gezien de kromme stand van zijn tenen is dat reeds een langdurig probleem lijkt wel....quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:27 schreef marcel-o het volgende:
zitten je schoenen niet gewoon te strak??
ziet er niet best uit
hou ik em vast doe jij de rest..???quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:33 schreef MPG het volgende:
Ik zie het al. Hier is maar een remedie voor: amputatie
klacht: mietjes die bij het minste al gelijk naar de dokter gaanquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:35 schreef Roellie80 het volgende:
klacht: mietjes die niet daar de dokter durven
ja spot jij maar met leperaquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:46 schreef Mustard_Man het volgende:
gewoon voetschimmel? verdomme. kan ik nou nooit eens gaaf lepra oid krijgen?![]()
En het tast ook nog eens je taalvaardigheid aan!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:49 schreef simplemouse het volgende:
[..]
ja spot jij maar met lepera
tot dat je het echt hept dan piep je wel anders maar dan kan je iig nu alvast gedag zeggen tegen je hele voet!
Pfff pilletje en het is over. Lepra is alleen erg als je een kansloze pauper bent die geen medicijnen kan betalenquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:49 schreef simplemouse het volgende:
[..]
tot dat je het echt hept dan piep je wel anders maar dan kan je iig nu alvast gedag zeggen tegen je hele voet!
WTFquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:10 schreef GlazenKaak het volgende:
Gangreen!
[afbeelding]
Dus TS, ga maar snel naar de dokter voordat je een vleesetende bacterie in je lijf hebt zitten!
Besmettelijke kankerquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:25 schreef Mustard_Man het volgende:
klacht 2: In de wachtkamer zitten altijd vieze oude smerige zieke mensen die je besmetten met kanker en impotentie.
Ga jij eerst maar de basisschool afmaken en dan mag je terug komen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:49 schreef simplemouse het volgende:
[..]
iddquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:19 schreef Chrispeter het volgende:
je lichaam moet nu van je kleine teen worden geamputeerd! helaas
Nope, kanker wordt veelal veroorzaakt door virussen hoor. Maar uiteraard is wat er in de OP staat mbt tot besmettelijkheid nogal overdreven.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:22 schreef je_oma het volgende:
[..]
Besmettelijke kankeris dat nieuw of zo.
DON VITOOOOOOO!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:25 schreef Mustard_Man het volgende:
twee weken terug zag ik dat mijn kleine teen een beetje rood en dik werd, maarja ik liet het maar zo. gaat vanzelf wel weg.
maar nu begint het wel smerig te worden.
[afbeelding]
[afbeelding]
lepra
Klacht: Mijn moeder blijft zeiken dat ik naar de dokter moet.
klacht 2: In de wachtkamer zitten altijd vieze oude smerige zieke mensen die je besmetten met kanker en impotentie.
Die voet van jou is eerder besmettelijk, ga gewoon naar de arts en laat er even naar kijken. WATJUHHHHquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:25 schreef Mustard_Man het volgende:
twee weken terug zag ik dat mijn kleine teen een beetje rood en dik werd, maarja ik liet het maar zo. gaat vanzelf wel weg.
maar nu begint het wel smerig te worden.
[afbeelding]
[afbeelding]
lepra
Klacht: Mijn moeder blijft zeiken dat ik naar de dokter moet.
quote:
John Abruzziquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:00 schreef Noork het volgende:
Ik denk dat je John Abruzzi moet inschakelen.
[afbeelding]
its spreadingggggquote:een schimmelinfectie (meestal aan de voeten) kan aanleiding geven tot een beeld van dyshidrotisch eczeem aan de handen. De manier waarop deze 'reactie op afstand' ontstaat is nog niet geheel opgehelderd. Het loont echter zeker de moeite om in het geval van een dyshidrotisch eczeem aan de handen een lokale schimmelinfectie elders op het lichaam te behandelen, ook al geeft deze geen klachten.
Volgens mij is dat geen voetschimmel hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:15 schreef star_gazer het volgende:
Leuk, als je met die voetschimmel blijft rondlopen is voor je het weet je hele gezin geinfecteerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |