Ik heb een gazellequote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
A: Dat is blauw! Blinde
B: Ik heb een rood interieur
Mutlipla's zijn gewoon een status symbool, straks wil iedereen er een hebben. Maar dat zal niet gaa, ze zijn er nu alleen nog voor de wat hogere klasse.
klonkquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef Klonk het volgende:
Ik heb een groene met een blauw interieur
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef Klonk het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Krijg je die gratis als je langer dan een mand mod bent ofzo?![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef Klonk het volgende:
quote:
Never mind.quote:Klonk(Moderator / Weblogger)
Dirkh(Moderator / Weblogger)
Fok wordt gesponsord door Fiat die zo van hun Multipla's afkomen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Krijg je die gratis als je langer dan een maand mod bent ofzo?![]()
Tsja het blijft een moeilijke keuze, dat fokshirt, óf die rammelbakquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Krijg je die gratis als je langer dan een maand mod bent ofzo?
Dat shirt draag ik ook nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tsja het blijft een moeilijke keuze, dat fokshirt, óf die rammelbak
oi... niet iedereen over één kam scheren...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[..]
Never mind.![]()
Het is al duidelijk.![]()
Karakter Klonk, het straalt kracht uit, klasse en een goed gevoel voor humor! Eigenschappen waar wij beide in ieder geval over beschikken.quote:
Aanrader voor de Paus: De Multipla!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doodsverwensing = ban.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:02 schreef Reemy het volgende:
waarom laat je het topic van je eigen kutauto open en sluit je het topic met een klassieker![]()
sterf!!met je multipla![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |