quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:52 schreef ThaFreak het volgende:
Vrachtwagenchaufeur wordt betrapt op sex tijdens dienst!!
wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
gaan we nu iemand afzeiken die hier niet eens is?
Dat zou het feest compleet makenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Asmooh heeft momenteel een honda Civic als ik het goed heb..zodra ik meer weet horen jullie het..
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Asmooh heeft momenteel een honda Civic als ik het goed heb..zodra ik meer weet horen jullie het..
Laat hem maar eens oefenen met het swappen van een brommer. Want ik voel weer een vermakelijke topicreeks aankomen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jaeen ED
En raad eens...hij wil het blok swappen
Dat is 'handelaar' Asmooh. Inkopen voor 1000 euro, voor nog een paar honderd euro een blok erbij kopen en vervolgens de hele rotzooi voor 600 euro proberen te verkopen omdat de auto het niet doet als hij het blok in de kofferbak legt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jaeen ED
En raad eens...hij wil het blok swappen
Maar wel 2000 netto per maand verdienen met zijn handeltjes in computers die hij gratiesch krijgtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:15 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat is 'handelaar' Asmooh. Inkopen voor 1000 euro, voor nog een paar honderd euro een blok erbij kopen en vervolgens de hele rotzooi voor 600 euro proberen te verkopen omdat de auto het niet doet als hij het blok in de kofferbak legt.
hijs al weg.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Kan ik je Celica ophalen voor 100 euro?
Jammerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:07 schreef Asmooh het volgende:
[..]
hijs al weg.
(zelfde dag nog)
moest advertentie nog verwijderen
nee aan iemand die zelf een garage heeft (en 3 celicas, hij is celica fan)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jammer
Toevallig verkocht aan iemand van de celica club?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:08 schreef Asmooh het volgende:
[..]
op fok helemaal niks.
dus pleur maar op met mijn internet history op te zoeken
nerd.
tja..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waarom niet?
Er zijn ook users (o.a. MikeyMan en * Tommy_Kuklinski ) die je met je Celica project serieus van advies en technische informatie voorzien hebben..
Je ging toch swappen en had zelfs al een blok...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:12 schreef Asmooh het volgende:
[..]
tja..
misschien wel ja..
anyway die dude heeft er na gekeken, motorblok was nu echt dood.
hele auto goed maken zou ongeveer 1100 euro kosten
weet je je al waarom hij zo snel weg ging
los van het motorblok waren er blijkbaar nogmeer dingen heel erg gaarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je ging toch swappen en had zelfs al een blok...
Dus dat het motorblok dood was, was eigenlijk niet zo'n groot probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |