Bron: nu.nlquote:WARSCHAU/BRUSSEL - Polen brengt het leed uit de Tweede Wereldoorlog in als extra argument om meer macht te krijgen in de Europese Unie. Zonder de misdaden begaan door nazi-Duitsland had Polen nu 66 miljoen inwoners geteld in plaats van de huidige 38 miljoen.
En Polen wil zoveel macht binnen de EU als had het nu 66 miljoen inwoners, aldus de Poolse premier Jaroslaw Kaczynski.
Tussen 1939 en 1945 werden 6,5 miljoen Polen omgebracht, onder wie drie miljoen Poolse joden. Dat was toen een kwart van de bevolking.

quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:12 schreef Hathor het volgende:
Als Polen zo graag weer 66 miljoen inwoners wil, dan heb ik denk ik DE perfecte oplossing voor ze, en daar zou ik dan tevens ook Frankrijk, Duitsland, Engeland, en Belgie een groot plezier mee doen.
Ik geloof niet dat nadere uitleg nodig is.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:12 schreef Hathor het volgende:
Als Polen zo graag weer 66 miljoen inwoners wil, dan heb ik denk ik DE perfecte oplossing voor ze, en daar zou ik dan tevens ook Frankrijk, Duitsland, Engeland, en Belgie een groot plezier mee doen.
Waar kan ik tekenen of betalen? Ik heb al m'n spaargeld hier voor overquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:12 schreef Hathor het volgende:
Het Vierde Rijk...lijkt je dat wat?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:22 schreef Zpottr het volgende:
Als we Polen nu bij Duitsland voegen zijn ze met meer, hebben ze meer macht, etc. etc. Ideetje? Alleen nog even een naam... Groot-Duitsland wellicht?
Niet slecht. Of we denken een beetje groter, gummen nog wat imaginaire stippellijnen weg, en we noemen het Het Europese Rijk. Vet.quote:
Plus alle inwoners van New York en Suriname.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:48 schreef Reya het volgende:
Bericht van Balkenende. Hij wil dat het inwoneraantal van Indonesie bij het Nederlandse inwoneraantal wordt opgeteld.
Hmm ja, je kan dat extreem rechtse volk er inderdaad wel uitgooien.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:12 schreef Hathor het volgende:
Hoe meer asielzoekers hoe beter.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm ja, je kan dat extreem rechtse volk er inderdaad wel uitgooien.
Dan hebben we hier tevens weer ruimte voor asielzoekers
En een deel van de bevolking van alle landen waar 'onze jongens' ooit slaven heen hebben gebracht, uiteraard.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:00 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Plus alle inwoners van New York en Suriname.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:28 schreef jolandet het volgende:
Snap ze niet, die Polen, jammeren dat ze met te weinig zijn en toch Tinky Winky er uit gooien![]()
Zuid Afrika, Mauritius, Sri Langka.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:00 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Plus alle inwoners van New York en Suriname.
Hij heeft een grote vierkante schedel, dus er moet een connectie zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:38 schreef Commensaal het volgende:
Ik wist niet dat Chávez familie had in Polen.
Gewoon katholiek! Dan hallucineer je sowieso.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:11 schreef Loedertje het volgende:
Hoe stoned ben je in vredesnaam als je dat soort dingen verzint ?
teveel wierrook gensovenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:15 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Gewoon katholiek! Dan hallucineer je sowieso.
komt voornamelijk door de wierook die we gebruikenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:15 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Gewoon katholiek! Dan hallucineer je sowieso.
Nah, ziek niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:56 schreef Martijn_77 het volgende:
Hier heb ik echt geen woorden voor. Dit is echt te ziek voor woorden
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Duitsland wil ook meer macht. Zonder die schandelijke daden begaan door de Sovjet-Unie, Groot-Brittannie en de VS had het land nu 1 miljard inwoners gehad en heel het gebied van de EU en Rusland gehad. Daarom wil het evenveel macht als alle landen + Rusland bij elkaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |