Afkoopsom is gerelateerd aan salaris en contractduur. En die zal bij Drenthe nooit hoger liggen dan een miljoen of 5-8 en als hij een nieuw contract tekent wil hij net als iedere speler een vaste afkoopsomquote:Op zondag 8 juli 2007 14:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet.
Ik zie niet in waar mijn post die regels tegenspreken. Maar jij hebt overal meer verstand van dan ik, daarom vroeg ik of je dat mij kon uitleggen.
Hoeveel verdienden Gago en Higuain in Argentinie dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Afkoopsom is gerelateerd aan salaris en contractduur. En die zal bij Drenthe nooit hoger liggen dan een miljoen of 5-8 en als hij een nieuw contract tekent wil hij net als iedere speler een vaste afkoopsom
Jij wet net zo goed als ik dat clubs veel hogere transferbedragen betalen dan slechts de 'salaris/contractuur-afkoopsom. Je gaat me niet vertellen dat een Nani 8 miljoen per jaar verdiende ofzo.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Afkoopsom is gerelateerd aan salaris en contractduur. En die zal bij Drenthe nooit hoger liggen dan een miljoen of 5-8 en als hij een nieuw contract tekent wil hij net als iedere speler een vaste afkoopsom
Nani had vast een vijfjarig contract van 8 miljoen per jaar ja.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die had een lang en dik contract.
Drenthe niet
bijna; tot 2014 a ¤75.000 per weekquote:Op zondag 8 juli 2007 14:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nani had vast een vijfjarig contract van 8 miljoen per jaar ja.![]()
Heb ik jou nooit zien doen.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee.
Je kan ook gewoon zeggen als je zoals gewoonlijk weer uitgeluld bent.
Kijk maar uit DAM, anders kom ik weer met de openstaande vragenlijst met alle vragen die je nog moet beantwoorden.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan ook gewoon zeggen als je zoals gewoonlijk weer uitgeluld bent.
Waarom betaalde Ajax 9,5 miljoen voor Huntelaar met nog slechts 2 jaar op het contract en een salaris van max 4 ton?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die had een lang en dik contract.
Drenthe niet
Daar betaal je dus voorquote:
Lees nu maar gewoon de transfer-regulations eerst, als je dan nog vragen hebt mag je ze stellenquote:Op zondag 8 juli 2007 15:52 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Waarom betaalde Ajax 9,5 miljoen voor Huntelaar met nog slechts 2 jaar op het contract en een salaris van max 4 ton?
Ik weet het ook beter dan bijna alle Fokker's maar zo moeilijk is dat ook nietquote:
Ik lees liever jouw geweldige, goed beargumenteerde en heerlijk geformuleerde posts dan die saaie FIFA transfer regulations. Leg het ons uit DAM.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lees nu maar gewoon de transfer-regulations eerst, als je dan nog vragen hebt mag je ze stellen
Je bent wel ontzettend lui.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moet je het eerst lezen. Maar daar wringt de schoen denk im
Heb je het zelf ook wel eens gelezen dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moet je het eerst lezen. Maar daar wringt de schoen denk im
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |