Interesseert me niets, als we de CL winnen in een lelijk shirt vind ik het primaquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef BobbyHill het volgende:
Ik zie nu die foto van Kanu en Finidi....wat waren dat eigenlijk ontzettend lelijke shirts
Nee man, ze zien er bruut uit johquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef BobbyHill het volgende:
Ik zie nu die foto van Kanu en Finidi....wat waren dat eigenlijk ontzettend lelijke shirts
Spannend!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:27 schreef StarGazer het volgende:
Volgens geruchten wordt dit de tweede competitieronde:
Zondag 26 augustus
Feyenoord - VVV
Kunnen we de vraagprijs voor Sneijder ook wel verdriedubbelen naar 60 miljoenquote:Valencia bepaalt prijs Silva op 90 miljoen
21/6/2007 17:43
David Silva (21) heeft zijn contract bij Valencia verlengd en is nu negentig miljoen euro waard.
Ze hebben daar echt iets verkeerds gesliktquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:03 schreef twi het volgende:
[..]
Kunnen we de vraagprijs voor Sneijder ook wel verdriedubbelen naar 60 miljoen
Daarom zeg ik ook vraagprijs.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:37 schreef jna het volgende:
die 90 miljoen is een ontsnappingsclausule die elke speler in spanje heeft. Die zijn altijd zo hoog omte voorkomen dat iemand er gebruik van maakt. Escude heeft daar waarschijnlijk ook een clausule van 40 miljoen ofzo.
Die gaat wel praten maar niks zeggen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:28 schreef Wooldoor het volgende:
Straks trouwens Martin van Geel te gast bij Talpa, mischien heeft hij nog wat nieuws of nieuwe talenten gespot
Rigters. En die heeft naar mijn mening nog te weinig laten zien. Hij doet het nu leuk op het EK, maar bij NAC heeft hij het hele seizoen maar matigjes gespeeld. Hij was niet slecht, maar echt overtuigen kon hij ook zelden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:34 schreef Wooldoor het volgende:
Zou trouwens richters niets zijn om op te halen voor waarschijnlijk minder dan een miljoen?
Kerel doet het erg goed in de wedstrijden voor oranje onder de 21 en lijkt een goed spitsenduo met Babel te vormen.
Daarom zeg ik, Ajax....quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die gaat wel praten maar niks zeggen.
Ja, want Ajax is de enige club ter wereld die niet direct met al zijn informatie te koop loopt..quote:
Aan Feyenoord zien we hoe goed het werkt om dat wel te doenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:16 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, want Ajax is de enige club ter wereld die niet direct met al zijn informatie te koop loopt...
Aan Feyenoord is helemaal niets goed.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Aan Feyenoord zien we hoe goed het werkt om dat wel te doen![]()
Nee aub niet, dat is niet het niveau waar we naar toe strevenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:34 schreef Wooldoor het volgende:
Zou trouwens richters niets zijn om op te halen voor waarschijnlijk minder dan een miljoen?
Kerel doet het erg goed in de wedstrijden voor oranje onder de 21 en lijkt een goed spitsenduo met Babel te vormen.
Van Geel heeft tenminste verstand van voetbal en weet hoe je moet onderhandelen. Daar hebben Bosz en Jansen geen kaas van gegeten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:16 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, want Ajax is de enige club ter wereld die niet direct met al zijn informatie te koop loopt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |