abonnement Unibet Coolblue
pi_51196822
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:25 schreef Chivu het volgende:
Quincy was na 1 wedstrijd tegen Japan ook de 'beste' speler van het jeugd WK van Nederland. En die is fysiek ook niet de minste, en bovendien ontzettend snel. Nou, die speelt de pannen van het dak bij Spartak Moskou.

Sneijder mag fysiek niet de sterkste zijn, hij laat zich ook niet zomaar van de bal zetten en heeft weer voordelen. Fysieke kracht is bij Drenthe de doorslaggevende factor. Ik zeg, fysieke kracht kun je trainen, tweebenigheid en tactisch overzicht niet.

Maceo Rigters is de topscorer van het toernooi en is ook niet ineens 100 miljoen waard, maar een paar ton.
Dan zien ze dus blijkbaar wel wat in Drenthe dat niet in Rigters gezien wordt, want d'r wordt toch over grote bedragen gepraat. Maar in de topcompetities wordt wel naar het hele plaatje gekeken, fysiek, techniek, tactiek en mentaliteit. Nou is Sneijder tactisch wel aardig, al kan het in de omschakeling naar verdedigen nog wel wat beter(voetballen niet voor niks 3 middenvelders in dienst van hem). Z'n traptechniek is gewoon hartstikke goed, en z'n aanname is ook niks mis mee. Maar de techniek om even een bal bij zich te houden zoals Rafaël v.d. Vaart dat kan bijvoorbeeld, heeft ie niet. Een passeerbeweging ook niet. En fysiek en mentaal is ie ook onder de maat, fysiek hoef ik niet eens uit te leggen. En met mentaal hoef je alleen al te kijken naar de bekerfinale en de eerste play-off tegen AZ. Waar hij allebei een directe rode kaart voor natrappen had moeten krijgen.

Dan Drenthe. Tactisch aardig, drijft soms net iets te ver door, maar is ook pas 19, plant z'n acties verder wel goed en krijgt de bal ook waar hij moet komen. Technisch sterk, goeie traptechniek, passeerbeweging, kan de bal even vasthouden als het nodig is. Fysiek, geen twijfels over, snel en sterk. Mentaal, af en toe iets te enthousiast, maar gaat altijd tot het uiterste en leert zich ook inhouden.

Europees gezien en ook internationaal heeft Sneijder ook nog helemaal niks bewezen trouwens, bijvoorbeeld een zwak WK gespeelt en buiten een goede interland tegen een C-land als Schotland in de kwalificaties ook niet opgevallen, en in de zwaardere Europese wedstrijden ook al helemaal niks laten zien. Tegen Werder Bremen moest het zelfs van talenten als Donald en Anita komen i.p.v. Sneijder.
Nou moet je bij Drenthe ook nog maar afwachten of het er in de toekomst allemaal uit gaat komen, maar als voordeel heeft hij wel dat ie leergierig is, terwijl Sneijder alle kritiek bij voorbaat al onzin lijkt te vinden. En dat is ook weer iets waar de topclubs naar kijken.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:53:20 #206
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51197289
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:38 schreef Solstice het volgende:
Dan zien ze dus blijkbaar wel wat in Drenthe dat niet in Rigters gezien wordt, want d'r wordt toch over grote bedragen gepraat. Maar in de topcompetities wordt wel naar het hele plaatje gekeken, fysiek, techniek, tactiek en mentaliteit. Nou is Sneijder tactisch wel aardig, al kan het in de omschakeling naar verdedigen nog wel wat beter(voetballen niet voor niks 3 middenvelders in dienst van hem). Z'n traptechniek is gewoon hartstikke goed, en z'n aanname is ook niks mis mee. Maar de techniek om even een bal bij zich te houden zoals Rafaël v.d. Vaart dat kan bijvoorbeeld, heeft ie niet. Een passeerbeweging ook niet.
Klik

Sneijder heeft geen passeerbeweging a la trucendoos, maar hij is zeer zeker handig in de kleine ruimte. Sterker nog, hij is daar fantastisch goed. Hij houdt de bal als aan een touwtje aan z'n voet, en heeft acties meer op techniek dan op frivoliteit.
quote:
Dan Drenthe. Tactisch aardig, drijft soms net iets te ver door, maar is ook pas 19, plant z'n acties verder wel goed en krijgt de bal ook waar hij moet komen.
Dat ben ik al gelijk niet met je eens. Hij is tactisch niet aardig, dat moet hij allemaal nog leren. Hij gaat naar voren zonder na te denken wanneer dat kan, en er is nog altijd die beroemde wedstrijd waarbij hij tot twee keer toe in 1 wedstrijd de buitenspelval ophief en de tegenstander liet scoren. Hier heeft hij ruimte om met ervaring te groeien, maar tactisch is Drenthe gewoon zwak. Net zoals Emanuelson dat bijvoorbeeld is. Bij Jong Oranje was hij echter gezegend met een prima blok centraal achterin. Ohja, en niet te vergeten een back achterin. Want laten we dat voorop stellen, Real Madrid ziet hem als opvolger van Roberto Carlos. En als hij Messi laat lopen en aan z'n makkers in de verdediging overlaat, dan zal de coach daar niet zo blij mee zijn.
quote:
Technisch sterk, goeie traptechniek, passeerbeweging, kan de bal even vasthouden als het nodig is. Fysiek, geen twijfels over, snel en sterk. Mentaal, af en toe iets te enthousiast, maar gaat altijd tot het uiterste en leert zich ook inhouden.
Niks op aan te merken. De rest van je post reageer ik niet op, want dan ga ik veel te ver offtopic aangezien het hier over Drenthe gaat.
pi_51197665
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:53 schreef Chivu het volgende:

[..]

Klik

Sneijder heeft geen passeerbeweging a la trucendoos, maar hij is zeer zeker handig in de kleine ruimte. Sterker nog, hij is daar fantastisch goed. Hij houdt de bal als aan een touwtje aan z'n voet, en heeft acties meer op techniek dan op frivoliteit.
[..]

Dat ben ik al gelijk niet met je eens. Hij is tactisch niet aardig, dat moet hij allemaal nog leren. Hij gaat naar voren zonder na te denken wanneer dat kan, en er is nog altijd die beroemde wedstrijd waarbij hij tot twee keer toe in 1 wedstrijd de buitenspelval ophief en de tegenstander liet scoren. Hier heeft hij ruimte om met ervaring te groeien, maar tactisch is Drenthe gewoon zwak. Net zoals Emanuelson dat bijvoorbeeld is. Bij Jong Oranje was hij echter gezegend met een prima blok centraal achterin. Ohja, en niet te vergeten een back achterin. Want laten we dat voorop stellen, Real Madrid ziet hem als opvolger van Roberto Carlos. En als hij Messi laat lopen en aan z'n makkers in de verdediging overlaat, dan zal de coach daar niet zo blij mee zijn.
[..]

Niks op aan te merken. De rest van je post reageer ik niet op, want dan ga ik veel te ver offtopic aangezien het hier over Drenthe gaat.
Nou neem je net een goal waarbij z'n tegenstander(sowieso al de matigste AZ'er) wegglijdt en de andere verdediger hem zeker 5/6 meter ruimte geeft, voordat hij wat dichterbij komt, en dan nog op 1/2 meter staat te dekken. AZ is trouwens een typisch voorbeeld van een NL'se competitie club die de tegenstander verschrikkelijk veel ruimte geeft om te voetballen. Zulke clubs zul je in de rest van Europa heel weinig, of zelfs helemaal niet vinden. En dan kun je toch zien dat hij het heel moeilijk krijgt, in de wedstrijden die ik al genoemd heb.

Drenthe doet het als aanvallende linkshalf gewoon goed, kiest z'n momenten om aan te vallen goed, pingelt nog wel is iets te veel, maar dat leert ie vanzelf aan. Wisselt buitenom en binnendoor ook goed af en varieert veel. Als linksback vind ik het tactisch ook een drama, maar dat speelt hij dan ook nog niet zo lang. En daar zou ik hem als ik Real Madrid was ook zeker niet laten spelen. Ik las vandaag alweer ergens anders dat hij toch meer in beeld was als middenvelder, wat me ook een stuk logischer lijkt.
pi_51254762
quote:
Prijs Drenthe schrikt Real af
door onze Telesportredactie

ROTTERDAM - Er gaapt een kloof tussen het bedrag dat Real Madrid biedt voor Royston Drenthe en de vraagprijs van Feyenoord voor het talent. De Stadionclub wil 12 miljoen euro incasseren voor de revelatie van het jeugd-EK, terwijl het eerste bod van Real Madrid 7 miljoen euro bedraagt. Het verschil is zo groot, dat een akkoord ver weg lijkt.

Technisch directeur Predrag Mijatovic van Real Madrid sprak vorige week donderdag in Amsterdam met een delegatie van Feyenoord. Er heerst verbazing over de hoge vraagprijs van Feyenoord voor een speler met 29 wedstrijden eredivisie-ervaring. Zo kostte goalgetter Klaas-Jan Huntelaar Ajax 9 miljoen euro, terwijl spitsen normaal een hogere marktwaarde hebben dan middenvelders. Ook Chelsea wil 7 miljoen euro neertellen voor Drenthe, maar de Londense club is daarnaast bereid om hem een jaar terug te verhuren aan Feyenoord.
12 miljoen is wel bizar veel . Dit gaat nog wel even duren.
pi_51254913
Real Madrid dokt wel 20 miljoen voor spelers uit zuid-amerika die ook nog geen kont bewezen hebben. Ze moeten in de grote competities eens beseffen dat het in NL ook niet langer koopjesjagen is.
pi_51255452
Dat zei (geloof ik) van Geel ook al. Ze denken allemaal dat ze spelers uit de nederlandse comp. voor een koopje weg kunnen halen. Ik vind het wel positief dat de clubs meer gaan vragen voor hun spelers!
  zondag 8 juli 2007 @ 11:36:22 #211
113682 WeebI
Wee Bull
pi_51255598
quote:
Op zondag 8 juli 2007 11:27 schreef Irrem het volgende:
Ze denken allemaal dat ze spelers uit de nederlandse comp. voor een koopje weg kunnen halen.
Lange tijd lukte dat ook, dus zo vreemd is dat niet.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_51257907
quote:
Op zondag 8 juli 2007 10:33 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

12 miljoen is wel bizar veel . Dit gaat nog wel even duren.
Ik vind het niet bizar veel. Je doet het slecht als je een van de meest gewilde talenten van Europa voor onder de 10 miljoen verkoopt.

Nederlandse clubs moeten gewoon meer eisen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 8 juli 2007 @ 13:33:17 #213
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51258039
quote:
Op zondag 8 juli 2007 13:27 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind het niet bizar veel. Je doet het slecht als je een van de meest gewilde talenten van Europa voor onder de 10 miljoen verkoopt.

Nederlandse clubs moeten gewoon meer eisen.
Tsja, misschien zijn we hier inderdaad niet zo verwend met topbedragen voor jonge spelers, maar de topictitel zegt toch eigenlijk wel meer. Het is niet alsof je de nieuwe Messi in huis haalt.
pi_51258154
quote:
Op zondag 8 juli 2007 13:27 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik vind het niet bizar veel. Je doet het slecht als je een van de meest gewilde talenten van Europa voor onder de 10 miljoen verkoopt.

Nederlandse clubs moeten gewoon meer eisen.
EenSCH!
  zondag 8 juli 2007 @ 14:31:17 #215
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_51259467
quote:
Op zondag 8 juli 2007 13:27 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik vind het niet bizar veel. Je doet het slecht als je een van de meest gewilde talenten van Europa voor onder de 10 miljoen verkoopt.

Nederlandse clubs moeten gewoon meer eisen.
Lees de transfer regulations eens op www.fifa.com. Dan weet je in het vervolg waar je over praat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51259509
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Lees de transfer regulations eens op www.fifa.com. Dan weet je in het vervolg waar je over praat
Nee dank je, ik weet heel goed waar ik over praat.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 8 juli 2007 @ 14:34:25 #217
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_51259539
Uit je postings blijkt duidelijk van niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51259563
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uit je postings blijkt duidelijk van niet
Oh is dat zo? Leg uit waar ik verkeerd zit dan.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 8 juli 2007 @ 14:36:51 #219
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_51259596
Daarvoor moet je de transfer-regulations lezen.

Je weet die regels waar elke transfer aan moet voldoen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51259633
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daarvoor moet je de transfer-regulations lezen.

Je weet die regels waar elke transfer aan moet voldoen
Dat vroeg ik niet.

Ik zie niet in waar mijn post die regels tegenspreken. Maar jij hebt overal meer verstand van dan ik, daarom vroeg ik of je dat mij kon uitleggen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 8 juli 2007 @ 14:38:58 #221
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51259649
Doe nou eens niet zo irritant man, en vertel gewoon in 3 regels waar je op doelt. Idioot.
  zondag 8 juli 2007 @ 14:43:45 #222
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_51259747
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:38 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet.

Ik zie niet in waar mijn post die regels tegenspreken. Maar jij hebt overal meer verstand van dan ik, daarom vroeg ik of je dat mij kon uitleggen.
Afkoopsom is gerelateerd aan salaris en contractduur. En die zal bij Drenthe nooit hoger liggen dan een miljoen of 5-8 en als hij een nieuw contract tekent wil hij net als iedere speler een vaste afkoopsom
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 8 juli 2007 @ 14:45:16 #223
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_51259780
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Afkoopsom is gerelateerd aan salaris en contractduur. En die zal bij Drenthe nooit hoger liggen dan een miljoen of 5-8 en als hij een nieuw contract tekent wil hij net als iedere speler een vaste afkoopsom
Hoeveel verdienden Gago en Higuain in Argentinie dan?
pi_51259808
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Afkoopsom is gerelateerd aan salaris en contractduur. En die zal bij Drenthe nooit hoger liggen dan een miljoen of 5-8 en als hij een nieuw contract tekent wil hij net als iedere speler een vaste afkoopsom
Jij wet net zo goed als ik dat clubs veel hogere transferbedragen betalen dan slechts de 'salaris/contractuur-afkoopsom. Je gaat me niet vertellen dat een Nani 8 miljoen per jaar verdiende ofzo.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 8 juli 2007 @ 14:48:04 #225
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_51259848
Die had een lang en dik contract.

Drenthe niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 8 juli 2007 @ 14:49:25 #226
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_51259878
Verder wordt er in Portugal geklooid met spelerspassen, terwijl Feyenoord gewoon de rechten voor 100% heeft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51259974
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die had een lang en dik contract.

Drenthe niet
Nani had vast een vijfjarig contract van 8 miljoen per jaar ja.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 8 juli 2007 @ 14:55:00 #228
159022 AminBen
El Maestro
pi_51260030
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:52 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nani had vast een vijfjarig contract van 8 miljoen per jaar ja.
bijna; tot 2014 a ¤75.000 per week
  zondag 8 juli 2007 @ 14:55:10 #229
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_51260036
Nee.

Je kan ook gewoon zeggen als je zoals gewoonlijk weer uitgeluld bent.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51260068
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee.

Je kan ook gewoon zeggen als je zoals gewoonlijk weer uitgeluld bent.
Heb ik jou nooit zien doen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_51260078
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan ook gewoon zeggen als je zoals gewoonlijk weer uitgeluld bent.
Kijk maar uit DAM, anders kom ik weer met de openstaande vragenlijst met alle vragen die je nog moet beantwoorden.
Bovendien heb jij jezelf uitgelult in dit topic.

Clown.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_51261393
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die had een lang en dik contract.

Drenthe niet
Waarom betaalde Ajax 9,5 miljoen voor Huntelaar met nog slechts 2 jaar op het contract en een salaris van max 4 ton?
pi_51297903
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:55 schreef AminBen het volgende:

[..]

bijna; tot 2014 a ¤75.000 per week
Daar betaal je dus voor
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51297918
quote:
Op zondag 8 juli 2007 15:52 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Waarom betaalde Ajax 9,5 miljoen voor Huntelaar met nog slechts 2 jaar op het contract en een salaris van max 4 ton?
Lees nu maar gewoon de transfer-regulations eerst, als je dan nog vragen hebt mag je ze stellen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51297943
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:56 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Heb ik jou nooit zien doen.
Ik weet het ook beter dan bijna alle Fokker's maar zo moeilijk is dat ook niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51298283
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Lees nu maar gewoon de transfer-regulations eerst, als je dan nog vragen hebt mag je ze stellen
Ik lees liever jouw geweldige, goed beargumenteerde en heerlijk geformuleerde posts dan die saaie FIFA transfer regulations. Leg het ons uit DAM.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_51298569
Moet je het eerst lezen. Maar daar wringt de schoen denk im
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 juli 2007 @ 18:41:39 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51299474
kun e het niet kort samenvatten of de essentie geven DAM?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 9 juli 2007 @ 22:07:16 #239
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51306213
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moet je het eerst lezen. Maar daar wringt de schoen denk im
Je bent wel ontzettend lui.
pi_51306243
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moet je het eerst lezen. Maar daar wringt de schoen denk im
Heb je het zelf ook wel eens gelezen dan?
pi_51306508
quote:
Van Geel: "Bod op Babel hoger dan veertien miljoen"
09 juli 2007

Het bod van Liverpool heeft uitgebracht op Ryan Babel, ligt hoger dan veertien miljoen euro. Dat liet technisch directeur Martin van Geel van de Amsterdamse club maandag weten. "We houden er serieus rekening mee dat Babel vertrekt."

Van Geel wilde eigenlijk niet zeggen hoeveel geld Liverpool geboden heeft. "Maar ik wil wel zeggen dat het niet om een bod van veertien miljoen euro gaat. In dat geval hadden we dat bod namelijk niet serieus genomen. Liverpool heeft aanzienlijk meer geld geboden. Wij hebben inmiddels een tegenvoorstel gedaan", zegt hij.

De twintigjarige aanvaller is afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax. Hij verlengde onlangs zijn contract bij Ajax tot 2010. "Ryan ligt nog drie jaar bij ons vast", bevestigde Van Geel. "Daarom kunnen we zo'n hoog bedrag voor hem vragen."
Het grote Feijenoordtopic #308: Wie komen, wie gaan?

Hoe verklaar je dit dan DAM? Babel meer dan 14 miljoen voor een 3 jarig contract, terwijl Drenthe zelfs een 4 jarig contract heeft?
pi_51306752
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:14 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Het grote Feijenoordtopic #308: Wie komen, wie gaan?

Hoe verklaar je dit dan DAM? Babel meer dan 14 miljoen voor een 3 jarig contract, terwijl Drenthe zelfs een 4 jarig contract heeft?
Heb je al de transferregels van FIFA.com gelezen? Anders beantwoordt DAM geen vragen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_51306809
Babel meer dan 14 miljoen
pi_51306823
In de transferreglementen staat dat alleen goede spelers voor veel geld weg mogen gaan. En DAM bepaalt wie goed is en wie niet.
pi_51307165
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:21 schreef ruud_fr het volgende:
Babel meer dan 14 miljoen
Dan is Drenthe 28 miljoen
  maandag 9 juli 2007 @ 22:31:43 #246
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51307258
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dan is Drenthe 28 miljoen
Babel heeft hartstikke veel potentieel man.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 juli 2007 @ 00:48:07 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51311699
ja laten we het weer over Drenthe hebben
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_51318062
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:48 schreef rubbereend het volgende:
ja laten we het weer over Drenthe hebben
Als je Babel vergelijkt met Drenthe dan gaat het toch ook over Drenthe?
pi_51319090
Het kan mij niet lang genoeg niet over drenthe gaan, betekent alleen maar dat er niets te melden is
pi_51743262
quote:
Wasiman: "Dupe van vuil spel"
door Valentijn Driessen

ROTTERDAM - In het belang van Royston Drenthe wilde spelersmakelaar André Wasiman zijn mond houden over de breuk met de felbegeerde jeugdinternational, die kans maakt op een transfer naar Chelsea, FC Barcelona of Real Madrid. Maar Wasiman aanvaardt niet langer dat hij overal de zwartepiet krijgt toegeschoven dat Drenthe nog bij Feyenoord zit. "Er wordt een vuil spel gespeeld omdat ik in het belang handelde van Drenthe en hem niet blind naar Real Madrid leidde."

Wasiman werd volgens hem als sta-in-de-weg gezien voor een transfer van Drenthe naar Real Madrid. "Rodger Linse, de manager van Ruud van Nistelrooy, heeft Drenthe al voor het EK onder 21 jaar tevergeefs benaderd via een speler van hem in de Feyenoord-selectie. Na het EK kregen Real Madrid en Chelsea van Feyenoord toestemming met Drenthe te praten. De speler was op vakantie in Suriname en ik heb Real gezegd dat we na z'n terugkeer zouden praten. Voor Real Madrid blijkbaar niet snel genoeg en via tussenpersonen als Linse en Vlado Lemic werden Drenthe en zijn familie bedolven onder telefoontjes en sms'jes. Ik heb Sigi Lens erbij gehaald omdat hij bekend is met grote transfers en het wereldje." Volgens Wasiman werd de familie bewerkt om Royston te bewegen voor Real Madrid te kiezen. " Het belang van Linse en consorten lag duidelijk niet bij Drenthe, maar bij Real. Die deal moest doorgaan."

Linse ontkent zo'n rol. "Op verzoek van Lemic heb ik de clubs met elkaar in contact gebracht en Wasiman telefonisch op de hoogte gebracht dat de speler toestemming kreeg om met Real de praten. Hij nam niet op en dus heb ik een sms gestuurd. Met de speler en familie Drenthe heb ik verder nooit contact gehad. Het staat volgens mij ook los van de breuk tussen Wasiman en Drenthe."

Toen Drenthe terugkwam van vakantie heeft hij samen met Wasiman alles op een rijtje gezet en bleek zijn voorkeur helemaal niet bij Real te liggen, maar bij FC Barcelona en Chelsea. "De Engelsen willen het verst gaan met Frank Arnesen; de Catalanen moesten eerst verkopen en Frank Rijkaard zei dat Drenthe de rust moest bewaren en dat het allemaal goed zou komen. Hij wil dolgraag in een elftal met Ronaldinho, Eto'o en Messi spelen. Bij Real Madrid kwam hij in aanmerking voor de linksachterpositie, maar dat ziet Drenthe zelf niet zitten."

Real Madrid werd op afstand gehouden en Drenthe schetste met een Feyenoord-delegatie zijn toekomst. "Diezelfde avond moest ik bij de familie Drenthe thuis langskomen en bedankte vader Ludwig me na vijf jaar voor bewezen diensten. Ze zouden ook geen gebruik meer maken van Sigi Lens. Allemaal door de onrust, die mensen als Linse en Lemic veroorzaakten." Volgens Linse moet Wasiman voor de breuk met Drenthe juist bij de speler zijn. Het nieuws lekte wel snel uit. "Koud thuis belde Feyenoords technisch manager Peter Bosz op of het waar was dat ik niet meer namens Drenthe sprak en dat pa Drenthe zijn zoon zou bijstaan, geholpen door de jurist met FIFA-licentie Ron Ravel. Intussen bleken de jongens van Real Madrid en de familie Drenthe een vlucht geboekt te hebben naar Madrid. Feyenoord heeft daar toen een stokje voor gestoken."

Maar Wasiman kwam niet terug als adviseur van Drenthe. "Nee, ik heb Royston en de familie gezegd dat ze zich het hoofd op hol hebben laten brengen terwijl ik Lens erbij haalde om alles in goede banen te leiden." Vreemd dat Ravel inmiddels uit beeld is verdwenen en Lens de zaken voor Drenthe behartigt? Wasiman: "Daar heb ik ook mijn bedenkingen bij. Ik zag blijkbaar goed dat we zijn expertise goed konden gebruiken. Volgens Lens besloot de familie Drenthe zonder mij door te gaan. Hij kon daar niets aan doen. Ik houd er een vreemde smaak in mijn mond aan over. Vandaag praat ik met Lens en ben benieuwd naar zijn uitleg en of hij mij nu betrekt bij Drenthe. Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben om met iemands zaak aan de haal te gaan, door wie je net daarvoor bent gevraagd hem te adviseren. "

En Royston Drenthe zelf? Die zegt te focussen op Feyenoord en wil niet belast worden met randzaken.
quote:
Barcelona vraagt Drenthe om geduld
door onze Telesportredactie

BARCELONA - In de miljoenendans om Royston Drenthe (20) heeft zich een nieuwe deelnemer gemeld. Volgens de oud-zaakwaarnemer van Feyenoorder André Wasiman wil Barcelona de jongeling - net als Chelsea en Real Madrid - inlijven. Wasiman zegt daarover samen met Drenthe al contact te hebben gehad met Barça-trainer Frank Rijkaard.

Drenthes voorkeur zou ook naar FC Barcelona uitgaan. "Hij wil dolgraag in een elftal met Ronaldinho, Eto'o en Messi spelen", aldus Wasiman. Het enige obstakel is nog de financiële situatie van de Catalaanse club, die eerst spelers moet verkopen om de transfersom van rond de tien miljoen euro op tafel te kunnen leggen. Rijkaard vroeg Drenthe geduld te hebben. De speler zou daar toe bereid zijn.
pi_51981545
quote:
31/7/2007 - Onduidelijkheid over Drenthe blijft, zaakwaarnemer zinspeelt op arbitrage
(Gepost door K)

In het Algemeen Dagblad laat Peter Vogelzang weten dat er geen voortgang zit in onderhandelingen over een transfer van Royston Drenthe. ,We zitten momenteel met geen enkele club aan de onderhandelingstafel. De situatie is al een tijdje hetzelfde: twee clubs hebben interesse in Drenthe getoond. Als die clubs nog eens terug willen komen, dan horen we het wel.’’

Drenthe's nieuwe zaakwaarnemer Lens houdtde mogelijkheid van een arbitragezaak open. ,,Dat kan eventueel het laatste middel zijn waarnaar je grijpt. Maar laten we nog wat afwachten,’’ aldus de agent.

De Spaanse krant AS meldt juist vandaag dat Feyenoord en Real Madrid elkaar heel dicht zijn genaderd en dat er nog een gat van 500.000 zit tussen het bod van Real Madrid (12,5 miljoen) en de vraagprijs van feyenoord (13 miljoen).
Goede soap
pi_51981601
Hij moet wel nu gaan eigenlijk. Met elke wedstrijd die hij nog speelt sinds het EK vermindert z'n marktwaarde. Real Madrid denkt dat hij de nieuwe Roberto Carlos is
standaarddrinker
pi_51981699
Oppleuren met dat teringjong, ben hem spuigzat!
pi_51982419
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 09:58 schreef Luni het volgende:
Oppleuren met dat teringjong, ben hem spuigzat!
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:51:28 #255
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_51986093
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:32 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Raar, hè. Zo een reactie.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')