Zow dat was een zeer punt ofniequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:50 schreef pietje77 het volgende:
@tuinhek
De inhoud is duidelijk te moeilijk voor je hoor ik al.
Buiten dat de machtigste man op de wereld en al zijn vriendjes de gruwelijkste leugens ooit verkocht hebben en verkopen, is Alex geen leugenaar, misschien maakt ie net zoals wij allemaal weleens een foutje, zie ik geen problemen in om maar eens op je onbewuste strawman repliek te reageren.
Als je die paar artikeltjes al nietr snapt, dan snap ik dat de patriot Act ( kopie Hitler wetten) al helemaal niet aan je besteed zullen zijn.
De macht heeft het maar makkelijk met zulke "burgers", terwijl onze enige plicht als bugers is de regering te wantrouwen in een democratie. ( dat is dé oorsprong van onze constitutie)
maar, dit is te moelijk voor je om in verband te zien.
Alex is een leugenaar en Bush&co zijn leugenaars.
Dus het zijn allebei leugenaars, goed punt van je, laten we het "kiet" noemen. Niks meer aan de hand nu, laten we daarom hun gepresenteerde feiten maar voor altijd negeren, ook al kunnen we ze zelf nachecken.
Je bent echt een clueless fluitketel, als je maar 5% wist van wat Alex allemaal extreeem goed heeft gedaan, zou je je al kapotschamen voor die onzin die je uitkraamt.
Alex zal de geschiedenis ingaan als een gigantische held, hij staat nu overal al tussen MLK, RFK, Lennon, etc etc en hij verkondigd eigenlijk dezelfde boodschap. ( alleen de hoeveelheid werk die hij verzet is vele malen groter)
Ach tis maar wat je dom vind. Ik vind het bijvoorbeeld dom dat iemand andere personen ervan beschuldigt dat ze iemand volgen die een bewezen leugenaar is terwijl die persoon zelf een bewezen leugenaar als held vereert.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:34 schreef pietje77 het volgende:
Het was ook een heeele domme "reactie" van je, zoals openyourmind al vrij eufemistisch uitdrukte.
Heb je het nu over Alex Jones?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:24 schreef pietje77 het volgende:
Verder is Alex zo'n beetje letterlijk "The Father of 911 truth", en hij was al met 911 truth bezig voordat het gebeurde zelfs. ( met zijn live, zeer accurate voorspelling/waarschuwing)
En de eerste met een 911 film dacht, of de 2e.
Ik kan net zo goed zeggen dat jij je dingen herinnert die er niet zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:43 schreef dat_dan_weer_wel het volgende:
Jij blokt wel meer uit je geheugen.
Als ik kan zien waar en wanneer die uitzending is geweest wel jah.quote:Wat als ik die screener nou laat zien, ga je me dan wel geloven of zo?
Ik ga geen bewijs zoeken voor andermans beweringen.quote:Als je zo nieuwsgierig ben, ga je zelf maar googelen op pagina 1 vind je al referenties hiernaar.
Wat mij gelukkig sterkt in de gedachte dat het nog wel goed zit met mijn geheugen.
"Ja meneer de rechter, ik ben niet exact op de hoogte van de omstandigheden, maar ik kan wel een redelijke inschatting maken over hoe het gegaan is". Denk je dat je iemand zo overtuigd?quote:Wat betreft die hoogte van het vliegtuig weet ik inderdaad de exacte cijfers niet, maar weet wel een redelijke inschatting te maken over hoe het zou zijn.
En bij jou moet ik altijd denken aan die mensen die denken dat ze Napoleon zijn en in de stress schieten als iemand het woord Waterloo gebruikt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:45 schreef pietje77 het volgende:
Bij Calvobbes moet ik altijd aan de 100.00den duitsers denken die toen WOII en alles voorbij was, bij hoog en laag volhielden dat het allemaal leuegns tegen de regering waren.
Als je complotten zo grondig onderzoekt, hoe komt het dan dat je niet eens weet hoelang de gebruikte vliegtuigen hebben rondgevlogen? Waarom roep je zo makkelijk dingen waarvan je niet eens weet of ze waar zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:56 schreef pietje77 het volgende:
Ik geloof ook niet in complotten, daarom zoek ik ze grondig uit, zodat het geen kwestie van "geloof" meer is.
Een tijdje voor 9/11 is er zelfs nog een Cesna in de buurt gekomen van het Witte Huis. Als je dat niet eens weet en denkt dat alle vliegtuigen zouden worden neergehaald, komt jouw bewering dat je complotten grondig onderzoek bepaald niet overtuigend over.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:08 schreef pietje77 het volgende:
Op een normale dag zouden alle vliegtuigen neergehaald zijn, behalve misschien de eerste.
En al helemaal die bij het pentagon, die ze notabene perfect aan zagen komen en waarbij Cheney zijn orders( stand down) bevestigd)
Ik zie daar nergens staan waarom de NIST onderzoeken fout zijn, waarom de explosieven experts van Implosionworld het verkeerd hebben, waarom Gorgg zijn analyse van de NORAD activiteiten op 9/11 fout is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:40 schreef pietje77 het volgende:
www.patriotsquestion911.com moet je eens lezen, die experts hebben alle non-onderzoeken" gelezen, en doen dat werk al 20 jaar gemiddeld.
Ik sluit me aan bij het wereldrecord onafhankelijke experts
Hoe komen ze er toch bij he, en je moet echt eens lezen een kansje geven, de expertise van die mensen is echt erg indrukwekkend.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:01 schreef calvobbes het volgende:
je weet duidelijk nog niet zoveel van 9/11 af. Is niet erg.
Ik zie die anonieme Fok! poster anders op een normale manier zijn mening uiten en die mening ook onderbouwen met duidelijke verhalen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:32 schreef pietje77 het volgende:
wel grappig dat je www.patriotsquestion911.com blijkbaar net zo hoog hebt staan als 1 of andere anonieme Fok-poster.
En Michael Moore dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:40 schreef pietje77 het volgende:
de media is in handen van 5 neo-cons, eigenlijk 2. bv. Rupert Murdoch en Ted Turner, die eerste "maakt" presidenten, zoals die met Blair gedaan heeft. ( vrij goed gedocumenteerd)
Dus als-ie 't alsnog doet denk jij ook dat 't een complot is?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef calvobbes het volgende:
En Michael Moore dan?
Kun je niet echt pro Bush noemen he. Waarom gaat die een film maken over de gezondheidszorg als die ook kan aantonen dat 9/11 een complot is?
Ligt eraan of die met goede bewijzen komt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:50 schreef Arcee het volgende:
Dus als-ie 't alsnog doet denk jij ook dat 't een complot is?
Maar hij heeft dus nooit beweert dat het een complot was. Wel vreemd dat die dat nooit gedaan heeft als er zoveel experts en insiders zijn die dat wel doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:50 schreef pietje77 het volgende:
leuke discussie, maar Moore heeft vrij dikke vragen over 911 geuit, ook goed dus.
Leg eens uit. Onthullen dat de Amerikaanse overheid 9/11 heeft laten gebeuren of dat ze het zelf zouden hebben georganiseerd, lijkt mij commercieel veel aantrekelijker dan een film over de gezondheidszorg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:55 schreef pietje77 het volgende:
Maar ik vermoed dat dat commercieele tactiek van hem is.
Iedereen in Amerika heeft te maken met een overheid die misschien wel hun eigen burgers dood. De hele wereld heeft te maken met een grootmacht die zijn eigen burgers dood.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:10 schreef pietje77 het volgende:
iedereen heeft te maken met gezondheidszorg
Ja waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:25 schreef pietje77 het volgende:
ik heb Calvobbes een mail gestuurd
Als je duidelijk aan kunt tonen dat 9/11 een complot van de overheid is, dan bereik je heel de wereld.quote:en Moore weet volgens mij dat hij op zijn manier meer mensen bereikt dan op de 911 truth manier
Hmmm... Dus heel de wereldmedia zit in het complot ofzo?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:30 schreef pietje77 het volgende:
vind ik ook vreemd dat neimand er met een woord over lult, toch maar iets minder op de media vertrouwen denk ik.
Tuurlijk. Als mensen niet zo handelen als jij wilt dat ze doen, dan zitten ze in het complot....quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:41 schreef pietje77 het volgende:
Ik heb de westerse media vrij goed onderzocht.
conclusie: Hitler achtige controle en propaganda, in een nieuw jasje.
Ja bij de meeste complotverhalen zet ik mijn vraagtekens omdat ze vreemd zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:46 schreef Arcee het volgende:
calvobbes, zet jij nergens vraagtekens bij of zijn er wel zaken die jij vreemd vindt?
Ah, niet bij alle dus. Welke niet?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:47 schreef calvobbes het volgende:
Ja bij de meeste complotverhalen zet ik mijn vraagtekens omdat ze vreemd zijn.
De minst relevante.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:49 schreef Arcee het volgende:
Ah, niet bij alle dus. Welke niet?
En dat is/zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:50 schreef calvobbes het volgende:
De minst relevante.
Nou doe eens dan. Waaruit blijkt dat bijv. de Volkskrant in handen is van elite tuig en Bush uit de wind houd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:55 schreef pietje77 het volgende:
De media is zwaar gecontroleerd door corporaties, die weer in handen zijn van het elite tuig.
vrij simpele materie, die makkelijk te traceren valt.
En waar zijn hun berichten over 9/11 dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:15 schreef pietje77 het volgende:
de media heeft het eerst 30 jaar afgedaan als "conspiracy theorie", paar jaar geleden zijn ze het heel zachtjes toe gaan geven, en nu krijgen we kleine berichtjes, en massale van de alternatieve(echte) media.
wat een lulverhaal weer...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:22 schreef pietje77 het volgende:
Als jij "mein kampf" achtige bekentenisen interpretaties durft te noemen, be my guest.
Wat voor schepper? Darwin en Einstein waren niet gelovig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:22 schreef pietje77 het volgende:
Persoonlijk geloof ik ook in "de schepper" waar Darwin en Einstein het over hadden, en je best doen voor de waarheid is dus heel belangrijk.
Wacht even, 'de schepper' waar Darwin het over had? Kun jij daar wat meer over vertellen, want mijn vriendin studeert psychologie, en is vanuit die studie ook het honours-programma aan het doen. Daarin heeft zij gekozen voor Darwin, dus zij weet daar wel het een en ander van.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:22 schreef pietje77 het volgende:
Persoonlijk geloof ik ook in "de schepper" waar Darwin en Einstein het over hadden, en je best doen voor de waarheid is dus heel belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |