quote:Op donderdag 13 september 2007 12:21 schreef Tuvai.net het volgende:
Ach, de intensiteit ligt ook puur aan hetgeen wat je maakt; een Tagboardje geschreven in ouderwetse PHP 4 is natuurlijk iets heel anders dan een CMS gekoppeld aan andere systemen, geschreven in Object Georieënteerde ASP.NET of PHP 5.
Ik zeg niet dat het een simpel scriptje is, ik zeg dat een scripttaal niet is bedoeld om er complexe software mee te schrijven. Je kan met een lepel vast wel een kanaal graven, maar dat is erg inefficient en tijdrovend. Hetzelfde geldt voor een bord soep eten met een graafmachine. Het wil vast wel maar het is niet de juiste toepassing.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens Gelly niet. Het blijft een simpel scriptje.
wat is jouw beeld van een complex stuk software dan? als je voor het web programmeert kom je bijna niet om de scripttalen heen. frontend (Javascript/Actionscript) en backend (ASP, PHP) draaien beide op een scripttaal, is bijvoorbeeld tweakers.net een simpel stukje software?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een simpel scriptje is, ik zeg dat een scripttaal niet is bedoeld om er complexe software mee te schrijven. Je kan met een lepel vast wel een kanaal graven, maar dat is erg inefficient en tijdrovend. Hetzelfde geldt voor een bord soep eten met een graafmachine. Het wil vast wel maar het is niet de juiste toepassing.
Opleiding: Communication & Multi-media Designquote:Op donderdag 13 september 2007 14:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Programmeren.
Lekker outsourcen naar Polen of India
Welnee man, hij is zo`n Swish gebruiker, je kent ze wel, van die gasten die niet weten hoe ze om moeten gaan met echte technologiequote:Op donderdag 13 september 2007 14:23 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Opleiding: Communication & Multi-media Design
Jij bent zeker ook zo'n designertje die hele websites inclusief functionaliteit in zo'n goor Flash bestandje sodemietert.
Jij dus.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:_!
Volgens mij heb ik op iemands piemeltje getrapt. Flash wordt 9/10 van de 10x kut gebruikt door mensen die er geen verstand van hebben.
Vervolgens kan je nog eens 300 manuur hier eraan besteden omdat ze niet gebouwd hebben wat je gespecced hadquote:Ik stuur m'n wireframes en ontwerpen wel lekker naar polen, waar zij de backend in elkaar zetten voor 15euro per uur
En wat nou als TS null is?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
if (! TS.shutup())
{
schopTS();
stompTS();
krabTS();
}
else
{
aaioverbolTS();
}
jaja, m'n eerste lesjes JAVA zijn nu al nuttig
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
die();
Ik gebruk überhaupt geen Flash.. En er zijn universele manieren om alles aan te geven hoor, waarom denk je dat er zoveel geoutsourced wordt? Omdat ze allemaal slecht werk leveren? Nee omdat ze goedkoop en goedwerk leveren.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij dus.
[..]
Vervolgens kan je nog eens 300 manuur hier eraan besteden omdat ze niet gebouwd hebben wat je gespecced had![]()
ja, maar het begin is erquote:Op donderdag 13 september 2007 14:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]Beetje jammer. Geen foutafhandeling, geen defensief programmeren, je hebt nog wel veel te leren meid
![]()
En je doet BI? Damn, ik heb de verkeerde opleiding gekozenquote:Op donderdag 13 september 2007 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar het begin is er![]()
man, ben net een week begonnen![]()
begin van scratch af aan, en 't is best leuk![]()
![]()
Er veel kan er niet fout gaan met die code lijkt mijquote:Op donderdag 13 september 2007 14:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]Beetje jammer. Geen foutafhandeling, geen defensief programmeren, je hebt nog wel veel te leren meid
![]()
Of ga je dan een System.exit(-1); doen?![]()
![]()
Tuurlijk wel. TS.shutup() kan gewoon een nullpointer geven hoor, want waar zie jij dat die TS wordt geinstantieerd?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Er veel kan er niet fout gaan met die code lijkt mij.
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
die();
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:51 schreef Scorpie het volgende:
![]()
Of ga je dan een System.exit(-1); doen?![]()
![]()
Waar zie jij TS dan? Zie toch echt alleen maar een die();quote:Op donderdag 13 september 2007 15:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. TS.shutup() kan gewoon een nullpointer geven hoor, want waar zie jij dat die TS wordt geinstantieerd?
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En je doet BI? Damn, ik heb de verkeerde opleiding gekozen![]()
Dacht dat ze daar alleen maar nerds opleidden, blijkbaar beginnen ze vanaf 0![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:57 schreef gelly het volgende:
Oh, het is blaNog gefeli met je nieuwe motor
LOL!!!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:00 schreef Scorpie het volgende:
Tuurlijk wel. TS.shutup() kan gewoon een nullpointer geven hoor, want waar zie jij dat die TS wordt geinstantieerd?
Neuj, t was een nullpointer, want ik werd niet aangeroepen. Dus ff fixen en F9quote:Op donderdag 13 september 2007 15:07 schreef WyriHaximus het volgende:
Waar zie jij TS dan? Zie toch echt alleen maar een die();.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |