Wat? als je het 5 keer hebt geluisterd ben je het al bui, maar voor de rest toch wel leuk ?quote:
Pas je mening nou niet aan... losert.. sta en kom er voor uit..quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat? als je het 5 keer hebt geluisterd ben je het al bui, maar voor de rest toch wel leuk ?
(of ik verveel me gewoon zo erg dat ik niet meer goed kan nadenken)
Tis wel leuke muziek alleen ik kan er niet lang naar luisteren, kweet niet wat het is maar na 5-10 keer een liedje geluistert te hebben is het alweer saai. Heb jij dat niet?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:54 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Pas je mening nou niet aan... losert.. sta en kom er voor uit..
Jump kan er gewoon mee door![]()
![]()
![]()
tuurlijk, zo mooi is het ook weer niet, oftewel niet vaak naar luisterenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tis wel leuke muziek alleen ik kan er niet lang naar luisteren, kweet niet wat het is maar na 5-10 keer een liedje geluistert te hebben is het alweer saai. Heb jij dat niet?
Lolquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef Just_Shut_Up het volgende:
JE MOET ER OOK NIET NAAR LUISTEREN, JE MOT ER OP 'JUMPEN'!111
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb die videoclip nu net 5x achter elkaar gekeken. Kan iemand me aub even zeggen dat hij kanker heeft ?!?
Wat een kop !11111!
ik hoop het echt. Hier heb je ook "da jumpknuppels" omfg. Allemaal bootschoentjes en hemden aan. en ze hebben allemaal eenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die rechtse he.... heeft die kanker ?
ach, denk dat de meeste toch wel meelopers zijn die anti jump zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:51 schreef afcajos het volgende:
Wat ik mijn nu afvraag he, wie vinden zichzelf nou het stoerst, de mensen die 110% anti jumpstyle zijn of de mensen die voor de jumpstyle leven
Jeckyll & hyde is wel de beste jumpstyle vind ik, ook geen clips met mensen erin die jumpen ( wel legopoppetjes majaquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:24 schreef afcajos het volgende:
ach, frozen flame van die jeckyll and hyde gasten vond ik zeker te pruimen, alleen dat idiote dansje wat door nog idiotere mensen is verzonnen verpest het helemaal
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:14 schreef 1299 het volgende:
Wat een kutkick!
Duh! Dat is 1 van de vereisten om te mogen jumpen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:37 schreef afcajos het volgende:
Op deze picca lijkt hij net geestelijk gehandicapt
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |