Zoals?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:15 schreef Asmooh het volgende:
[..]
los van het motorblok waren er blijkbaar nogmeer dingen heel erg gaar
homokineet enz waren ook gaarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Zoals?
Bak en aandrijfassen moest je ook vervangen als je met die 3S-GE ging swappen...
ECU ook...
Misschien de benzinepomp, maar dat is een klein karweitje als je toch gaat swappen.
Heb je dat blok nog trouwens?
Alles kan en gaat kapotquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:16 schreef Bigfoot414 het volgende:
ik maar denken dat Jappanners niet kapot kunnen
Tenzij je er met je lompe klauwen aan gaat knutselen natuurliijk
ken je nagaan, er is nog niks mee gedaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:16 schreef Bigfoot414 het volgende:
ik maar denken dat Jappanners niet kapot kunnen
Tenzij je er met je lompe klauwen aan gaat knutselen natuurliijk
ok.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:17 schreef Asmooh het volgende:
[..]
homokineet enz waren ook gaar
maja , ik had er geen zin meer in (plus had gewoon heel snel nieuwe auto nodig)
civic iddquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef MikeyMan het volgende:
Stond op de vorige pagina toch al?
Civic ofzo?
Ik wil graag wat meer info, vandaar mijn vraag.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef MikeyMan het volgende:
Stond op de vorige pagina toch al?
Civic ofzo?
Ik wil graag wat meer info, vandaar mijn vraag.quote:
wat wil je weten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik wil graag wat meer info, vandaar mijn vraag.
[..]
Jouw internet history op zoeken?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:08 schreef Asmooh het volgende:
[..]
op fok helemaal niks.
dus pleur maar op met mijn internet history op te zoeken
nerd.
zitten er al neon lamps onder?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:25 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wat wil je weten?
Hij is standaard, perfecte staat niks mis mee.
1.5 versie.
Niks boeiends
Nog niet nee, maar jou inmiddels een beetje kennende heb je zeer zeker geweldige plannen voor deze Civic.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:25 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wat wil je weten?
1.5 versie.
Niks boeiends
Ik had verwacht dat je daar ook wat plannen voor had..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:25 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wat wil je weten?
1.5 versie.
Niks boeiends
Een civic. Staat op de vorige pagina.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
[..]
like you give a fuckquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:27 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Nog niet nee, maar jou inmiddels een beetje kennende heb je zeer zeker geweldige plannen voor deze Civic.
![]()
beetje lampjes, bodykitje, nieuwe stoelen.. niks boeiendsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je daar ook wat plannen voor had..
ben je doof?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wat een legitieme vraag hoor, slet.
ik kan die niet vinden in mn mailtjes.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:30 schreef Mr_Moon het volgende:
Asmooh, haal dan ook deze ad van Marktnet!
Als ik het goed heb begrepen is de Celica bij een liefhebber terecht gekomen. Goede zaak!![]()
He, you amuse us! So I do give a fuck!quote:
ik hoor je nog steeds niet. schreeuw eens wat harder.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:30 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ben je doof?
ik zeg dat je moet OPKANKEREN je weet wel, OPROTTEN, OPTYFEN en je SMOEL houden tegen of OVER mij.
Zo duidelijk?
niet helemaal. vertel nou hoe het zit met die neon ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:30 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ben je doof?
ik zeg dat je moet OPKANKEREN je weet wel, OPROTTEN, OPTYFEN en je SMOEL houden tegen of OVER mij.
Zo duidelijk?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:30 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ben je doof?
Zo duidelijk?
Heb je een foto van die civic? Ben wel benieuwd wat voor auto het is?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:29 schreef Asmooh het volgende:
[..]
beetje lampjes, bodykitje, nieuwe stoelen.. niks boeiends
nopequote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heb je een foto van die civic? Ben wel benieuwd wat voor auto het is?
maar je volgende project wordt geen MR2 turbo? Dat had ik namelijk gelezen in dit topic...
Grappig, want ik zocht alleen maar informatie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]![]()
.
Ik heb vernomen dat je op een hondaforum het al hebt over (wederom) een motorswap. Hoeveel motoren en onderdelen heb je al ingeslagen? En hoe lang gaat het dit keer duren tot je "er geen zin meer in hebt"?.
1.5 zijn nog redelijk vlot ook volgens mij...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:35 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nope
nou, ik heb nooit iets gezegd over een MR2 turbo of whatever, ik zou wel een MR2 bodywillen hebben om deze van grond af aan op te bouwen samen met iemand.. maar verder niet.
ik heb nooit iets gezegd over een MR2 turbo of iets in die richting.
Foto heb ik niet.
Google: Civic 88 - 91.
Dat model.
890 kilo, lekker goedkoop in wegen belasting/verzekering
Nopequote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
1.5 zijn nog redelijk vlot ook volgens mij...
en op sugardudes/babes/pimpz oid stond een topic waarin jij het over een MR2 turbo had, vandaar..
Een kennerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:36 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Grappig, want ik zocht alleen maar informatie.
Omdat ik een mail had gekregen over iemand die zei dat ik motorsteunen moest veranderen voor vtec, terwijl er 2 series Vtec blokken zijn, B16 en D16, (B16 is echte vtec).
En B != D, dus aanpassen.
Maar voor een D16 (Civic 92 ESI 1.6) hoeft dat niet, en dat is ook vtec (125pk)
Dat hebben ze hem dus moeten vertellen op dat forumquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:38 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Een kennerJe zou zeggen dat je er verstand van hebt!
Als je 2K netto per maand verdiend en nog thuis woont kan je toch wel een MR2 betalen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:37 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Nope
zover ik weet heb ik het nooit over een MR2 turbo gehad
aangezien een normale MR2 al super duur is
MR2 vind ik een zeer mooie auto, alleen ff niet haalbaar (tijd)
en zijn ook aardig snel hoor
autoweek vind dat het 0 - 100 in 9,6 sec is:)
verder staat er 1 heel groot plan op het lijstje, maar das niet boeiend.
das puur aan de binnenkant
ja best wel..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:39 schreef MikeyMan het volgende:
Tsjah.. Of je er echt veel mee opschiet met een 1.5 naar 1.6 swap
Pssst: I know! This is called sarcasme!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat hebben ze hem dus moeten vertellen op dat forum.
wat ze mij moesten vertellen is of ik de motorsteunen wel of niet moest ombouwenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat hebben ze hem dus moeten vertellen op dat forum.
http://www.sugababes.nl/showtopic/70642/5quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:37 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Nope
zover ik weet heb ik het nooit over een MR2 turbo gehad
aangezien een normale MR2 al super duur is
MR2 vind ik een zeer mooie auto, alleen ff niet haalbaar (tijd)
en zijn ook aardig snel hoor
autoweek vind dat het 0 - 100 in 9,6 sec is:)
verder staat er 1 heel groot plan op het lijstje, maar das niet boeiend.
das puur aan de binnenkant
haha das inderdaad waarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:40 schreef Tjabbo het volgende:
btw mr2 is helemaal niet duur. voor een goede 3000 eurie heb je al een leuke.
Dat had je al lang kunnen rijden als je niet elke maand van auto gewisseld had denk ik?
Gewoon vol blijven houden jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:40 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wat ze mij moesten vertellen is of ik de motorsteunen wel of niet moest ombouwen
Mijn god, dit wordt mijn nieuwe favo reeks.quote:[..]en ja ik ben "to hard to get" (hier en daar een uitzondering)
en dan die koe op die foto, das wel een heul grote uitzondering
[..]
Wat doe ik als Werk?
Trader, in en verkoop van spullen.
[..]
nee man, met z'n Volvo 440 Powaah!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
http://www.sugababes.nl/showtopic/70642/5
hier heb jij het over een MR2 turbo..
en rijbewijs kwijt nadat je 220 getiefd had, met welke auto b.t.w.? Niet die Celica neem ik aan
dude wtf doe jij op het sugababes forumquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en rijbewijs kwijt nadat je 220 getiefd had, met welke auto b.t.w.? Niet die Celica neem ik aan
220 was met mn volvo 480quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Tuurlijk... Hoop extra topvermogen...quote:
Houd hem heel en spaar door voor een goede auto zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:41 schreef Asmooh het volgende:
[..]
haha das inderdaad waar
maar ach, heb nu een auto met een jaar APK. zeer goedkoop in verzekering/wegenbelasting
dus hou deze nu iig lekker
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dude wtf doe jij op het sugababes forum![]()
![]()
quote:
even onbruikbaar als een standaard 1.6vtecquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:42 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Tuurlijk... Hoop extra topvermogen...
Maar zo onbruikbaar als de pest...
quote:
maar die van asmooh is getuned hè.. vergeet dat niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]een 480 turbo gaat max 205
.
*meneer, weet u hoe hard u reed?
- tweeeedertiggg
*Huh? Volgens mijn meting 95!
- Echwellll.
het was op het moment dat ik van de weg werd gehaald, 70 kilometer te hard na correctiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]een 480 turbo gaat max 205
.
*meneer, weet u hoe hard u reed?
- tweeeedertiggg
*Huh? Volgens mijn meting 95!
- Echwellll.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
quote:
joahquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Houd hem heel en spaar door voor een goede auto zou ik zeggen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar die van asmooh is getuned hè.. vergeet dat niet.
foto!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:45 schreef Asmooh het volgende:
[..]
joah
aan de andere kant het rijdt, rijdt door, heb trekhaak (ken je dr opzetten en afhalen)
dus mij hoor je nu niet klagen
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:52 schreef Asmooh het volgende:
[..]
[afbeelding]
(trekhaak ligt in achterbak)
nee?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]mooi hoor
en nu van de hele auto?
hou je pleuresbek dichtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:55 schreef SimtekF1 het volgende:
Die trekhaak is voor z'n trailer, als zn vrachtwagen het niet doet.
Op fok doet niemand normaal, dat had je van te voren kunnen weten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:55 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nee?
(accu is leeg, ga mss strx wel foto maken) met nadruk op mss, ik hou ze liever van fok af.
zolang mensen niet normaal doen, geen fotos
daaromquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Op fok doet niemand normaal, dat had je van te voren kunnen weten.
lekker belangrijk?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[13:59] * Asmooh gaat vanavond naar tuning shit in leide
Jah, want ik ben benieuwd wat je van plan bent om te pimpen.. een vet dashboord erin bouwen, skirts, of een taartschep achterop..quote:
blijkbaar weet jij er niks van, is niet erg..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, want ik ben benieuwd wat je van plan bent om te pimpen.. een vet dashboord erin bouwen, skirts, of een taartschep achterop..
klopt, ik weet er niets van, maar mijn auto rijdt na 3 jaar nog steedsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:02 schreef Asmooh het volgende:
[..]
blijkbaar weet jij er niks van, is niet erg..
sommige dingen zijn puur gezelligheid
dus?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
klopt, ik weet er niets van, maar mijn auto rijdt na 3 jaar nog steeds
Ehh... nee... Ik heb een nette ouwelullenbakquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:10 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dan ken je het elke vrijdag bij de snelweg vast ook wel?
sommige hebben nou eenmaal een trekhaak :pquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:10 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
jongens toch, jongens toch...
Ik wil bij deze voorstellen om Asmooh met rust te laten, tot hij zijn nieuwe project gepresenteerd heeft... afzeiken heeft averechts resultaat natuurlijk he...
Dus Asmooh, wil je mij op de hoogte houden van je vorderingen??
Ow en nog iets: ga niet te hard met een Civic over een drempel, want dan ligt je bodemplaat eronder uit...Vind dus beetje raar dat er een trekhaak onder zit.. maargoed.. dat terzijde.
Game on !!
![]()
![]()
Ik ook! Ik ook!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:11 schreef Asmooh het volgende:
[..]
sommige hebben nou eenmaal een trekhaak :p
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:04 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dus?
de een gaat naar lan partys omdat die het leuk vind, de ander staat bij de mac tof te doen met zn auto.. en ik verneuk graag auto's ga naar shows, gewoon voor gezelligheid.
oh hehequote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:11 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ehh... nee... Ik heb een nette ouwelullenbak
Ja ik heb ook een afneembare trekhaak hoor, (geen civic trouwens/gelukkig). Maar wat dat voor een reactie is... geen idee...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:11 schreef Asmooh het volgende:
[..]
sommige hebben nou eenmaal een trekhaak :p
Nee, een T19...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:14 schreef Asmooh het volgende:
[..]
oh hehe
ik dacht dat jij een AW11 had?
wtf loop jij nou mn topic vol te spammen? ga dood ofzo?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:18 schreef Pascal86 het volgende:
Maar asmooh je bent echt een luis
Je opent elke keer topics waarin je een kut auto probeert om te bouwen maar je faalt steeds miserable.
En nu kom je weer met een civic uit 91en dan beweer je ook nog eens 2000 euro netto te verdienen
Jouw topic?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:22 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wtf loop jij nou mn topic vol te spammen? ga dood ofzo?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:22 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wtf loop jij nou mn topic vol te spammen? ga dood ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |