Tja ieder zn eigen meningquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:10 schreef OldJeller het volgende:
Sommige BMW's zijn ook vrouwen auto's, zie een Z3 e.d.
Een Ford Ka is gewoon een zielig voertuig dat auto wordt genoemd, schande.
Haha ja gelijk heb jequote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:45 schreef LENUS het volgende:
Tja, het is in ieder geval geen saaie auto, want iedereen heeft er een eigen mening over![]()
Achja, ik word liever gezien in een Ford Ka dan in een witte Suzuki Swift uit 1992quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:48 schreef Camplo het volgende:
Ik ken iemand van 20 die flink hitsig wordt van een Ford Ka.
Wat dat betreft is het 1 dags huren van zo'n Ka wel een pro.
Erin gezien worden is wat anders![]()
![]()
dan verkoop ik em, neem ik mijn 'verlies' en koop ik iets degelijksquote:
ok, lelijk, maar je staat iig niet voor lulquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:51 schreef amigone het volgende:
[..]
Achja, ik word liever gezien in een Ford Ka dan in een witte Suzuki Swift uit 1992
In een Ka sta je (als vrouw) ook niet voor lulquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:39 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ok, lelijk, maar je staat iig niet voor lul
dan ben je gewoon iemand met weinig geld en een degelijke auto
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef Yankee_One het volgende:
Ford maakt mooie wagens (Focus), maar dit vervuilt al 10 jaar de wegen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:48 schreef Karrs het volgende:
Het enige wat er leuk is/was aan de Ford Ka is dit
Maar wel een toffe baby dan!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:17 schreef DR878 het volgende:
Ford Ka, echt de baby onder de autos met die grote pamper.
Ach liever een Ka dan zo'n spuuglelijke Mercedes ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:35 schreef Tism het volgende:
KA!!![]()
Lelijke wagens, voor lelijke mensen!![]()
Als ik er één zie rijden, vraag ik me in de eerste instantie af of ze nou vooruit of achteruit rijden, kan nooit de voorkant van de achterkant onderscheiden, tot je idd die koppen tegen de vooruit ziet, dan wordt alles ineens duidelijk!
Die mensen die er in rijden hebben 't niet begrepen, net als de ontwerper van de Ka, Fritz!![]()
Dat heb ik met deze auto:quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:35 schreef Tism het volgende:
KA!!![]()
Lelijke wagens, voor lelijke mensen!![]()
Als ik er één zie rijden, vraag ik me in de eerste instantie af of ze nou vooruit of achteruit rijden, kan nooit de voorkant van de achterkant onderscheiden, tot je idd die koppen tegen de vooruit ziet, dan wordt alles ineens duidelijk!
Die mensen die er in rijden hebben 't niet begrepen, net als de ontwerper van de Ka, Fritz!![]()
o rly?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:26 schreef max2slow het volgende:
dat is de Citroen Xsara Picasso trouwens..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |