Ajax heeft het in 2006 al verneukt en feitelijk de landstitel opgegeven, dat je uiteindelijk slechts één doelpunt tekort komt is al een prestatie op zich! Ajax heeft in 2007 gewoon véél beter gedaan dan PSV, niet alleen in het onderlinge duel (1-5 in Eindhoven), maar gewoon overall. Dat is toch gewoon een goede argumentatie?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kom je weer aan met je goede serie in 2007 die uiteindelijk toch niet het gewenste resultaat gaf.
Ik wil argumenten horen, en het is inderdaad wel makkelijk om mij nu te vragen waarom niet.
Jij komt met die stelling, niet ik.
Ik ben het ook met je eens dat ajax het in 2007 beter gedaan heeft dan PSV in de competitie maar dat is toch geen garantie dat ajax er op dit moment beter voorstaat of wel?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax heeft het in 2006 al verneukt en feitelijk de landstitel opgegeven, dat je uiteindelijk slechts één doelpunt tekort komt is al een prestatie op zich! Ajax heeft in 2007 gewoon véél beter gedaan dan PSV, niet alleen in het onderlinge duel (1-5 in Eindhoven), maar gewoon overall. Dat is toch gewoon een goede argumentatie?
Het team van Ajax is sinds de komst van Edgar Davids gewoon beter geworden, volgend seizoen is hij er vanaf het begin bij. Ajax is op dit moment dus beter dan PSV, dan mag ik toch wel concluderen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik ben het ook met je eens dat ajax het in 2007 beter gedaan heeft dan PSV in de competitie maar dat is toch geen garantie dat ajax er op dit moment beter voorstaat of wel?
PSV is Kampioen
PSV speelt zeker Champions League
Jullie moeten nog maar zien dat je de 3e voorronde doorkomt, al denk ik wel dat het jullie dit jaar zal lukken.
PSV heeft na de winterstop voor het eerst sinds 3 jaar een ontzettende dip gehad wat een mix was van gemakszucht en eental cruciale spelers dat geblesseerd was.
Ik schat beide teams op het moment gelijkwaardig in.
Ik hoop dat we dat ook kunnen concluderen aan het einde van het seizoen. Toen PSV twee seizoenen geleden begon met een gelijkspel tegen Heracles en dit jaar al vroeg punten liet liggen in Heerenveen dacht ik ook dat Ajax wel de beste kansen zou hebben. Hoe anders kan het lopen. Eerst zien, dan geloven.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:15 schreef M0NTANA het volgende:
Het team van Ajax is sinds de komst van Edgar Davids gewoon beter geworden, volgend seizoen is hij er vanaf het begin bij. Ajax is op dit moment dus beter dan PSV, dan mag ik toch wel concluderen?
Perez komt niet weg bij Ajax. Zodat hij bolgend seizoen door HtC naar de tribune wordt verbannen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:14 schreef BobbyHill het volgende:
De ploeg die volgend jaar Perez heeft staat er het beste voor![]()
Mwah, dat is zo link. nogmaals, Als Davids morgen dood neervalt zijn we opeens weer minder dus? het geheel moet sterker zijn dan PSV, dus ook zonder Davids en Stam. Das pas ben je sterkerquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het team van Ajax is sinds de komst van Edgar Davids gewoon beter geworden, volgend seizoen is hij er vanaf het begin bij. Ajax is op dit moment dus beter dan PSV, dan mag ik toch wel concluderen?
Je mag van mij concluderen wat je wil jongen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:15 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax is op dit moment dus beter dan PSV, dan mag ik toch wel concluderen?
Wijze woorden van onze huis-pessimist.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat is zo link. nogmaals, Als Davids morgen dood neervalt zijn we opeens weer minder dus? het geheel moet sterker zijn dan PSV, dus ook zonder Davids en Stam. Das pas ben je sterker.
realistquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Wijze woorden van onze huis-pessimist.
Das natuurlijk onzin. Ook Europese topteams steunen op spelers en zijn een stuk minder als er 1tje weg valt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat is zo link. nogmaals, Als Davids morgen dood neervalt zijn we opeens weer minder dus? het geheel moet sterker zijn dan PSV, dus ook zonder Davids en Stam. Das pas ben je sterker.
Een beetje zeuren kan je soms wel, HeetWijf. Maar in dit geval ben ik het 100% met je eens!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
realist.
Ik hou gewoon niet van dingen roepen omdat je ze graag wil.
AJAX IS DE BESTE EN WORDT ELK JAAR KAMPIOEN MET SUPER VOETBAL!!!!!
I wish.
Prestaties (feiten) uit het verleden, bieden geen garanties voor de toekomst, zeker niet in de voetballerij.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je mag van mij concluderen wat je wil jongen.
Alleen ben ik het niet eens met de conclusie die je trekt, maar dat terzijde....
Het zal altijd een welles nietes spelletje blijven.
Feit blijft dat wij afgelopen jaar weer voor de 3e keer op rij Landskampioen geworden zijn
Aankomend seizoen gaat spannend worden, hopelijk met 4 ploegen die meestrijden om de landstitel.
Tis een gavequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:28 schreef Blight het volgende:
[..]
Een beetje zeuren kan je soms wel, HeetWijf. Maar in dit geval ben ik het 100% met je eens!
We zullen zien.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Prestaties (feiten) uit het verleden, bieden geen garanties voor de toekomst, zeker niet in de voetballerij.
Op dit moment denk ik dat Ajax er beter voorstaat dan PSV en dat baseer ik dus op de huidige vorm.
PSV is Phillip Cocu kwijt en raakt hoogstwaarschijnlijk Alex kwijt, dus verzwakt nog meer.
Als Ajax de groep bij elkaar houdt, staat het er dus nóg beter voor dan op dit moment.
Nee, maar iig nog kampioenquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Alsof PSV iedere keer met veel creativiteit kampioen wordt.
Zeker, als Ajax Wesley Sneijder kwijtraakt en wellicht ook nog Klaas Jan Huntelaar en/of Ryan Babel, dan verandert de situatie natuurlijk in jullie voordeel. Maar aangezien alleen Valencia interesse toonde en die door het op non-actie stellen van Amedeo Carboni voorbij lijkt, zou hij best weleens kunnen blijven.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
We zullen zien.
Ik denk overigens niet dat Sneijder volgend seizoen nog bij jullie speelt en dat zou ook betekenen dat de echte angel op het middenveld er bij jullie uit is.
Geen Sneijder en geen Perez betekent dat er heel veel creativiteit pleitte is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |