abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50696407
Ik zie dat het vorige draadje op slot zit, dus ik start maar een nieuwe.
pi_50696824
Dit topic kent pas een stormloop als er 9/11 in de titel staat ipv september
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 21 juni 2007 @ 18:19:54 #3
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_50699324
wat is er met september ?
pi_50700763
tvp, en mijn favoriete 9-11 link:
http://patriotsquestion911.com/

Oh ja las ik net en dump het hier ook maar ff.
quote:
"Niemand in Nederland heeft het lef gehad om te zeggen dat er nooit iets is geweest als de Hofstadgroep", aldus De Roy van Zuydewijn

De Roy van Zuydewijn gelooft niet in het officiële verhaal van de Amerikaanse regering dat al Qaeda achter de aanslagen op het WTC en het Pentagon zit.

Ook denkt hij dat er dingen in de doofpot zijn gestopt na de moord op Pim Fortuyn, in 2002. Hij meent dat de moord is gepleegd door de "Binnenhofbende". Op wie De Roy van Zuydewijn precies doelt, heeft hij niet gezegd.
http://www.nu.nl/news/826(...)an_Hofstadgroep.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_50701087
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:38 schreef dat_dan_weer_wel het volgende:
Dat jij goede info niet van echte desinfo kan onderscheiden, zegt genoeg over jou capaciteit om het grote plaatje te zien.
Ik kan van jou precies hetzelfde zeggen.
quote:
Wat ik ook wel grappig vind is dat jij selectief de waarde van ooggetuigenverslagen aanpast om ze in jou verhaal te laten passen.
Zoals waar doe ik dat?

Verder laat ik het hierbij, maar je bent geen eerlijke discussiepartner, laat ik het zo zeggen.
[/quote]
Nou dan reageer je toch op iemand anders. Zoals Gorg bijvoorbeeld. Die is het ook niet eens met die wetenschapper van jou en legt duidelijk uit waarom.
pi_50701189
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:30 schreef dat_dan_weer_wel het volgende:

Om het grote plaatje in het oog te houden moet je gewoon naar de simpele dingen kijken en niet naar zinloze details.
Dus je snapt wel waarom ik het niet belangrijk vind om lang stil te staan bij een wetenschapper die zegt dat een paar seconden uit de vluchtroute van de Pentagon boeing missen?
Dat vind ik namelijk zinloze details.
  donderdag 21 juni 2007 @ 19:49:27 #7
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_50701908
DE ESSENTIEELE seconden

maar ach, dat zijn nou nét de details waar de debunbker zijn cognitieve dissonantie het overneemt.

911 truth zouden ze moeten veranderen in 911 justice. ( gerechtigheid en rechtvaardigheid is ook nergens te vinden, al helemaal niet in het pitoreske debunkers-land)
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
pi_50701910
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:27 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dus je snapt wel waarom ik het niet belangrijk vind om lang stil te staan bij een wetenschapper die zegt dat een paar seconden uit de vluchtroute van de Pentagon boeing missen?
Dat vind ik namelijk zinloze details.
Sta hier 's bij stil dan..
quote:
Col. Robert Bowman, PhD, U.S. Air Force (ret) – Director of Advanced Space Programs Development under Presidents Ford and Carter. U.S. Air Force fighter pilot with over 100 combat missions. (PhD in Aeronautics and Nuclear Engineering, Cal Tech). Former Head of the Department of Aeronautical Engineering and Assistant Dean at the U.S. Air Force Institute of Technology. Also taught Mathematics and English at the University of Southern California, the University of Maryland, and Phillips University:

I think the very kindest thing that we can say about George W. Bush and all the people in the U.S. Government that have been involved in this massive cover-up, the very kindest thing we can say is that they were aware of impending attacks and let them happen. Now some people will say that’s much too kind, however even that is high treason and conspiracy to commit murder."
http://patriotsquestion911.com/
quote:
Richard Gage, AIA, Architect – Member, American Institute of Architects. A practicing Architect for 20 years who has worked on most types of building construction including numerous fire-proofed steel-framed buildings.

We call upon Congress for a truly independent investigation with subpoena power. We believe that there may be sufficient evidence to conclude that the World Trade Center buildings #1 (North Tower), #2 (South Tower), and #7 (the 47 story high-rise across Vessey St.) were destroyed not by jet impact and fires but by controlled demolition with explosives.
http://patriotsquestion911.com/engineers.html
http://ae911truth.org/aboutus.php
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_50702132
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:49 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Sta hier 's bij stil dan..
[..]

[..]
Gelezen. Onbelangrijke details imo.

Ik zie in deze topics mensen zo vaak roepen dat er zoveel bewijs is. Dat de overheid aantoonbaar liegt etc. Waarom zou ik dan de mening van iemand over Bush als bewijs zien?
pi_50702180
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:49 schreef pietje77 het volgende:
DE ESSENTIEELE seconden
Vertel eens, wat is er in die seconden dan allemaal zo radicaal anders gebeurd dan het officiele verhaal vertelt?
pi_50702489
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Gelezen. Onbelangrijke details imo.

Ik zie in deze topics mensen zo vaak roepen dat er zoveel bewijs is. Dat de overheid aantoonbaar liegt etc. Waarom zou ik dan de mening van iemand over Bush als bewijs zien?
Je hebt het gelezen en trekt als conclusie : De mening van iemand over Bush doet hem besluiten om nieuw onderzoek te vragen ?

Onbelangrijke details.. , they let it happen, CD claimen. Wat zijn in jouw ogen dan wel belangrijke details ?
Waarschijnlijk alleen de details die "bewijzen" dat Osama achter 9-11 zat.

Mensen in deze topic iets zien roepen? En die vgl jij met de mensen op die site?
Het heeft lang geduurd maar daar is die smiley toch weer ff

[ Bericht 1% gewijzigd door Resonancer op 21-06-2007 20:18:58 ]
Eisenhower1961.
  donderdag 21 juni 2007 @ 20:20:28 #12
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_50703012
Flight 77 data:
"The minimal altitude was 273 ft" ( hoe hoog is het pentagon? )

Of zoals vele (financieel) onafhankelijke experts zeggen:

Het is onmogelijk dat een boeing met 500 mph vlak boven de grond precies het pentagon raakt, en al helemaal met zwaar onervaren koekebakker piloten. ( en dan nog niet eens de grond raken LOL ! )

dat verklaard misschien waarom letterlijk alle videotapes meteen in beslag zijn genomen( hotel, bezinepomp), terwijl er honderden beelden zouden moeten zijn waarop we "de boeing" vanaf alle mogelijke hoeken zouden moeten kunnen zien.
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
pi_50703827
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:05 schreef Resonancer het volgende:

Onbelangrijke details.. , they let it happen, CD claimen. Wat zijn in jouw ogen dan wel belangrijke details ?
Waarschijnlijk alleen de details die "bewijzen" dat Osama achter 9-11 zat.
Yup. Er is zo vaak gezegd hier dat er duidelijke bewijzen zijn voor een complot. Laat maar eens zien dan. Als het allemaal zo aantoonbaar is, dan hoef jij niet op de proppen te komen met mensen die om een nieuw onderzoek vragen.
pi_50703935
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:20 schreef pietje77 het volgende:
Flight 77 data:
"The minimal altitude was 273 ft" ( hoe hoog is het pentagon? )
Geen idee. Vanaf zeeniveau gerekend?
En als flight 77 over het Pentagon is gevlogen, wat heeft zich dan in het Pentagon geboord? Het is makkelijk om te zeggen dat iets niet klopt, maar het is moeilijk om aan te tonen hoe het dan wel zit.
quote:
dat verklaard misschien waarom letterlijk alle videotapes meteen in beslag zijn genomen( hotel, bezinepomp), terwijl er honderden beelden zouden moeten zijn waarop we "de boeing" vanaf alle mogelijke hoeken zouden moeten kunnen zien.
Letterlijk alle video tapes? Toe maar.
Heb je daar ook een bron voor, of roep je zomaar wat.

Dat niet alle videocamera's in de buurt van het Pentagon een vliegtuig in beeld hadden heb ik in het vorige deel al uitgelegd. En in het vorige deel heb ik ook de uitspraken van een aantal ooggetuigen laten zien. Maar dat negeer jij natuurlijk weer.
pi_50704079
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:20 schreef pietje77 het volgende:

Het is onmogelijk dat een boeing met 500 mph vlak boven de grond precies het pentagon raakt
En waar haal jij die 500 mph vandaan?
Dat is de maximumsnelheid van dat vliegtuig. Die hoeven niet perse zo snel te vliegen en dat zal deze man ook wel niet gedaan hebben. Of heb jij bewijs van wel?
  donderdag 21 juni 2007 @ 22:15:10 #16
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_50707521
weet iemand de exacte snelheid? ik dacht dat we via de radar wisten dat het om "extreme high speeds" ging. ( trouwens wel hilarisch om te zien hoe dat calvobbes altijd alles negeerd behalve 1 puntje, je kan er inmiddels rustig van uitgaan dat alles, en dat is veel, waar hij niet op reageerd door zijn cognitieve dissonantie overmeesterd is. ( ook bijna altijd HET punt wat iemand probeerd te maken waar geen enkele fatsoenlijke repliek op komt))

http://pilotsfor911truth.org/core.html
misschien hebben zij er wel verstand van. lol..

http://patriotsquestion911.com/engineers.html ( 140+ enigineers and architects)

we hebben inmiddels op ieder gebied van expertise een berg vrijwillige (TOP) experts omdat iedere, niet cognitieve dissonantie gvoelige experts, natuurlijk weet dat het Bush&co sprookje totale Bullshit is, met 0 <------ bewijs, en zo krijg je dus bergen onafhankelijke experts op alle afzonderlijke gebieden tégen je.

Professors for 911 truth, engineers for 911 truth, veterans for 911 truth, het houd niet op , zeeeer grote aantallen (TOP)experts op letterlijk ieder gebied hebben we inmiddels, die dat compleet vrijwillig doen tégen het machtigste orgaan ter wereld. ( U.S.) ( hoe komen ze er toch bij he calvobbes??? hadden ze alles maar net zo goed uitgezocht als jij gedaan hebt. ( LOL!)

Het ziet er naar uit dat het weer tijd is voor "a new, new pearl harbour" omdat die old "new pearl harbour" zijn psychologische massa-effect uitgewerkt is. ( zoals tot in den treure beschreven is in HEEEL de (recente)geschiedenis... bijna IEDER volk maakt het mee, in iedere tijd)
maar jij niet hoor calvobbes! tijdens jou leven gebeuren dat soort dingen niet! ( waarschijnlijk nog de reden ook dat hij zijn geest niet KAN openen voor de extreem gruwelijke feiten, omdat hij in zijn eigen leventje daar geen enkele verandering door ziet. En zolang hij er zelf niets van merkt zal het toch allemaal wel meevallen.. of zoiets... ( cognitieve dissonantie kan vele vormen aannemen, volgens mij heeft calvobbes ze allemaal~!)

Zelfs als hetgeen waar onze voorvaderen 100den jaren voor gevochten hebben.(de grondwet) word afgeschaft door criminele politici, dan merkt calvobbes daar in zijn leventje (voorlopig) helemaal niets van, "dus zal het toch allemaal wel meevallen" ( nee hoor, calvobbes, het is te gruwelijk voor woorden wat er ALWEER gebeurd en hoe ze ons, het volk, misbruiken terwijl juist alles in het teken moet staan van ons, het volk.
( het aantal écht vrije samenlevingen is ongeveer 10, in de complete geschiedenis van de mens. Het aantal totaal corrupte regeringen zit in de vele duizenden, wiens burgers er altijd, niet of veeeeeel te laat achterkwamen) ( precies zoals calvobbes ! klassiek! )

Maar dit alles is natuurlijk opgehouden op de dag dat calvobbes geboren werd

[ Bericht 3% gewijzigd door pietje77 op 21-06-2007 22:23:18 ]
-Aldous Huxley
pi_50707649
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 22:15 schreef pietje77 het volgende:
weet iemand de exacte snelheid? ik dacht dat we via de radar wisten dat het om "extreme high speeds" ging.
Je weet het dus niet en roept zomaar wat.

En hoe zit het nou met de hoogte. Als flight 77 over het Pentagon is gevlogen, wat heeft het Pentagon dan wel gedeeltelijk verwoest?
quote:
Maar dit alles is natuurlijk opgehouden op de dag dat calvobbes geboren werd
Hou eens op met dat gezeik... Dat maakt je echt niet overtuigender hoor.... Integendeel...
Kom nou eens met echte bewijzen ipv dat gezeur....
  donderdag 21 juni 2007 @ 22:21:59 #18
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_50707833
ik herhaal mijn vorige intro, en wil daaraan toevoegen:

Wat is het bewijs dat Bin Laden achter 911 zit?????
-Aldous Huxley
pi_50707884
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 22:21 schreef pietje77 het volgende:
ik herhaal mijn vorige intro, en wil daaraan toevoegen:

Wat is het bewijs dat Bin Laden achter 911 zit?????
Waarom zou ik bewijs voor jou gaan zoeken als je dat toch negeert?
Ik heb je al bewijs gegeven voor 3 belangrijjke zaken mbt 9/11 en dat negeer je compleet.
  donderdag 21 juni 2007 @ 22:25:33 #20
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_50708053
Belangrijke zaken zoals DE DADER???

of de rechtvaardiging voor alle oorlogen puur en alleen dankzij 911???

wat voor BELANGRIJKE dingen heb je bewezen lieve jongen??
-Aldous Huxley
pi_50708853
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 22:25 schreef pietje77 het volgende:

wat voor BELANGRIJKE dingen heb je bewezen lieve jongen??
Dat er wel degelijk vliegtuigen in het Pentagon en de WTC torens zijn gevlogen, dat de torens niet in elkaar zijn gestort door controlled demolition o.a.

Ow en hier bewijs dat Bin Laden het gedaan heeft:
quote:
Reveling in the details of the fatal attacks, bin Laden brags in Arabic that he knew about them beforehand and says the destruction went beyond his hopes. He says the attacks "benefited Islam greatly."

Bin Laden -- branded by U.S. authorities as the mastermind behind the attacks -- indicates during the recording that he knew for several days that September 11 would be the date of the attacks.
http://archives.cnn.com/2001/US/12/13/ret.bin.laden.videotape/
quote:
Al-Qaeda leader Osama bin Laden appeared in a new message aired on an Arabic TV station Friday night, for the first time claiming direct responsibility for the 2001 attacks against the United States.
http://www.cbc.ca/world/s(...)n_message041029.html

Ik ga nog even niet teveel moeite doen, want je zult het waarschijnlijk toch negeren....
pi_50717091
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 22:22 schreef calvobbes het volgende:
Waarom zou ik bewijs voor jou gaan zoeken als je dat toch negeert?
Grappig dat jij zoiets zegt
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_50717108
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 07:06 schreef UncleScorp het volgende:

Grappig dat jij zoiets zegt
Achja... Je kunt natuurlijjk veel beter op mij zeiken dan reageren op duidelijke verhalen he. Stel je voor zeg dat je echt de discussie aangaat....
pi_50717386
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 07:11 schreef calvobbes het volgende:
Achja... Je kunt natuurlijjk veel beter op mij zeiken dan reageren op duidelijke verhalen he. Stel je voor zeg dat je echt de discussie aangaat....
Met jou valt gewoon geen discussie aan te gaan

Jij zeikt op iedereen die tegen jouw visie ingaat. Stel je voor zeg dat je echt es een link of een argument bekijkt ...
pi_50719868
quote:
Ow en hier bewijs dat Bin Laden het gedaan heeft:

http://archives.cnn.com/2001/US/12/13/ret.bin.laden.videotape/
Watch the excerpt of the video of Osama bin Laden obtained by the Bush administration.

Dus dat neem ik dan ook maar met een korreltje zout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')