abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50688813
Bush en Merkel hebben al een overeenkomst getekend dat we bij de NAU gevoegd zijn,
op de BBC ja, EU and US agree 'Single Market'. Ook deze is 'leuk': Revealed: Secret meeting where French President offered Blair EU President job, Blair is die meneer die de afgelopen maanden al meerdere malen het Europese internet in het Chinese internet wilde veranderen.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:18:30 #27
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_50688864
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:01 schreef Harry4 het volgende:
Jullie EU-bashers vrezen het ergste, ik wil weten wat er te vrezen is.
Lees maar eens over de Nederlandse federale reserve en de Europeesche bank...
Dit is buiten de media om al grotendeels overgeheveld... Lees over de tegenstrijdigheid
van regels van de Europeesche bank (welke zegt onafhankelijk te handelen) welke
wel bestuurd worden door de grotere banken in Europa...

Het wordt steeds moeilijker om te protesteren, zeker als iets Europeesch wordt
ingevoerd/doorgedrukt kom je als burger in de praktijk niet door de bureaucratische
molen heen, dat wil zeggen als het dan nog mogelijk is om te staken of protesteren...

Ik vind de consessies die we moeten doen als Nederland zijnde tegenover de
rest van de landen in de Europeesche Unie welke op veel fronten minder vrijheden
hebben en veel minder open-minded zijn zowieso al een groot nadeel...

Al de Economische voordelen die ze zeggen dat het heeft (wat ook maar theorie
is) zullenl eigenlijk alleen de multinationals ten goede komen... Iets waar we als
bevolking weinig voordelen van zullen merken...

Onze regering is EU-geil (net zoals ze een lange tijd Amerika-geil zijn geweest)
en zal om persoonlijk gewin (lees belangen) de burgers voorbij gaan...
De druk die nu al door andere landen wordt uitgeoefend op ons alleen maar
groter worden...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:27:47 #28
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_50689196
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:01 schreef Harry4 het volgende:

[..]

Jullie EU-bashers vrezen het ergste, ik wil weten wat er te vrezen is.
Ik zie abosluut neit in wat de voordelen van de EU zijn buiten een economische en douane unie. Vooruit, monetair wil ik met de euro ook nog wel slikken maar waarom de EU bij mij in het dorp een weide moet subsidieren, een weg in Griekenland, brug in zuid-amerika of het studeren in het buitenland van studenten ontgaat mij volkomen. Ook zaken als een Europees leger en gelijk trekken van gevangenisstraffen in Europa vind ik een sta te ver.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:59:34 #29
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50690346
Ik verwacht van de NLse regering en de slappe PvDA'ers/CDA'ers die er in zitten geen rechte rug. Er worden wat spiegeltjes en kraaltjes uitgedeeld, maar de Polen en Britten gaan wel voor de winst, en hopelijk zorgt dat voor flinke ruzie.

Vooral de Polen en Tsjechen hebben heel goed door dat de EU de weg van een nieuw evil empire in aan het slaan is. Gelukkig past Oost-Europa daar voor.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:01:33 #30
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_50690405
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:58 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Noem de voordelen, en ik noem je de nadelen!
Voordeel : De echte regering zit weer in Brabant

Zie het probleem verder niet, heb meer vertrouwen in de EU regering als in de Nederlandse.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:02:02 #31
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_50690426
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:51 schreef Boosoog het volgende:
122 Teletekst do 21 jun

Het Europees verdrag beoogt de vergrote
EU beter bestuurbaar te maken,door de
benoeming van een EU-president en het
inleveren van vetorechten.Doordat de
Europese commissie kleiner wordt,zullen
niet alle landen meer een commissaris
kunnen leveren.

De Nederlandse regering heeft gematigd
positieve verwachtingen van de top.
Let vooral op het vet gedrukte; Nederland adieu
Zoals ik al zei, meer macht over meer mensen, bij.. minder mensen....
Als polen al niks mag zeggen, blijf je als Nederland(je) natuurlijk al helemaal nergens!
En die 'vertegenwoordigers' die jullie veelal kozen maar "blij positief zijn...."
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  Donald Duck held donderdag 21 juni 2007 @ 14:04:33 #32
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_50690512
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:01 schreef BlaZ het volgende:
Zie het probleem verder niet, heb meer vertrouwen in de EU regering als in de Nederlandse.
Tuurlijk. Een besturend clubje vooral bestaande uit leden van grote buitenlandse staten met pure eigenbelangen en een eigen agenda. Die zullen vast wel zo begaan zijn met kleine landjes hoor. Niet dus. Het is absurd. Het komt er allemaal op neer dat nóg meer macht naar het buitenland gaat.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:05:04 #33
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50690537
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:27 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ik zie abosluut neit in wat de voordelen van de EU zijn buiten een economische en douane unie. Vooruit, monetair wil ik met de euro ook nog wel slikken maar waarom de EU bij mij in het dorp een weide moet subsidieren, een weg in Griekenland, brug in zuid-amerika of het studeren in het buitenland van studenten ontgaat mij volkomen. Ook zaken als een Europees leger en gelijk trekken van gevangenisstraffen in Europa vind ik een sta te ver.
Je noemt nu net de dingen op waar ik geen bezwaar mee heb. Die structuurfondsen zijn één van de betere uitvindingen, en één Europees leger zou juist welkom zijn (alhoewel het een naieve gedachte is).
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:06:52 #34
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50690598
Wat moeten we met een Europees leger? Als ze uitvergaderd zijn, is de oorlog al voorbij.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  Donald Duck held donderdag 21 juni 2007 @ 14:09:21 #35
46149 __Saviour__
pi_50690691
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:05 schreef Klopkoek het volgende:

Je noemt nu net de dingen op waar ik geen bezwaar mee heb. Die structuurfondsen zijn één van de betere uitvindingen, en één Europees leger zou juist welkom zijn (alhoewel het een naieve gedachte is).
en waarvoor zou dat leger moeten worden ingezet?
wie beslist daarover? straks krijg je, door de inperking van macht van de afzonderlijke landen, dat je ineens levens van je eigen millitairen opoffert voor een strijd die je absoluut niet wilt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:09:42 #36
179327 Harry4
Treehugger
pi_50690709
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:27 schreef Napalm het volgende:

[..]

Nou ja, het is maar net wat je zo nadelig vindt aan he studeren in het buitenland voor studenten, ik zie het alleen maar als een voordeel. Het is volgens mij alleen maar voordeliger. Het financiëren van dat stukje weiland wordt juist minder, een brugje in Griekenland is goed voor de transport.

Europees leger vind ik ook te ver gaan, wel meer samenwerken op het gebied van defensie/ vredesmissies. Ook de gevangenisstraffen gelijk verdelen over Europa gaat te ver, maar dat wordt er nu volgens mij ook uitgehaald.

Verder vind ik vooral dat er nog meer moet worden samengewerkt op het gebied van milieu.

In mijn ogen kan je niet alles tevreden stellen, dat kan ook niet met onze eigen regering.
Ich bin Macho, süper Macho...
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:10:46 #37
56749 BlaZ
pi_50690745
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:04 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Tuurlijk. Een besturend clubje vooral bestaande uit leden van grote buitenlandse staten met pure eigenbelangen en een eigen agenda. Die zullen vast wel zo begaan zijn met kleine landjes hoor. Niet dus. Het is absurd. Het komt er allemaal op neer dat nóg meer macht naar het buitenland gaat.
En wat is het probleem ? Ik woon buiten de randstad en we worden hier toch ook achtergesteld door de regering dus wat maakt dat nou uit.
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:11:10 #38
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50690765
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:06 schreef PJORourke het volgende:
Wat moeten we met een Europees leger? Als ze uitvergaderd zijn, is de oorlog al voorbij.
Ik zei ook: het is een naieve gedachte.

Net zoals zoveel plannetjes van de EU. De idealen zijn prachtig maar de praktijk is een grote gruwel met als beste voorbeeld dat stabiliteitspact.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:12:35 #39
56749 BlaZ
pi_50690813
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:09 schreef Harry4 het volgende:

[..]

Verder vind ik vooral dat er nog meer moet worden samengewerkt op het gebied van milieu.
Een van die punten die je eigenlijk alleen op Europees niveau fatsoenlijk kunt aanpakken.

Ik ben overigens wel voor een EU leger, simpelweg omdat dat een gigantische overhead kostenbesparing opleverd.
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:15:02 #40
56749 BlaZ
pi_50690915
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:09 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

en waarvoor zou dat leger moeten worden ingezet?
wie beslist daarover? straks krijg je, door de inperking van macht van de afzonderlijke landen, dat je ineens levens van je eigen millitairen opoffert voor een strijd die je absoluut niet wilt.
Dat probleem heb je toch altijd. Binnen landen bestaat er al onenigheid over of je mee moet doen in Irak, Afganistan.
pi_50690932
Ik ben alles behalve een conspiracydenker, maar ik zie wel duidelijke overeenkomsten met 1984.
grondwet = verdrag;
referendum = preferendum.

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:16:18 #42
56749 BlaZ
pi_50690958
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:11 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik zei ook: het is een naieve gedachte.

Net zoals zoveel plannetjes van de EU. De idealen zijn prachtig maar de praktijk is een grote gruwel met als beste voorbeeld dat stabiliteitspact.
Het kost gewoon veel tijd. Binnen de VS had vroeger elke staat ook een eigen legertje. Samenvoeging kost gewoon tientallen jaren.
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:16:19 #43
179327 Harry4
Treehugger
pi_50690960
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:15 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Dat probleem heb je toch altijd. Binnen landen bestaat er al onenigheid over of je mee moet doen in Irak, Afganistan.
Op Europees verband waren we waarschijnlijk al teruggetrokken uit Irak
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:18:16 #44
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_50691036
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:10 schreef BlaZ het volgende:
En wat is het probleem ? Ik woon buiten de randstad en we worden hier toch ook achtergesteld door de regering dus wat maakt dat nou uit.
Op details misschien ja... Maar als het gaat over onze wetten en hoe er van ons verwacht
wordt we ons te moeten aanpassen aan denkwijzen lidstaten waar we uberhaupt al
niets mee hebben... Maar aan je reacties te zien heb je niet echt het besef wat dat in gaat
houden, of je bent gewoon aan t dollen...
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:21:22 #45
179327 Harry4
Treehugger
pi_50691151
Updatje:
quote:
Polen zet WO-II in als argument

Bij de strijd om het stemgewicht van Polen in de EU heeft premier Jaroslaw Kazynski de Tweede Wereldoorlog als argument ingezet. Het aantal stemmen van de lidstaten is gebaseerd op het aantal inwoners. Dat zou hoger zijn geweest als de oorlog er niet was geweest, zei hij in een interview met de Poolse radio.

Zonder de oorlogsjaren zou Polen nu een natie van 66 miljoen inwoners geweest, bracht de premier naar voren. Tussen 1939 en 1945 kwamen 6,5 miljoen Polen om, onder wie 3,5 miljoen joden.

Polen lijkt niet akkoord te gaan met het inleveren van stemmen, waardoor de hele top in Brussel kan mislukken.
Tsja... wat moeten we hier van zeggen
pi_50691229
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:21 schreef Harry4 het volgende:
Updatje:
[..]

WO-II inzetten als argument....waar kennen we dat toch van. Dat die NOS nu plotseling zo verbaasd is...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  Donald Duck held donderdag 21 juni 2007 @ 14:23:57 #47
46149 __Saviour__
pi_50691241
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:15 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Dan beslist tenminste nog het nationale kabinet over deelname. Bij een europees leger zouden buitenlandse staten beslissen of je je eigen millitairen moet gaan inzitten. Defensie is absoluut iets waar de EU heel ver vandaan moet blijven
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:24:10 #48
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_50691246
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:16 schreef BlaZ het volgende:
Het kost gewoon veel tijd. Binnen de VS had vroeger elke staat ook een eigen legertje. Samenvoeging kost gewoon tientallen jaren.
Amerika en de EU gaan vergelijken is appels en peren... Anders dan Amerika hebben
we hier een eigen geschiedenis, verschillende talen, verschillende culturen, verschillen
in geloof en mate van geloof en tot uiting brengen van het geloof in de politiek en regelgeving...
Verschillen in vrijheden en de mate waarop vrijheden beleefd worden, verschillen in gedachten
over hoe en welke mate deze vrijheden er moeten zijn, en hoe de bevolking hierop reageert...
We hebben een enorm verschil in politie en justitie, en hoe de wet opgelegd wordt en/of de
bevolking gecontroleerd wordt...

Zo kan k nog wel ff doorgaan... Europa ondanks al deze dingen samenvoegen zou belachelijk
zijn...
B-FliP Youtube Channel
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2007 @ 14:25:32 #49
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50691294
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:21 schreef Harry4 het volgende:
Updatje:
Dat Duitsland, als er geen WW II was geweest, nog meer inwoners had gehad dan nu en Polen dus naar verhouding nog minder stemmen zou hebben.
Carpe Libertatem
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:27:14 #50
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_50691358
Goh, heel Europa zou zonder WOII meer inwoners hebben gehad! Of zou dan de baby boom niet hebben plaatsgevonden? Hitler deed blijkbaar aan planning... 70 jaar geleden viel-ie Polen binnen zodat ze nu minder te zeggen hebben in de EU... rare redenering.
censuur :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')