Ja dat is natuurlijk wel het logischt maar ik vind dat veel onprettiger dan bestellen én een aantal DVD's die ik heel graag wil heb ik nergens in een winkel zien liggen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:28 schreef __Saviour__ het volgende:
naar een echte winkel gaan
Ow leeg... zwarte markt!!! Beverwijk de gekstequote:Op donderdag 21 juni 2007 16:31 schreef EvilMaupie het volgende:
dvdoutlet.nl. Net weer een pakketje binnengekregen. T zoveelste, en altijd heel netjes, goed en snel!
Succes!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:49 schreef koen_pijl het volgende:
Ik snap niet dat iedereen altijd zo zit te kutten op RCV, ze zijn niet de beste, maar vallen echt reuze mee!
Ja precies, als je graag 20 euro betaalt voor een DVD zonder menu, met als extra's hoofdstukindeling & trailers en artwork rechtstreeks gecopy-paste vanaf een poster.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:49 schreef koen_pijl het volgende:
Ik snap niet dat iedereen altijd zo zit te kutten op RCV, ze zijn niet de beste, maar vallen echt reuze mee!
Nee ik heb het dan wel over dvd's waar je echt 1,50 voor betaald, zoals From Dusk Till Dawn enz. Dan mag je het verwachten en dan vind ik het nog wel meevallen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:35 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ja precies, als je graag 20 euro betaalt voor een DVD zonder menu, met als extra's hoofdstukindeling & trailers en artwork rechtstreeks gecopy-paste vanaf een poster.
Ik heb op die site gekeken, dus je hebt daar exact DVD's die ook uit de winkel komen? Dus geen wazige buitenkant, overgekopieerd etc.?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:31 schreef EvilMaupie het volgende:
dvdoutlet.nl. Net weer een pakketje binnengekregen. T zoveelste, en altijd heel netjes, goed en snel!
Succes!
Ik kom niet echt uit dat verzendkosten systeem daar, betaal je daar nou per keer of per DVD?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:31 schreef EvilMaupie het volgende:
Succes!
Ginger Snaps Trilogy (4DVD). Alleen als ik via google zoek kost ie wel 25 euro op andere sites terwijl hij op dvdoutlet.nl iets goedkoper was.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:05 schreef sjeppert het volgende:
welke is het
misschien dat andere shops hem ook hebben
Hoelang is snel? Eergisteren zijn ze verstuurd en ze zijn er nog steeds niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:31 schreef EvilMaupie het volgende:
Succes!
Bol.com is ook een gewone officiële site hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar toen ik eens op bol.com de DVD 'Dag Sinterklaas' bestelde had ik het idee dat die DVD een beetje wazig is, niet het beeld zelf maar de DVD en de verpakking bedoel ik, het kan natuurlijk dat het zo hoort maar dit is dus de reden dat ik me afvraag of je als je op 'niet-officiele' sites, of geen winkel sites, besteld of het dan wel de precieze DVD's zijn net als in de winkel.
Ah oke.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:48 schreef ivetje het volgende:
[..]
Bol.com is ook een gewone officiële site hoorDe websites die hier genoemd worden zijn allemaal prima, wij bestellen er ook weleens wat. Er zullen denk ik maar weinig websites zijn die illegale dvd's verkopen online en die hier dan genoemd worden
Maak het jezelf niet zo moeilijk. Hier hun je 'm online bestellen voor ¤ 23,63 en dat is dan inclusief verzendkosten. Dat is vast goedkoper dan waarvoor jij hem hebt zien staan.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ginger Snaps Trilogy (4DVD). Alleen als ik via google zoek kost ie wel 25 euro op andere sites terwijl hij op dvdoutlet.nl iets goedkoper was.
Maar die was niet meer voorradig, maar goed anders betaal ik er ergens anders maar ietsje meer voor, ik wil hem graag dus.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:09 schreef Riparius het volgende:
[..]
Maak het jezelf niet zo moeilijk. Hier hun je 'm online bestellen voor ¤ 23,63 en dat is dan inclusief verzendkosten. Dat is vast goedkoper dan waarvoor jij hem hebt zien staan.
Items die niet op voorraad zijn bij NLStore kun je gewoon bestellen. Het betekent alleen dat ze het betreffende item niet in huis hebben en dat ze het eerst zelf bij de distributeur moeten bestellen. Als het item echt niet meer leverbaar is bij NLStore, dan halen ze het gewoon weg uit de catalogus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maar die was niet meer voorradig, maar goed anders betaal ik er ergens anders maar ietsje meer voor, ik wil hem graag dus.![]()
Ah oke bedankt!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:32 schreef Riparius het volgende:
[..]
Items die niet op voorraad zijn bij NLStore kun je gewoon bestellen. Het betekent alleen dat ze het betreffende item niet in huis hebben en dat ze het eerst zelf bij de distributeur moeten bestellen. Als het item echt niet meer leverbaar is bij NLStore, dan halen ze het gewoon weg uit de catalogus.
Ik bedoelde dat bestellen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:25 schreef Merkie het volgende:
Niet, er staat nog steeds het oude plaatje.
Maar wij niet. Verander je plaatje nou. Waarom zou je zoiets niet doen, als wij je willen helpen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |