quote:"Niemand in Nederland heeft het lef gehad om te zeggen dat er nooit iets is geweest als de Hofstadgroep", aldus De Roy van Zuydewijn
De Roy van Zuydewijn gelooft niet in het officiële verhaal van de Amerikaanse regering dat al Qaeda achter de aanslagen op het WTC en het Pentagon zit.
Ook denkt hij dat er dingen in de doofpot zijn gestopt na de moord op Pim Fortuyn, in 2002. Hij meent dat de moord is gepleegd door de "Binnenhofbende". Op wie De Roy van Zuydewijn precies doelt, heeft hij niet gezegd.
http://www.nu.nl/news/826(...)an_Hofstadgroep.html
Ik kan van jou precies hetzelfde zeggen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:38 schreef dat_dan_weer_wel het volgende:
Dat jij goede info niet van echte desinfo kan onderscheiden, zegt genoeg over jou capaciteit om het grote plaatje te zien.
Zoals waar doe ik dat?quote:Wat ik ook wel grappig vind is dat jij selectief de waarde van ooggetuigenverslagen aanpast om ze in jou verhaal te laten passen.
Dus je snapt wel waarom ik het niet belangrijk vind om lang stil te staan bij een wetenschapper die zegt dat een paar seconden uit de vluchtroute van de Pentagon boeing missen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:30 schreef dat_dan_weer_wel het volgende:
Om het grote plaatje in het oog te houden moet je gewoon naar de simpele dingen kijken en niet naar zinloze details.
Sta hier 's bij stil dan..quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dus je snapt wel waarom ik het niet belangrijk vind om lang stil te staan bij een wetenschapper die zegt dat een paar seconden uit de vluchtroute van de Pentagon boeing missen?
Dat vind ik namelijk zinloze details.
quote:Col. Robert Bowman, PhD, U.S. Air Force (ret) – Director of Advanced Space Programs Development under Presidents Ford and Carter. U.S. Air Force fighter pilot with over 100 combat missions. (PhD in Aeronautics and Nuclear Engineering, Cal Tech). Former Head of the Department of Aeronautical Engineering and Assistant Dean at the U.S. Air Force Institute of Technology. Also taught Mathematics and English at the University of Southern California, the University of Maryland, and Phillips University:
I think the very kindest thing that we can say about George W. Bush and all the people in the U.S. Government that have been involved in this massive cover-up, the very kindest thing we can say is that they were aware of impending attacks and let them happen. Now some people will say that’s much too kind, however even that is high treason and conspiracy to commit murder."
http://patriotsquestion911.com/
quote:Richard Gage, AIA, Architect – Member, American Institute of Architects. A practicing Architect for 20 years who has worked on most types of building construction including numerous fire-proofed steel-framed buildings.
We call upon Congress for a truly independent investigation with subpoena power. We believe that there may be sufficient evidence to conclude that the World Trade Center buildings #1 (North Tower), #2 (South Tower), and #7 (the 47 story high-rise across Vessey St.) were destroyed not by jet impact and fires but by controlled demolition with explosives.
http://patriotsquestion911.com/engineers.html
http://ae911truth.org/aboutus.php
Gelezen. Onbelangrijke details imo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:49 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Sta hier 's bij stil dan..
[..]
[..]
Vertel eens, wat is er in die seconden dan allemaal zo radicaal anders gebeurd dan het officiele verhaal vertelt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:49 schreef pietje77 het volgende:
DE ESSENTIEELE seconden
Je hebt het gelezen en trekt als conclusie : De mening van iemand over Bush doet hem besluiten om nieuw onderzoek te vragen ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Gelezen. Onbelangrijke details imo.
Ik zie in deze topics mensen zo vaak roepen dat er zoveel bewijs is. Dat de overheid aantoonbaar liegt etc. Waarom zou ik dan de mening van iemand over Bush als bewijs zien?
Yup. Er is zo vaak gezegd hier dat er duidelijke bewijzen zijn voor een complot. Laat maar eens zien dan. Als het allemaal zo aantoonbaar is, dan hoef jij niet op de proppen te komen met mensen die om een nieuw onderzoek vragen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:05 schreef Resonancer het volgende:
Onbelangrijke details.. , they let it happen, CD claimen. Wat zijn in jouw ogen dan wel belangrijke details ?
Waarschijnlijk alleen de details die "bewijzen" dat Osama achter 9-11 zat.
Geen idee. Vanaf zeeniveau gerekend?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:20 schreef pietje77 het volgende:
Flight 77 data:
"The minimal altitude was 273 ft" ( hoe hoog is het pentagon?)
Letterlijk alle video tapes? Toe maar.quote:dat verklaard misschien waarom letterlijk alle videotapes meteen in beslag zijn genomen( hotel, bezinepomp), terwijl er honderden beelden zouden moeten zijn waarop we "de boeing" vanaf alle mogelijke hoeken zouden moeten kunnen zien.
En waar haal jij die 500 mph vandaan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:20 schreef pietje77 het volgende:
Het is onmogelijk dat een boeing met 500 mph vlak boven de grond precies het pentagon raakt
Je weet het dus niet en roept zomaar wat.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:15 schreef pietje77 het volgende:
weet iemand de exacte snelheid? ik dacht dat we via de radar wisten dat het om "extreme high speeds" ging.
Hou eens op met dat gezeik... Dat maakt je echt niet overtuigender hoor.... Integendeel...quote:Maar dit alles is natuurlijk opgehouden op de dag dat calvobbes geboren werd
Waarom zou ik bewijs voor jou gaan zoeken als je dat toch negeert?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:21 schreef pietje77 het volgende:
ik herhaal mijn vorige intro, en wil daaraan toevoegen:
Wat is het bewijs dat Bin Laden achter 911 zit?????
Dat er wel degelijk vliegtuigen in het Pentagon en de WTC torens zijn gevlogen, dat de torens niet in elkaar zijn gestort door controlled demolition o.a.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:25 schreef pietje77 het volgende:
wat voor BELANGRIJKE dingen heb je bewezen lieve jongen??
http://archives.cnn.com/2001/US/12/13/ret.bin.laden.videotape/quote:Reveling in the details of the fatal attacks, bin Laden brags in Arabic that he knew about them beforehand and says the destruction went beyond his hopes. He says the attacks "benefited Islam greatly."
Bin Laden -- branded by U.S. authorities as the mastermind behind the attacks -- indicates during the recording that he knew for several days that September 11 would be the date of the attacks.
http://www.cbc.ca/world/s(...)n_message041029.htmlquote:Al-Qaeda leader Osama bin Laden appeared in a new message aired on an Arabic TV station Friday night, for the first time claiming direct responsibility for the 2001 attacks against the United States.
Grappig dat jij zoiets zegtquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:22 schreef calvobbes het volgende:
Waarom zou ik bewijs voor jou gaan zoeken als je dat toch negeert?
Achja... Je kunt natuurlijjk veel beter op mij zeiken dan reageren op duidelijke verhalen he. Stel je voor zeg dat je echt de discussie aangaat....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:06 schreef UncleScorp het volgende:
Grappig dat jij zoiets zegt![]()
Met jou valt gewoon geen discussie aan te gaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:11 schreef calvobbes het volgende:
Achja... Je kunt natuurlijjk veel beter op mij zeiken dan reageren op duidelijke verhalen he. Stel je voor zeg dat je echt de discussie aangaat....
Watch the excerpt of the video of Osama bin Laden obtained by the Bush administration.quote:Ow en hier bewijs dat Bin Laden het gedaan heeft:
http://archives.cnn.com/2001/US/12/13/ret.bin.laden.videotape/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |