Zie de door mij gequote tekstquote:
Dat is niet viesquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je haalt de woorden uit mijn mond schat....![]()
dacht eerder aan vanmiddag...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
AAAAAAAAaaaaaaaaaahh
Spanken....![]()
![]()
Vanavond weer?
SNS Bank...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
www.snsbank.nl
staat nog niets bijgeschreven![]()
niet bij jou nee,maar daar ging het toch ook niet om?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
www.snsbank.nl
staat nog niets bijgeschreven![]()
Foto's van als ze slaapt of onder de douche plaatsen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Zie de door mij gequote tekst
[..]
Dat is niet vies... Wel gezond
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Foto's van als ze slaapt of onder de douche plaatsen?
Ik post niet eens foto's van mezelf joh, laat staan van een ander
[sub]wat schuift het?
Daar komen we nog wel uit, hangt van de kwaliteit en de gemaakte uren en onkosten af.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Foto's van als ze slaapt of onder de douche plaatsen?
Ik post niet eens foto's van mezelf joh, laat staan van een ander
wat schuift het?
tis en blijft een man he...wat verwacht je....quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet bij jou nee,maar daar ging het toch ook niet om?![]()
mannen zijn schurftquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis en blijft een man he...wat verwacht je....![]()
![]()
ik vroeg:"geef eens wat weg dan"quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet bij jou nee,maar daar ging het toch ook niet om?![]()
kwaliteit is zowieso gegarandeerd....quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar komen we nog wel uit, hangt van de kwaliteit en de gemaakte uren en onkosten af.
nee Sociale Prutsbank?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
SNS Bank.....zeker geen SP...
![]()
Wij hebben nog steeds onze eigen rekening en bankpas!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
na de uitverkoop als OA zijn rekening gezien heeft?
echt wel....quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
mannen zijn schurft![]()
behalve sommigenDie zijn om op te eten, zo lekker
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar komen we nog wel uit, hangt van de kwaliteit en de gemaakte uren en onkosten af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de arme kindjes in afrika natuurlijk, de wereld moest eens wat minder aan zichzelf denken, gierquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik vroeg:"geef eens wat weg dan"
aan wie denk je?![]()
Hmm...stiekum toch blond? EN naar de uitverkoop...
komt dat wel goed MPG?
Ik heb er een hard hoofd in.....quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik vroeg:"geef eens wat weg dan"
aan wie denk je?![]()
Hmm...stiekum toch blond? EN naar de uitverkoop...
komt dat wel goed MPG?
ik kreeg maandag van een opeetbareman de eerste rijpe aardbei uit zijn tuinquote:
Wil je zoiets zien MPG ??quote:
oehh...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik kreeg maandag van een opeetbareman de eerste rijpe aardbei uit zijn tuin![]()
groot gelijk, je hebt de uitverkoop al eens meegemaakt dusquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:27 schreef OA het volgende:
[..]
Wij hebben nog steeds onze eigen rekening en bankpas! [afbeelding]
en daarom ga jij naar de uitverkoopquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
Aan de arme kindjes in afrika natuurlijk, de wereld moest eens wat minder aan zichzelf denken, gier![]()
hi lieverdquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe wilde jij ook al weer thuis komen vanmiddag...![]()
het was jouw tip, moppie, let je wel op?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en daarom ga jij naar de uitverkoop
Ik weet wat zij uitgeeft aan kleding...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
groot gelijk, je hebt de uitverkoop al eens meegemaakt dus
En ik heb hem, geheel tegen mijn aard in, ongewassen opgegetenquote:
niet doen dus...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet wat zij uitgeeft aan kleding...![]()
We wonen nog niet zo lang samen.. We hebben het weleens gehad over een en/of rekening, maar het komt er niet van....Vind ik ook niet zo heel erg...
![]()
heb zeven jaar samengewoond en het ook op die manier gedaan, vijf rekeningen zelfsquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet wat zij uitgeeft aan kleding...![]()
We wonen nog niet zo lang samen.. We hebben het weleens gehad over een en/of rekening, maar het komt er niet van....Vind ik ook niet zo heel erg...
![]()
de uitverkoop was jouw tipquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
het was jouw tip, moppie, let je wel op?![]()
De aardbei of dat mannetje?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
En ik heb hem, geheel tegen mijn aarti in, ongewassen opgegeten![]()
Je vergeet iets in je overzichtquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de uitverkoop was jouw tip
tasjes waren mijn tip
mijn bankrekening was mijn tip
afrika dan weer jouw tip
Moppie?![]()
![]()
(zeker moppie met schurft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |