Maar jij doet ook andere dingen op de fietsquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:54 schreef poepeneesje het volgende:
Haha ja. Maar meestal heb ik wel een voldaan gevoel na het fietsen
.
en wat is de klacht dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
..moe dat je gewoon geen zin meer heb om op te staan en naar huis te fietsen
Dat ik moe benquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
en wat is de klacht dan?
Nou mods slotje erop!
Haaiquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar jij doet ook andere dingen op de fiets![]()
zin moet je maken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Bekend.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Zonder zadel??quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je een fotoboek had, zou ik na het bekijken van je foto's kunnen overwegen een sexistische opmerking te maken. Maar dit is te risky helaas...quote:
Ik heb een fobo hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
als je een fotoboek had, zou ik na het bekijken van je foto's kunnen overwegen een sexistische opmerking te maken. Maar dit is te risky helaas...
Ik zie het al, het stond alleen niet op het forum bij je berichten maar na je foto's te hebben gezien denk ik dat het veilig is sexistische opmerkingen te maken. Ik ga even een verzinnenquote:
Oftewel hij was te moe om een seksistische opmerking te maken, like jij te moe bent om te fieten. Stelletje moeerds! MOeeee! Moe! MOOOEEEEEEEEEEEEquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef JacsReality het volgende:
[..]
Oftewel hij was te moe om een seksistische opmerking te maken, like jij te moe bent om te fieten. Stelletje moeerds! MOeeee! Moe! MOOOEEEEEEEEEEEE
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef JacsReality het volgende:
[..]
Oftewel hij was te moe om een seksistische opmerking te maken, like jij te moe bent om te fieten. Stelletje moeerds! MOeeee! Moe! MOOOEEEEEEEEEEEE
Ik ben nooit te moe om een seskistische opmerking te maken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef JacsReality het volgende:
[..]
Best wel ja.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:15 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik kan even geen goede seksistische opmerking verzinnen, PoedelieWoepsie, dus hier komt ie:
Can I be the bike, you ride on?
jezus, deze is zwak
i know, ik schaam me nu al voor de opmerkingquote:
Soms wel. Maar ja rustig fietsen, dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:15 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik kan even geen goede seksistische opmerking verzinnen, PoedelieWoepsie, dus hier komt ie:
Can I be the bike, you ride on?
jezus, deze is zwak
Het spijt me PoedelieWoepsie.quote:
Toch moest ik nog klein beetje glimlachen,quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
i know, ik schaam me nu al voor de opmerking![]()
Als het maar een kleine glimlach op het goddelijke gezicht van PoedelieWoepsie kan toveren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:54 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Toch moest ik nog klein beetje glimlachen,![]()
Nee dank jequote:Op donderdag 21 juni 2007 11:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe mij dr ook maar eentje, KUT LEVENquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:14 schreef Catch_me het volgende:
He ouwe volgens mij kan jij beter een cyanide capsule nemen, hoef je ook niet meer moe te zijn 13.gif
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben niet lui ik bespaar energie door te prioritiserenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:17 schreef Opa_tuinman het volgende:
Tegenwoordig is iedereen zo moe! als je vroeger moe was dan zorgde ze er voor dat je niet meer moe was! tegenwoordig zijn de jonge mensen zo lui......![]()
Ik was gisteren moequote:Op donderdag 21 juni 2007 18:17 schreef Opa_tuinman het volgende:
Tegenwoordig is iedereen zo moe! als je vroeger moe was dan zorgde ze er voor dat je niet meer moe was! tegenwoordig zijn de jonge mensen zo lui......![]()
Ja nu welquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Als het maar een kleine glimlach op het goddelijke gezicht van PoedelieWoepsie kan toveren.![]()
Loop stage op een school in Dordt ... al hele dag vrij weinig gedaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:33 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ja nu wel![]()
Ik zit nu op stageis saai ik heb bijna alles al af dus
entertain me
Mag ik je dan verwijzen naar je mede-slachtoffers?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:33 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ja nu wel![]()
Ik zit nu op stageis saai ik heb bijna alles al af dus
entertain me
Ik ookkkkkkkkkkk op school in Dordtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:01 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
Loop stage op een school in Dordt ... al hele dag vrij weinig gedaan![]()
De jacht naar medestanders is nooit voorbijquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:29 schreef DaFan het volgende:
Goeie move Freek.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:16 schreef Frrreek het volgende:
[..]
De jacht naar medestanders is nooit voorbij
Zit niet meer op de oranjelaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:13 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ik ookkkkkkkkkkk op school in Dordt
Welk lokaal zit jij ga ik kijken of je bij mij zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |