niet aan het driften krijgt?![]()
Ik deel nederig en geheel oprecht jouw mening!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef Yankee_One het volgende:
Wat een lelijke speelgoedauto is dat tochFord maakt mooie wagens (Focus
), maar dit vervuilt al 10 jaar de wegen. Bah
Sinds wanneer moeten auto's er 'vrolijk' en 'vlot' uit zien?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik zei dat hij vlot oogt, hij is niet vlotquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef MASD het volgende:
[..]
vlotte auto'szelfde mensen die een vlot kapsel hebben
Het is meer oranje dan bruinquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:24 schreef McNasty het volgende:
[..]
Ik weet hoe ze er uitzien en dat bruine maakt deze taartenbolide zomogelijk nóg lelijker.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:25 schreef XpectorNL het volgende:
[..]
Moet jij vanavond niet in Jeruzalem zijn?![]()
Zegt Hennyquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:50 schreef Henny_Huisman het volgende:
Als ik een kerel in zoeen Ford Fawa'ka zie, zien ze er altijd homofiel uit vind ik.
Nou ja, vlot niet echt meer. Maar laat er alsjeblieft nog wat vrolijke autootjes over in het verkeer. Ik heb liever een Ka dan welke BMW ook, agressief ogende bakken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:47 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten auto's er 'vrolijk' en 'vlot' uit zien?![]()
Een auto moet er stoer en mooi uitzien.
Smaken verschillen, maar doe mij maar een BMW.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:54 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nou ja, vlot niet echt meer. Maar laat er alsjeblieft nog wat vrolijke autootjes over in het verkeer. Ik heb liever een Ka dan welke BMW ook, agressief ogende bakken.![]()
Zoals ik al zei, ik weet hoe het eruit ziet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:51 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het is meer oranje dan bruinDat helpt het ding enorm.
quote:
Tussen de 25.000 en 34.000 euro, maar je koopt hem dan onder de noemer (de nieuwe) Ford Mondeo en hij is dan iets minder spectaculair. Zoals op het plaatje was slechts een conceptauto, voor zover ik weet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:39 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
Aardig dingetje, wat mag dat kosten?
Ik wil alleen maar aantonen dat ik Ford Ka wijven lekker vind (vorig jaar al)quote:
Goed manquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar aantonen dat ik Ford Ka wijven lekker vind (vorig jaar al)
Geslacht: manquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:54 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nou ja, vlot niet echt meer. Maar laat er alsjeblieft nog wat vrolijke autootjes over in het verkeer. Ik heb liever een Ka dan welke BMW ook, agressief ogende bakken.![]()
VOLLEDIG mee eensquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef Yankee_One het volgende:
Wat een lelijke speelgoedauto is dat tochFord maakt mooie wagens (Focus
[afbeelding]
Én altijd zie ik er van die nerveuze vrouwtjes (leeftijd 20-60) achter het stuur zitten met de neus op de voorruit. "Ja, want dat ben je beter geconcentreerd"
Klacht: kutauto, kutbestuurders
Wtf zijn die antennes? Achteruitkijkspiegels? Dat vind ik er niet uitzien!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:51 schreef Dingest het volgende:
En nog een conceptauto; de Iosis X. Ford heeft hem alleen ontwikkelt om te laten zien welke kant zo op zouden willen. Opvallende wagen in ieder geval. Alleen die voelsprieten![]()
[afbeelding]
Alleen qua uiterlijk ben ik geen fan van de nieuwe generatie BMW.quote:
Zijn idd de spiegels. Idee is leuk, maar de vormgeving verpest het.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wtf zijn die antennes? Achteruitkijkspiegels? Dat vind ik er niet uitzien!
Ford Ka zijn echt wijvenauto's en daarom vind ik ze niet mooi...
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef Yankee_One het volgende:
Wat een lelijke speelgoedauto is dat tochFord maakt mooie wagens (Mustang
[afbeelding]
Én altijd zie ik er van die nerveuze vrouwtjes (leeftijd 20-60) achter het stuur zitten met de neus op de voorruit. "Ja, want dat ben je beter geconcentreerd"
Klacht: kutauto, kutbestuurders
Zoals de Fiat multiplaquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zijn idd de spiegels. Idee is leuk, maar de vormgeving verpest het.
Nee. Ford maakt GEEN mooie auto's, dus ook de Focus is geen mooie auto. Die is net zoals de Opel Astra en de Volkswagen Golf gemaakt om door niemand LELIJK gevonden te worden. Dat is wat anders dan "mooi".quote:
Was ik met je eens. tot de nieuwe mondeo. die vind ik wel wat hebben eigenlijk, beetje aankleden en je hebt best een kekke bak.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:30 schreef vigier het volgende:
[..]
Nee. Ford maakt GEEN mooie auto's, dus ook de Focus is geen mooie auto. Die is net zoals de Opel Astra en de Volkswagen Golf gemaakt om door niemand LELIJK gevonden te worden. Dat is wat anders dan "mooi".
Tis mogelijk in een Multipla hoor.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:11 schreef Kill_em_all het volgende:
Lager zinken dan in een For Ka rijden kan niet. Je kan nog beter geen auto hebben dan dat je in zo'n barrel moet rijden.
Psst.. het is een vrouwenautootje. Die moeten er ook zijn. Vrouwen in een echte auto is levensgevaarlijkquote:Op zondag 24 juni 2007 15:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
een maat van me heeft er 1 gehad.. reed echt als een vrouwen autootje
Multipla slaat inderdaad echt alles. SMART komt ook dicht in de buurt.quote:
Ja, alleen jammer dat ie in veel parkeergarages niet zal passen...quote:
Te makkelijk ook, zo'n posting.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:05 schreef paradoXical het volgende:
Ik heb een Ka. Mettallic lak, spoilertje achter, mooie velgen. Ziet er erg leukniet uit en is een prima auto voor in de stad.
kom uit de kast man.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:05 schreef paradoXical het volgende:
Ik heb een Ka. Mettallic lak, spoilertje achter, mooie velgen. Ziet er erg leuk uit en is een prima auto voor in de stad.
Zeikerd
Precies, relaxt bakkie.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:05 schreef paradoXical het volgende:
Ik heb een Ka. Mettallic lak, spoilertje achter, mooie velgen. Ziet er erg leuk uit en is een prima auto voor in de stad.
Zeikerd
Mensen die een dergelijk inkoppertje makenquote:
Een roze toevallig?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:10 schreef LENUS het volgende:
Ik heb een ka gekocht met alle opties!En ja, ik ben een man
![]()
Ja als er een bestuurder in zit met een cupsize, welke cupsize dan ook helpt voor mij ook niet hoor...quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:17 schreef McNasty het volgende:
het blijft een misbaksel, ongeacht de kleur of de cupsize van de bestuurder
Ja die streetka is helemaal mooiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:59 schreef Nuna het volgende:
Ford Ka en dan vooral de StreetKa
[afbeelding]
Mannen in een Ka voelen zich al genoeg man en hebben daar geen dikke BMW voor nodig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:01 schreef amigone het volgende:
Tis idd wel een echte vrouwenauto
Mannen in een Ka![]()
Een man hoeft niet per se in een BMW te rijden, er zijjn ook leuke kleine auto's voor mannen, maar de Ka vind ik gewoon echt iets voor vrouwenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:03 schreef LENUS het volgende:
[..]
Mannen in een Ka voelen zich al genoeg man en hebben daar geen dikke BMW voor nodig.
Tja ieder zn eigen meningquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:10 schreef OldJeller het volgende:
Sommige BMW's zijn ook vrouwen auto's, zie een Z3 e.d.
Een Ford Ka is gewoon een zielig voertuig dat auto wordt genoemd, schande.
Haha ja gelijk heb jequote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:45 schreef LENUS het volgende:
Tja, het is in ieder geval geen saaie auto, want iedereen heeft er een eigen mening over![]()
Achja, ik word liever gezien in een Ford Ka dan in een witte Suzuki Swift uit 1992quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:48 schreef Camplo het volgende:
Ik ken iemand van 20 die flink hitsig wordt van een Ford Ka.
Wat dat betreft is het 1 dags huren van zo'n Ka wel een pro.
Erin gezien worden is wat anders![]()
![]()
dan verkoop ik em, neem ik mijn 'verlies' en koop ik iets degelijksquote:
ok, lelijk, maar je staat iig niet voor lulquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:51 schreef amigone het volgende:
[..]
Achja, ik word liever gezien in een Ford Ka dan in een witte Suzuki Swift uit 1992
In een Ka sta je (als vrouw) ook niet voor lulquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:39 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ok, lelijk, maar je staat iig niet voor lul
dan ben je gewoon iemand met weinig geld en een degelijke auto
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef Yankee_One het volgende:
Ford maakt mooie wagens (Focus), maar dit vervuilt al 10 jaar de wegen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:48 schreef Karrs het volgende:
Het enige wat er leuk is/was aan de Ford Ka is dit
Maar wel een toffe baby dan!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:17 schreef DR878 het volgende:
Ford Ka, echt de baby onder de autos met die grote pamper.
Ach liever een Ka dan zo'n spuuglelijke Mercedes ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:35 schreef Tism het volgende:
KA!!![]()
Lelijke wagens, voor lelijke mensen!![]()
Als ik er één zie rijden, vraag ik me in de eerste instantie af of ze nou vooruit of achteruit rijden, kan nooit de voorkant van de achterkant onderscheiden, tot je idd die koppen tegen de vooruit ziet, dan wordt alles ineens duidelijk!
Die mensen die er in rijden hebben 't niet begrepen, net als de ontwerper van de Ka, Fritz!![]()
Dat heb ik met deze auto:quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:35 schreef Tism het volgende:
KA!!![]()
Lelijke wagens, voor lelijke mensen!![]()
Als ik er één zie rijden, vraag ik me in de eerste instantie af of ze nou vooruit of achteruit rijden, kan nooit de voorkant van de achterkant onderscheiden, tot je idd die koppen tegen de vooruit ziet, dan wordt alles ineens duidelijk!
Die mensen die er in rijden hebben 't niet begrepen, net als de ontwerper van de Ka, Fritz!![]()
o rly?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:26 schreef max2slow het volgende:
dat is de Citroen Xsara Picasso trouwens..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |