Genoeg andere zenders op TV.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:13 schreef RiffRaff het volgende:
Die doet alsof hij heel geweldig is en Jumpen echt iets geweldigs is.![]()
Samenvatting:
Patrick Jumpen.![]()
TMF
( Ja ik weet dat dit echt het zoveelste TMF/Jumpen topic is. Maar deze gevaarlijke combinatie moest ik even kwijt. )
Edit: Ik ben zo in de war van dit voorval dat ik zelfs een typo maak.
Ik zet de tv net aan en zap even langs TMF en zie dat tuig zitten.quote:
Opa_tuinmanquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:23 schreef Opa_tuinman het volgende:
Ja ik zag mijn kleinkinderen dat ook een keertje doen het zag er niet uit. en ik schaamde me rot voor ze.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:23 schreef Opa_tuinman het volgende:
Ja ik zag mijn kleinkinderen dat ook een keertje doen het zag er niet uit. en ik schaamde me rot voor ze.
Euthanasie!quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:23 schreef Opa_tuinman het volgende:
Nou ze hoeven toch niet meteen dood omdat ze even gek deden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:26 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Euthanasie!![]()
Een normale dokter geeft daar wel toestemming voor in zo'n ernstig geval.
Iets geks doen, tot daar aan toe, maar Jumpen dat gaat veel te ver.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:27 schreef Opa_tuinman het volgende:
[..]
Nou ze hoeven toch niet meteen dood omdat ze even gek deden.
Dit gaat me achtervolgen, dat weet ik gewoon.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:35 schreef P8 het volgende:
alweer laat je zien dat je best agressief bent jongen
Ik ook XDquote:
Mag ik je aanrakenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik ben de allereerste op Fok! die Patrick Jumpen ontdekte en er een topic over opende
Aha.. je valt door de mand.. je mixt gewoon de nummers onder Patricks programsquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik ben de allereerste op Fok! die Patrick Jumpen ontdekte en er een topic over opende
Die rechtse he.... heeft die kanker ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:42 schreef afcajos het volgende:
aahahah die clip is echt focking erg
[afbeelding]
MIJN IDOLEN
WAT DOE JEquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:52 schreef MouzurX het volgende:
Liedje is toch niks mis mee?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef Wijnaldum het volgende:
[..]
Dat shirt![]()
Die moet ik hebben! Waar te krijgen?
quote:
Wat? als je het 5 keer hebt geluisterd ben je het al bui, maar voor de rest toch wel leuk ?quote:
Pas je mening nou niet aan... losert.. sta en kom er voor uit..quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat? als je het 5 keer hebt geluisterd ben je het al bui, maar voor de rest toch wel leuk ?
(of ik verveel me gewoon zo erg dat ik niet meer goed kan nadenken)
Tis wel leuke muziek alleen ik kan er niet lang naar luisteren, kweet niet wat het is maar na 5-10 keer een liedje geluistert te hebben is het alweer saai. Heb jij dat niet?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:54 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Pas je mening nou niet aan... losert.. sta en kom er voor uit..
Jump kan er gewoon mee door![]()
![]()
![]()
tuurlijk, zo mooi is het ook weer niet, oftewel niet vaak naar luisterenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tis wel leuke muziek alleen ik kan er niet lang naar luisteren, kweet niet wat het is maar na 5-10 keer een liedje geluistert te hebben is het alweer saai. Heb jij dat niet?
Lolquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef Just_Shut_Up het volgende:
JE MOET ER OOK NIET NAAR LUISTEREN, JE MOT ER OP 'JUMPEN'!111
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb die videoclip nu net 5x achter elkaar gekeken. Kan iemand me aub even zeggen dat hij kanker heeft ?!?
Wat een kop !11111!
ik hoop het echt. Hier heb je ook "da jumpknuppels" omfg. Allemaal bootschoentjes en hemden aan. en ze hebben allemaal eenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die rechtse he.... heeft die kanker ?
ach, denk dat de meeste toch wel meelopers zijn die anti jump zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:51 schreef afcajos het volgende:
Wat ik mijn nu afvraag he, wie vinden zichzelf nou het stoerst, de mensen die 110% anti jumpstyle zijn of de mensen die voor de jumpstyle leven
Jeckyll & hyde is wel de beste jumpstyle vind ik, ook geen clips met mensen erin die jumpen ( wel legopoppetjes majaquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:24 schreef afcajos het volgende:
ach, frozen flame van die jeckyll and hyde gasten vond ik zeker te pruimen, alleen dat idiote dansje wat door nog idiotere mensen is verzonnen verpest het helemaal
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:14 schreef 1299 het volgende:
Wat een kutkick!
Duh! Dat is 1 van de vereisten om te mogen jumpen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:37 schreef afcajos het volgende:
Op deze picca lijkt hij net geestelijk gehandicapt
[afbeelding]
Niet alleen op die foto hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:37 schreef afcajos het volgende:
Op deze picca lijkt hij net geestelijk gehandicapt
[afbeelding]
Nou is jouw oma wel een sletje ook, natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:52 schreef Jumparound het volgende:
ik vind het volksdansklasje van mn oma nog meer uitstraling hebben
vooral in dr minirokjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou is jouw oma wel een sletje ook, natuurlijk.
Dat bedoel ik. En die al die geile opa's eromheen.quote:
Now, there's a PILFquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:01 schreef Noorseviking het volgende:
Schiet me net te binnen [afbeelding]
![]()
Terroristen moet je opknopen of plat bombarderen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:09 schreef MouzurX het volgende:
Jumpen is net als terrorisme, gewoon negeren dan gaat het vanzelf weg.
nee want dan dood je ook weer niet-terroristen waarvan de familieleden dan weer terrorist worden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:14 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Terroristen moet je opknopen of plat bombarderen.
Ja!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:22 schreef Cakespaces het volgende:
Heet ie echt zo???
Nee hij heet Patrick Mantizz.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ja!erg he
of die gast die als tiesto geboren is... wie noemt zn kind nou Teisto!
Hij heeft kanker, Sandstorm.quote:
Wie regelt voor hem een kamer om vervolgens het huis in brand te zetten?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:39 schreef Emimich het volgende:
Nette jonge man,Katholiek![]()
Werkend , zoekt Woning/appartement in eindhoven en omgeving
zijn er nog mensen die particulier (woningbelang ben ik er over 3 jaar nog niet)
1 of 2 kamer appartementen verhuren voor een normale prijs!
(250-450 euro per maand)
of mensen die me verder opweg willen helpen in mijn zoektocht naar een zelfstandige woonruimte!
alle hulp is welkom
en er valt natuurlijk altijd wat te regelen!
Met vriendelijke groet
Patrick Mantizz
contact@patrick-jumpen.nl
ps: alleen via de mail,heb met persoonlijke redenen mijn telefoonummer er niet opgezet
http://www.marktplaats.nl(...)t-eindhoven-e-o.html
WTF SAAI NUMMERquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:34 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=q4OnXTahA4c
Dit moet serieus de grootste bagger zijn die ooit in de top 5 (!) terecht gekomen is. Niet eens grappig, irritant of dom maar gewoon schandelijk dat dit door quality control is gekomen.![]()
Waar ik me vooral druk om maak is dat die hond ook nog eens de vooroordelen over electronische muziek gaat bevestigen. Ik stem vóór dat we dit inteelt sujet asap deporteren.
Spuit elf xDquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:04 schreef Noorseviking het volgende:
Thuis moeten ze hem niet meer Patrick zoekt een woning!!!!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:04 schreef Noorseviking het volgende:
Thuis moeten ze hem niet meer Patrick zoekt een woning!!!!!
![]()
![]()
shit k lach me doodquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb die videoclip nu net 5x achter elkaar gekeken. Kan iemand me aub even zeggen dat hij kanker heeft ?!?
Wat een kop !11111!
Waar zeggen ze dat dan ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:08 schreef Xbox_360 het volgende:
Patrick Jumpen, jumpen op het politiebureau![]()
Eerst maar stoer doen: "ER STAAT MAAR ÉÉN WOUT DAAR, WAT WIL DIE DOEN?!?!"
Staan ze in dat bureau met een piepstemmetje: "ons niet oppakken he"
Wat een randdebielen![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:34 schreef Pie.cr het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=q4OnXTahA4c
Jeetje, alweer een jumpclip met lego. Wat is dat toch?![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:47 schreef UndisputedChampion het volgende:
Chille gast, die Patrick. Tof nummer![]()
Kun je nagaan dat ze hem al "opgemaakt" hebben?quote:
Waar haal jij overigens het gore lef vandaan om minderwaardig te praten over mensen die geen hoge opleiding hebben? Blijkbaar zie jij het hele plaatje niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:51 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat ze hem al "opgemaakt" hebben?
Zonder moet het dus nog erger zijn![]()
Plaatjes kijken gaat je nog steeds moeilijk afquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waar haal jij overigens het gore lef vandaan om minderwaardig te praten over mensen die geen hoge opleiding hebben? Blijkbaar zie jij het hele plaatje niet.
Vliegt zijn neusbotje er uitquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:00 schreef newsman het volgende:
Je zal tijdens het jumpen een niesbui krijgen zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |