Maar jij doet ook andere dingen op de fietsquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:54 schreef poepeneesje het volgende:
Haha ja. Maar meestal heb ik wel een voldaan gevoel na het fietsen
.
en wat is de klacht dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
..moe dat je gewoon geen zin meer heb om op te staan en naar huis te fietsen
Dat ik moe benquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
en wat is de klacht dan?
Nou mods slotje erop!
Haaiquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar jij doet ook andere dingen op de fiets![]()
zin moet je maken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Bekend.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Zonder zadel??quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar jij doet ook andere dingen op de fiets![]()
als je een fotoboek had, zou ik na het bekijken van je foto's kunnen overwegen een sexistische opmerking te maken. Maar dit is te risky helaas...quote:
Ik heb een fobo hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
als je een fotoboek had, zou ik na het bekijken van je foto's kunnen overwegen een sexistische opmerking te maken. Maar dit is te risky helaas...
Ik zie het al, het stond alleen niet op het forum bij je berichten maar na je foto's te hebben gezien denk ik dat het veilig is sexistische opmerkingen te maken. Ik ga even een verzinnenquote:
Oftewel hij was te moe om een seksistische opmerking te maken, like jij te moe bent om te fieten. Stelletje moeerds! MOeeee! Moe! MOOOEEEEEEEEEEEEquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef JacsReality het volgende:
[..]
Oftewel hij was te moe om een seksistische opmerking te maken, like jij te moe bent om te fieten. Stelletje moeerds! MOeeee! Moe! MOOOEEEEEEEEEEEE
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef JacsReality het volgende:
[..]
Oftewel hij was te moe om een seksistische opmerking te maken, like jij te moe bent om te fieten. Stelletje moeerds! MOeeee! Moe! MOOOEEEEEEEEEEEE
Ik ben nooit te moe om een seskistische opmerking te maken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef JacsReality het volgende:
[..]
Best wel ja.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:15 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik kan even geen goede seksistische opmerking verzinnen, PoedelieWoepsie, dus hier komt ie:
Can I be the bike, you ride on?
jezus, deze is zwak
i know, ik schaam me nu al voor de opmerkingquote:
Soms wel. Maar ja rustig fietsen, dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:15 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik kan even geen goede seksistische opmerking verzinnen, PoedelieWoepsie, dus hier komt ie:
Can I be the bike, you ride on?
jezus, deze is zwak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |