Ja hoor. Als je via Beachmasters (oid) gaat, neem dan echt zo'n pas à 99 euro.. Klinkt veel geld, maar je haalt het er echt wel uit.quote:
Wij zitten niet bij een organisatiequote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja hoor. Als je via Beachmasters (oid) gaat, neem dan echt zo'n pas à 99 euro.. Klinkt veel geld, maar je haalt het er echt wel uit.
Gratis naar Barcelona, gratis eindfeest op een privé-strand met gratis drank en eten. Korting op drank. Tijdens 17:00 tot 23:00 voor een euro drank bij de Gotcha, en de sangria was daar niet zo sterk..![]()
We zijn ook nog naar Lloret del Mar geweest (ook met Beachmasters), wat is het daar druk.. en oh ja.. hou de Gardia Civil te vriend.. Die slaan eerst en stellen daarna pas vragen. "The American Way".
Ga niet bij de Italiaan eten. In de week dat ik daar zat, waren er 4 mensen opgenomen in het ziekenhuis vanwege voedselvergifting.. Ik had ook de Spaghetti bolognese op, bij deze Italiaan.. maar ik had nergens last van.
YEAHquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:06 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ach, ik lig volgende week al lekker op het strand![]()
Ff een paar dagen blanes onveilig maken![]()
![]()
![]()
De Gotcha bar is echt relaxed.quote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben verleden jaar in Blanes geweest![]()
De Appie Heijn!quote:
Wel zonde dat je niet bij een organisatie zit.. Leer je gelijk alles en iedereen kennen, en het is veiliger. Vriend van me werd op de 1e nacht beroofd van alles (geld, pinpas, mobiel, schoenen, allesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:51 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Wij zitten niet bij een organisatie![]()
We hebben via internet een vliegticket gekocht, van rdam naar girona.
En we gaan waarschijnlijk ergens op een camping bivakkeren![]()
Barcelona ben ik al een keer geweest toen we naar salou gingen, naar Lloret gaan we zeker.![]()
Ik zit bij beachmasters, nog 5 weken wachtenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Wel zonde dat je niet bij een organisatie zit.. Leer je gelijk alles en iedereen kennen, en het is veiliger. Vriend van me werd op de 1e nacht beroofd van alles (geld, pinpas, mobiel, schoenen, alles), en BM heeft hem perfect opgevangen door alles te blokkeren, politie te praten etc.
We gaan eigenlijk op bezoek bij een vriend die in de reisleiding zit van zo'n organisatie dus je hoeft je geen zorgen te maken heurquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Wel zonde dat je niet bij een organisatie zit.. Leer je gelijk alles en iedereen kennen, en het is veiliger. Vriend van me werd op de 1e nacht beroofd van alles (geld, pinpas, mobiel, schoenen, alles), en BM heeft hem perfect opgevangen door alles te blokkeren, politie te praten etc.
Wij hadden in onze toch wel luxe appartement opeens een kapotte boiler... de schade.. want natte kleren en handdoeken. Toch maar even vertel aan BM.. en dat als er problemen waren dat wij hen even moest gaan halen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Mooie Volvoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:20 schreef vipergts het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
morgen weer lekker crossen op dit geval voor de ontspanning
je komt hier alleen maar om te pimpen met je truckquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:20 schreef vipergts het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:32 schreef vipergts het volgende:
Nee hoor maar ik ben de tijd van examens, pokeren en feestjes al voorbij ik lees meest iedere dag even mee.. Had ik nog maar zoveel vrije tijd als jullie
Dit is de nieuwe OP. Ik vind hem beter zoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:35 schreef wlsandman het volgende:
Dub, staat de nieuwe OP al klaar?
We zetten niet nog een keer dubidub in de topictitel![]()
![]()
Zeg dat wel.. gooi net de kat naar buiten.. Heb ik straks een natte poes door het huis lopen...quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeg dat wel.. gooi net de kat naar buiten.. Heb ik straks een natte poes door het huis lopen...
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeg dat wel.. gooi net de kat naar buiten.. Heb ik straks een natte poes door het huis lopen...
Als ze maar niet krols isquote:
Buiten...duhquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:08 schreef Strychnine het volgende:
Wow, een hele duidelijke regenboog buiten hier in 's-gravenzande!
Neequote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:13 schreef keijz het volgende:
Heb je de pot met goud al gevonden strych?
Inderdaad.. een hele mooie ook.. Zo waar staat die pot met goudquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:08 schreef Strychnine het volgende:
Hij is nu weer weg. Maar ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo'n mooie regenboog heb gezienquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Inderdaad.. een hele mooie ook.. Zo waar staat die pot met goud![]()
![]()
Hierquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Inderdaad.. een hele mooie ook.. Zo waar staat die pot met goud![]()
![]()
Heb hem gemistquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:08 schreef Strychnine het volgende:
Je woont in N'wijk.Dan weet ik het nietquote:
Ik zie nu nog steeds een stukjequote:
Denk dat je er wel is langs bent geredenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:28 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Je woont in N'wijk.Dan weet ik het nietIk dacht bij de nieuwe vaart hier in 's-Gravenzande
Het komt me ook heel bekend voorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:28 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik zie nu nog steeds een stukje
edit: nu niet meer...
[..]
Denk dat je er wel is langs bent gereden![]()
o en ik vergeet bier drinken natuurlijkquote:
Kom jij buiten?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik ben zelfs even naar buiten geweest maar ik kan hem hier niet zien
Zijn die foto's gemaakt op het ABC terrein? Lijkt teveel op het bedrijf tegenover Onings qua..euh..los/laaddok of zoiets?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:20 schreef vipergts het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |