spuit 34quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:58 schreef Cyaa het volgende:
PF Asmooh Link naar post Geplaatst op 01-07-2006 15:17
---
boete nog niet binnen Smilie
en rijbewijs ook niet, wacht nog op reactie
maar ze zeiden rond de 475/500 euro Smilie
maja zodra ik mn rijbewijs terug heb en boete heb betaald ga ik een MR2 turbo kopen.. dus ff uitkijken in de toekomst Smilie
![]()
ja sorry op een of andere manier verloor ik de asmooh topics uit het oogquote:
Liever in een Golf oidquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:02 schreef Koploperkopper het volgende:
Laten we hopen dat het hem in een MR2 Turbo wel lukt om zich om een boom heen te vouwen.
Is hij hier niet dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
gaan we nu iemand afzeiken die hier niet eens is?
Hebbie die celica nou al gekocht?quote:
Teveel moeite/euro's voor een hok wat aan alle kanten inelkaar ligt en niet rijdt..quote:
das zo opgelost...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Teveel moeite/euro's voor een hok wat aan alle kanten inelkaar ligt en niet rijdt..
Voor 100 euro haal ik em op.
Ik heb momenteel toch al genoeg auto's trouwens
maar de deuken blijven..quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:11 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
das zo opgelost...
Alle niet-toyota-troep de sloot in
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar de deuken blijven..
Heb je gezien hoe die auto inelkaar ligt
wat een prutser is het ook
Toch jammer dat ie erachter gekomen is danquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:29 schreef RealZeus het volgende:
En weet je wat het leuke is?
Dat probleem van hem: hij maakt wel toeren ,maar hij rijdt niet:weet je wat dat is?
Een kapotte aandrijfas.Mijn ouders hebben het ook gehad,je kon toeren maken ,schakelen en volgens de teller reed ik ook, maar ik stond toch echt stil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |