Laten we dat maar niet doen, één land kostte hen al 6,5 miljoen inwoners, laat staan 26.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:20 schreef IHVK het volgende:
Ze draaien wel bij als ze alle 26 landen over zich heen krijgen.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen, één land kostte hen al 6,5 miljoen inwoners, laat staan 26.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Duitsland wil ook meer macht. Zonder die schandelijke daden begaan door de Sovjet-Unie, Groot-Brittannie en de VS had het land nu 1 miljard inwoners gehad en heel het gebied van de EU en Rusland gehad. Daarom wil het evenveel macht als alle landen + Rusland bij elkaar.
Even verbeterd voor je.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:18 schreef Dagonet het volgende:
Werkelijk een aanwinst voor de EU, deze vodkarepubliek.
Zeg eens eerlijk...heb jij ooit een moment het idee gehad dat de EU een soepeldraaiend orgaan zou worden waarin alle neuzen dezelfde kant opwijzen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:02 schreef Nielsch het volgende:
Het is natuurlijk complete nonsens van Polen. Als, als...ja als..., wat een onzin.
Ik zie dit soort voorvallen in de toekomst veel vaker gebeuren. De EU is tegenwoordig een verzameling landen die allemaal tegenstrijdige belangen hebben. In plaats van denken aan de overkoepelende Europese belangen (wat ze zouden moeten doen) heeft de uitbreiding van de EU er voor gezorgd dat het een onbestuurlijk apparaat is geworden waar ieder land aan zichzelf denkt.
Ja. Maar na de uitbreiding van de EU met 10 landen in mei 2004 niet meer.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk...heb jij ooit een moment het idee gehad dat de EU een soepeldraaiend orgaan zou worden waarin alle neuzen dezelfde kant opwijzen?
Kunnen we niet gewoon zeggen van "sorry vrienden, maar jullie mogen niet meer meespelen, this is an adults only gathering".quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:26 schreef BillGates het volgende:
Krijgen we die lulkoek weer 'stalin was erger dan hitler' en dergelijke revisionistische ongein..
Ik wil enkel voorstellen dat we gewoon een paar bommen op Polen gooien, als het hun echt zo ernst is met anschluss met Europa enzo.. Dat groot-europese rijk kunnen ze krijgen, goedschiks of kwaadschiksm, maar dan wel op onze voorwaardne graag!
Ik denk het wel jahquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
En dat ben jij dan ook vanuit de grond van je hart, of niet pik?![]()
Geef ons NY terug!!!!!111!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:34 schreef NorthernStar het volgende:
Wat kunnen wij in de strijd gooien?
- Wij hebben ook de 2e WO, de ter werk gestelden, hongerwinter enzo.
- Watersnoodramp
- Verkeersslachtoffers
- ...
Ik zet alvast in op 35 miljoen.
En jij hebt het lef om jezelf Bill Gates te noemen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:31 schreef BillGates het volgende:
[..]
Altijd dat gelul over geld.. kotsmisselijk wor ik er van!
Ach de Polen werkten prima mee, net zoals een groot deel van de Nederlanders toen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:01 schreef HiZ het volgende:
Ik vind het wel jammer eigenlijk dat de Duitsers de klus niet hebben afgemaakt.
Inderdaad zeg, de nieuwe clown van de EU.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:17 schreef IHVK het volgende:
Polen is het nieuwe Italië. Het nieuwe humor land.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |