quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iets als : Hoi kleintje. Maar dan niet denigrerend
.
Met beide kan ik leven.quote:
Mooi zoquote:
Oe.. hoe lang? En ga je nog weg?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi zo.
vandaag en morgen nog.... vakantie!!!!!!!!!!!!!!
3 wekenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oe.. hoe lang? En ga je nog weg?.
Nee, aan het FOK!ken, why?quote:
Nooit last van hier. Gratis ontbijt tot 9:00, dus 8:59 binnen komen, 4 boterhammen scoren en op de werkplek lekker ontbijtenquote:
Dikzakquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:28 schreef Paxlie het volgende:
tosti, 2 boterhammen met kip en 2 met pindakaas
* Paxlie nu nog dikker
Gok hier wanneer Arma's aderen dichtgeslibt zijn!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb 6 boterhammen met kipsaté op.
Vanavond niet op de fiets.
Ik gok 1999quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Gok hier wanneer Arma's aderen dichtgeslibt zijn!
Ik zeg 2009
je wilt me he?quote:
Sjiek hendige slip!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Gok hier wanneer Arma's aderen dichtgeslibt zijn!
Ik zeg 2009
Nachooooooooooooooooooooooos!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:19 schreef k_i_m het volgende:
Hola, buenas nachos con queso y jamon!
Oef... nachos met kaas en ham?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:19 schreef k_i_m het volgende:
Hola, buenas nachos con queso y jamon!
scholiermongool zeker?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:36 schreef ZoltaX het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vroeg actief
Slaapt er hier dan niemand uit??
Nee, wij werken zodat we in het weekend genoeg geld hebben om uit eten te gaan, te drinken en met een taxi naar huis te gaan. Verder hebben we allemaal een huis, een PC en een auto.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:36 schreef ZoltaX het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vroeg actief
Slaapt er hier dan niemand uit??
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wij werken zodat we in het weekend genoeg geld hebben om uit eten te gaan, te drinken en met een taxi naar huis te gaan. Verder hebben we allemaal een huis, een PC en een auto.
En jij?.
managerquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:34 schreef miss_bleu het volgende:mijn manager is bevallen van een dochtertje
Je vergeet dat de meesten ook een eigen huis hebben en niet afhankelijk zijn van moeders voor hun natje en hun droogjequote:Op donderdag 21 juni 2007 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wij werken zodat we in het weekend genoeg geld hebben om uit eten te gaan, te drinken en met een taxi naar huis te gaan. Verder hebben we allemaal een huis, een PC en een auto.
En jij?.
Huis had ik al toch?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je vergeet dat de meesten ook een eigen huis hebben en niet afhankelijk zijn van moeders voor hun natje en hun droogje
Is het al weekend?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Huis had ik al toch?
Anyway, denk dat hij door zijn moeder even achter de PC weg is gehaald, zal wel een snotneusje hebben, of zijn Olvarit werd koud ofzo.
het blijft verdacht stilquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben zo 3 weken vrij, dan ga ik van mijn geld lekker naar 2 concerten, met de auto (+chauffeur natuurlijk, bier muss sein!). Daarna lekker op vakantie, met het vliegtuig, niet met de bus natuurlijk.
maar wat doe jij ook alweer?.
zojuist van de pot gerukt.quote:
Hola senor! Si!quote:
Dom en blond zeker? Heb tot 3u gister nacht op kantoor gezeten, dan mag ik toch uitslapen of niet?quote:
Demmit... Je mag ook niets van je wederhelft he?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:12 schreef k_i_m het volgende:
En de stewardessen in het vliegtuig hadden snorren. En daar mocht ik ook geen foto van maken
.
Ja, ik dacht "kom, laat ik m'n chauffeur eens aansporen mij naar het werk te brengen"... Dus daar ben ik inmiddels..quote:
Bijna goed... 's avonds en 's nachts doe ik ook vrij weinig eigenlijk...quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:09 schreef Amnesia. het volgende:
[..]
Aanname
Er zijn ook mensen die nu pas net wakker zijn en ´s avonds en ´s nachts werken.
Met een shirtje aan is ook goed hoor Senorita! Als je tetten er maar lekker uitkomen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hola senor! Si!
Ik zal zo eens kijken of ik een foto uit mijn apparaat kan trekken. Ik heb alleen geen blote tetten foto, want die wilde mijn wederhelft niet maken
.
Can you say: wet tshirt contest?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Met een shirtje aan is ook goed hoor Senorita! Als je tetten er maar lekker uitkomen.
Ga hier niet janken danquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:16 schreef ZoltaX het volgende:
[..]
Dom en blond zeker? Heb tot 3u gister nacht op kantoor gezeten, dan mag ik toch uitslapen of niet?
Oe nice.... is het al vrijdag?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:27 schreef Joene het volgende:
Weer een meeting overleefd , inclusief aanbieding voor een baan.
nee bijna !quote:
Waarom post je niet onder je oorspronkelijke account?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:23 schreef ZoltaX het volgende:
[..]
Bijna goed... 's avonds en 's nachts doe ik ook vrij weinig eigenlijk...
oe een kloontje?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom post je niet onder je oorspronkelijke account?.
Ahuh. Van een 'echte' oldbie.quote:
Ah. Begrijpelijk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:39 schreef ZoltaX het volgende:
Ik zit niet te wachten op vragen over LoedertjeMet deze naam sta ik niet op de fuck-list van boe
Zijn jij en Yvonne nu de enige die het echt door hebben ofzo? Of zijn de mentale capaciteiten van jullie collega's nu echt zo laag?quote:
Geen idee, volgens mij is het met een klein beetje onderzoek wel te achterhalen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:45 schreef ZoltaX het volgende:
[..]
Zijn jij en Yvonne nu de enige die het echt door hebben ofzo? Of zijn de mentale capaciteiten van jullie collega's nu echt zo laag?
Nope, mods kunnen geen klonen scannen oidquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:50 schreef ZoltaX het volgende:
Echt bepaalt moeilijk zou 't ook niet moeten zijn inderdaad.. En als mod's kunnen jullie volgens mij toch veel meer zien, of niet?
Mods hebben geen kloonscan als je daarop doelt, dat is alleen voorbehouden aan de (F)A's.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:50 schreef ZoltaX het volgende:
Echt bepaalt moeilijk zou 't ook niet moeten zijn inderdaad.. En als mod's kunnen jullie volgens mij toch veel meer zien, of niet?
Kunnen we ook nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:52 schreef ZoltaX het volgende:
IPtjes vergelijken is ook al een optie; of gewoon in m'n andere fotoboek kijken he
Volgens mij heb je gelijk...quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:50 schreef ZoltaX het volgende:
En hoe kwam jij er achter? Of is Yvonne weer op dreef?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij is het met een klein beetje onderzoek wel te achterhalen.
Wel verdulle! Die werkgevers gaan ook steeds belachelijker eisen stellen hè?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:02 schreef ZoltaX het volgende:
Damn ik krijg net te horen hier op kantoor dat ze willen dat ik een maand op vakantie naar ibiza ga.. geheel op kosten van de zaak; ik hoef zelfs geen vakantiedagen in te leveren... En ik heb 'r nog zoveelHoe kom ik ooit van m'n vakantiedagen af
Iemand zin om mee te gaan?
Ik heb gewoon een speurneus.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef ZoltaX het volgende:
[..]
En hoe kwam jij er achter? Of is Yvonne weer op dreef?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wel verdulle! Die werkgevers gaan ook steeds belachelijker eisen stellen hè?.
Op vakantie naarIbiza
. Wat een hel!
Sterkte ermee..
Er staat en link naar je oude fobo in je huidige, van Yvonne.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef ZoltaX het volgende:
[..]
En hoe kwam jij er achter? Of is Yvonne weer op dreef?
*meldt*quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:02 schreef ZoltaX het volgende:
Damn ik krijg net te horen hier op kantoor dat ze willen dat ik een maand op vakantie naar ibiza ga.. geheel op kosten van de zaak; ik hoef zelfs geen vakantiedagen in te leveren... En ik heb 'r nog zoveelHoe kom ik ooit van m'n vakantiedagen af
Iemand zin om mee te gaan?
quote:
Ja, alweerquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Verkapte Kijk-mij-het-eens-erg-hebben-op-kantoor-nu-ik-op-de-kosten-van-mijn-werkgever-een-vakantiettripje-mag-maken-post.
![]()
Arma kan een hele leuke meid zijn hoor, alsie maar wilquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:20 schreef ZoltaX het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een leuke meid? :p
Ben niet zo anaal gefixeerd eigenlijk :-/quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Arma kan een hele leuke meid zijn hoor, alsie maar wil.
Zie hier Zoltax; er zijn altijd mensen die het nóg slechter hebben.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:21 schreef Joene het volgende:
Als ik inga op die baan ,krijg ik een leasewagen met belgisch kenteken
Dat kan em geen reet schelenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:23 schreef ZoltaX het volgende:
[..]
Ben niet zo anaal gefixeerd eigenlijk :-/
Mijn werkgever is een belg..............quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zie hier Zoltax; er zijn altijd mensen die het nóg slechter hebben.
volgens mij belastingtechnisch alleen maar gunstigquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zie hier Zoltax; er zijn altijd mensen die het nóg slechter hebben.
Ik wel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:23 schreef ZoltaX het volgende:
[..]
Ben niet zo anaal gefixeerd eigenlijk :-/
Mijn nu nog opdrachtgever ook.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:25 schreef ZoltaX het volgende:
[..]
Mijn werkgever is een belg..............
Werk je bij een leasebedrijf?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:25 schreef ZoltaX het volgende:
[..]
Mijn werkgever is een belg..............
Zo van eh !! lekker in den kont ?quote:
Als hij net zo gek is als mijn baas, zou ik er meteen voor gaan; fuck die kentekenplaten dan...quote:
Rock on!quote:
Jij hebt ook wel iets met vquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:21 schreef Joene het volgende:
Als ik inga op die baan ,krijg ik een leasewagen met belgisch kenteken
Je zou het haast wel denken J!quote:
]Soa test-,films en een alcoholverslaving---> p0rn industriequote:Op donderdag 21 juni 2007 15:27 schreef ZoltaX het volgende:
[..]
Niet helemaal.. Wij produceren films zegmaar..
iets met v?quote:
Wat bedoel je met uitvoerende functie?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:48 schreef Amnesia. het volgende:
[quote]Op donderdag 21 juni 2007 15:27 schreef ZoltaX het volgende:
[..]
Niet helemaal.. Wij produceren films zegmaar..
[/quote
]Soa test-,films en een alcoholverslaving---> p0rn industrie
Je hebt dus een uitvoerende functie
Goftehdomme.... Ik denk dat ik maar weer eens FireFox ga gebruiken in plaats van Safari voor Windows....quote:
Ik dacht dat dat een drank was.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:16 schreef Armageddon het volgende:
Welke mongeaul gebruikt er nu Safari.
Belgische baas, nederland werken , geen probleem.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:08 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Goftehdomme.... Ik denk dat ik maar weer eens FireFox ga gebruiken in plaats van Safari voor Windows....
Weer de helft weggevallen...
Maareuh.. Je hebt wel iets met ver reizen voor banen he J?
Testen Arma....quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:16 schreef Armageddon het volgende:
Welke mongeaul gebruikt er nu Safari.
Waar blijven die tetters?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:24 schreef k_i_m het volgende:
Joene, gefeliciteerd nog! Hoe voelt het nou?.
Goed heur !quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:24 schreef k_i_m het volgende:
Joene, gefeliciteerd nog! Hoe voelt het nou?.
Een land krijgt het forum wat het verdientsch.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:30 schreef HeatWave het volgende:
mensen zijn dom, heel erg dom, echt moederneukend achterlijk stom!
En velen ervan posten op FOK!.
Ik zie hetquote:
Asjeblieftquote:
ondanks dat ik vind dat ik die monitor had moeten krijgen vind ik het toch goedquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben om 5:30 begonnen dus ik ga er straks wat eerder vandoor als je het goed vind.
Op elk bord zit minimaal 1 IDE kanaal, aangezien de meeste DVD en CD-spelers daar nog op werken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:22 schreef Armageddon het volgende:
HW! Er zitten toch ook nog wel normale IDE aansluitingen op dat nieuwe ASUS bord he? Of alleen SATA?
Leuk kado, was dat inclusief Vietnamese prostituee?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:34 schreef Armageddon het volgende:
Zo! Ik heb gisteren nog een leuk speakersetje gekocht voor de nieuwe pc en van Merel heb ik deze monitor kado gekregen omdat ik niet meer rook en zuip.
[afbeelding]
Nu wil ik vandaag de onderdelen hebben van mijn leverancier, met of zonder moederbord. Dan haal ik dat moederbord zelf wel ergens in een pc winkel.
1 IDE? Daar ken ik dus een master en een slave op duwen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh Joene.
Idd 1 IDE nog, meer dan zat toch?.
Jezus ouwe , weet je zeker dat je hem zelf in elkaar gaat schroeven ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
1 IDE? Daar ken ik dus een master en een slave op duwen?
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
1 IDE? Daar ken ik dus een master en een slave op duwen?
Ik ben er al 4 jaar uit ouwe, uit dat kasten bouwen. Weet ik hoe die nieuwe borden werken tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Jezus ouwe , weet je zeker dat je hem zelf in elkaar gaat schroeven ?
Net zoals vroeger, een PC werkt nog steeds met geheugen, een processor, een videokaart en een moederbord...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben er al 4 jaar uit ouwe, uit dat kasten bouwen. Weet ik hoe die nieuwe borden werken tegenwoordig.
Zeg dat danquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Net zoals vroeger, een PC werkt nog steeds met geheugen, een processor, een videokaart en een moederbord...
Als je weet Hoe lego werktquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben er al 4 jaar uit ouwe, uit dat kasten bouwen. Weet ik hoe die nieuwe borden werken tegenwoordig.
Yup.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:12 schreef Armageddon het volgende:
Ennuh zit er bij zoeen geile samsung buis ook een DVI kabel of moet je die weer los kopen?
Vertel!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Dit setje is eenvoudig in elkaar te flansen hoor. Let alleen heel goed op de montage van de CPU-koeler, das echt een bitch.
Niet kopen dus. Zit erbij. Samen met 100 boekjes en 10 liter plastic verpakkingenquote:
En van die rode dopjes op de stekkers zeker?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Niet kopen dus. Zit erbij. Samen met 100 boekjes en 10 liter plastic verpakkingen.
Vork! ouwe!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:27 schreef Vork het volgende:
Zeg, moet ik nou hier wezen?
leef jij ook nog !quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:27 schreef Vork het volgende:
Vork!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:27 schreef Vork het volgende:
Ja, we hebben nog bruine tetten tegoedquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:29 schreef k_i_m het volgende:
Ik doe eerst wel effe de beloofde vakantie foto's.
Mwah je verdoet ook je tijd pas een jaar of 10 ofzoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:32 schreef Vork het volgende:
Ik ben niet oud. Ik heb alleen net als jullie een iets groter deel van m'n leven weggegooid dan de gemiddelde newbie
Jeezes... Je zou toch verwachten dat ze dat nu eens wat verbeterd zouden hebben.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Dit setje is eenvoudig in elkaar te flansen hoor. Let alleen heel goed op de montage van de CPU-koeler, das echt een bitch.
Eeehmm, nou die koeler heeft 4 plastic palletjes, gespleten. Dus die moeten door de gaatjes op je mobo en dan uit elkaar gaan zeg maar. Zodat de uiteinden vast komen te zitten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vertel!!!
Dat ik straks niet voor verassingen sta
1+ 1 = 2quote:
Die bevestiging van een standaard socket 775 koeleer is gewoon belachelijk, koop een Zalman of Arctic Freeze idd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmm, nou die koeler heeft 4 plastic palletjes, gespleten. Dus die moeten door de gaatjes op je mobo en dan uit elkaar gaan zeg maar. Zodat de uiteinden vast komen te zitten.
Jammer is alleen dat de druk op de koeler vrij hoog is zodat op het moment dat je er 2 in hebt, de andere 2 weer snel losschieten.
IK heb uiteindelijk mijn mobo omgedraaid, die palletjes toen ze er doorheen staken een beetje (voorzichtig!) uit elkaar geduwd en daarna pas vast gezet.
Kut klus! Had er meteen een Arctic freeze bij moeten kopen, die werkt gewoon met schroefjes.
De winkels waren al dicht (zaterdag) anders had ik meteen een andere koeler gehaald, maar ja ik wou hem nu toch wel draaiende hebben. het is ook wel gelukt en hij houdt mijn CPU idle nu zelfs netjes op 27 gradenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Die bevestiging van een standaard socket 775 koeleer is gewoon belachelijk, koop een Zalman of Arctic Freeze idd.
Das vrij normaal in Spanje eigenlijk. In Nederland zouden de stokjes spoorloos verdwijnenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:45 schreef k_i_m het volgende:
Hier de beloofde bruine tetten, met behulp van mijn bruine bikini. Dit was in het zwembad op het dak van het hotel in Barcelona.
[afbeelding]
Dit was in Valencia in een zelfbedienings tapasbar. Overal zaten stokjes in, die je aan het eind moest inleveren. Na een telling kreeg je de rekening.
[afbeelding]
Natuurlijk de Sagrada Familiaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:49 schreef n00cL30n het volgende:
Barcelona... Nais!
Ook nog naar de bekende toeristen plekjes geweest? Park Guell, de Segrada Familias, het stadion, de palijstuinen etc?
Azerty.nl ook niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:20 schreef Armageddon het volgende:
Dat ASUS p5k bord is nergens meer op voorraad.
HW, alternatief? Iets van Intel zelf ofzo?
Gehehehehehe.... Ach ja.. moet ook kunnen toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:22 schreef k_i_m het volgende:
De hele vakantie trouwens bijna geen Nederlanders tegengekomen. Komen we in Barcelona, zeg ik zo tegen mijn wederhelft; "zeg; ik ga die spanjaarden steeds beter verstaan!" Zegt ie; "Ja, dat komt omdat ze allemaal Nederlands praten". Zelfs de meisjes van het hotel kwamen uit Nederland
.
rete irritant op vakantie veel nederlands om je heen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Gehehehehehe.... Ach ja.. moet ook kunnen toch?
Ik moet het vandaag hebben ouwe. Ik kan niet meer wachten. Net zoals jijquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Azerty.nl ook niet?
Heb me er verder niet zo in verdiept, maar Asus heeft meerdere 775 borden. P5B deluxe is geloof ik het meest verkochte model.
geen Mycom in de buurt? Die hebben de P5K ook als het goed is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik moet het vandaag hebben ouwe. Ik kan niet meer wachten. Net zoals jij
En die deluxe is me een beetje duur.
Nope! Levertijd twee weken. Zoeen computerwinkel bij mij om de hoek heeft wel de intel borden liggen. Zijn nog goedkoper ook. Dat dan maar doen of is ASUS veel beter?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen Mycom in de buurt? Die hebben de P5K ook als het goed is.
Intel bordjes zijn vaak kwalitatief erg goed maar volledig extra-loos zeg maar. Dus geen leuke overclock tools in het BIOS, geen extra temp sensoren etc etc.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nope! Levertijd twee weken. Zoeen computerwinkel bij mij om de hoek heeft wel de intel borden liggen. Zijn nog goedkoper ook. Dat dan maar doen of is ASUS veel beter?
Dat lukt vast prima op een reference bordje hoorquote:
Hey Bleu!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:22 schreef miss_bleu het volgende:
sow dat was de tandarts. Moet de 13de week
heb net voor het eerst normaal kunnen drinken. Maar ze hebben er maar 2 gedaan. de 13de moet alles aan de bovenkant. Dus 5 stuks geloof ikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Bleu!
Is het nog een beetje gegaan, of zit je zo vol verdovingen dat je uit je mondhoeken lekt?
Nee, niet gemist. Kom zeg, dan had je de foto's wel gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:27 schreef GI het volgende:
Zeg k_i_m heb ik ergens gemist dat jij in het huwelijk bent getreden ?
"wederhelft" "man". Is dat wegens een ring om je vinger of gewoon " a matter of speaking"
Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:56 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heb net voor het eerst normaal kunnen drinken. Maar ze hebben er maar 2 gedaan. de 13de moet alles aan de bovenkant. Dus 5 stuks geloof ik
Ah dat kon ik niet terugvinden in dit topic...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:02 schreef GI het volgende:
Opletten DD. Vullingen vervangen.
Gelukkig maar. Je kunt er weer even tegenaan. Veel succes dan maar alvast voor de 13de he?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:56 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heb net voor het eerst normaal kunnen drinken. Maar ze hebben er maar 2 gedaan. de 13de moet alles aan de bovenkant. Dus 5 stuks geloof ik
Komt vast nog wel een keer, zonder dat doorschijnen dan he?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:01 schreef GI het volgende:
Ah. Ik vond het al vreemd dat ik iets dergelijks niet mee zou hebben gekregen.
Al zou een leuke doorschijnende witte jurk jou wel goed staan denk ik...
Alleen in een witte jurk lijkt het me al een leuk uitzichtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Komt vast nog wel een keer, zonder dat doorschijnen dan he?.
Ah ok, ik heb 1 zilveren en een paar witte die je niet eens ziet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:16 schreef GI het volgende:
Ik heb er ook een paar die vervangen moeten worden. Oude vullingen, zwaar metaal. Ofzo.
zijn oude vulling met teveel ijzer erin. Die moeten er volgens de gezondheidsblaat uitquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ah dat kon ik niet terugvinden in dit topic...
Maar waarom moeten mensen toch altijd hun vullingen laten vervangen? Ik heb er een paar maar die hoeven er echt niet uit. Heb ik dan een goede tandarts of heeft bleu pech?
fanboys en hun waanvoorstellingenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:29 schreef HeatWave het volgende:. "De PSP verkoopt niet, de DS is king"
Waarom is in HEEL Amsterdam er dan geen PSP meer te krijgen en liggen de DS"en te verstoffen inde schappen?
Uhuhquote:
Het zal wel blijven, maar het is op zeker een hype op het momentquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh.
Nog zo iets. "Poker IS geen hype hoor, ik speel het al jaaaaaaren!!!"
Half V&A staat weer vol met pokerboeken, pokertafels, pokersetjes. Net als de dartrage van een paar jaar geleden.
Makke volgschapen.
Tuurlijk, dat is het hem nou juist. Poker bestaat al honderden jaren, maar opeens komt Veronica ermee en elke fucking puber rent naar de winkel meteen. Zo fucking triest vind ik dat. Net als dus toen met darten, de dartboards waren niet aan te slepen opeens.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het zal wel blijven, maar het is op zeker een hype op het moment
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:49 schreef SignOTheTimes het volgende:
Hallo, ik ben de kudde kwijt. Heeft iemand hier de kudde gezien?
Ik delegeer hoofdzakelijk eigenlijk..?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:42 schreef Amnesia. het volgende:
[..]
1+ 1 = 2
Film-industrie
Soa-Test
Doorgaans krijg je geen soa-test voor een administratieve kantoorfunctie in de filmindustrie.
Toch?
Nee...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:11 schreef Heatseeker het volgende:
Is dit het newbie voorstel topic?
Kak...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:16 schreef Armageddon het volgende:
Krijg de tiefus! Hele pc in elkaar gezet gaat dat ding niet aan.
Heuj! Het werkt?quote:
Mijn voeding was dus stuk. En dan niet de hele voeding maar één pennetje waar 3,8 volt op stond i.p.v. 5 volt. Ben allang blij dat het niet aan mij lag. Dacht al dat ik gek aan het worden was.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:21 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Heuj! Het werkt?
Wat was er niet goed gegaan met bouwen?
Ik draai hier ook Vista Ultimate, maar af en toe heb ik ruzie met de sidebar die 100% cpu vreet. En 3D games stotteren, dat is behoorlijk storend....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mijn voeding was dus stuk. En dan niet de hele voeding maar één pennetje waar 3,8 volt op stond i.p.v. 5 volt. Ben allang blij dat het niet aan mij lag. Dacht al dat ik gek aan het worden was.
Op het moment draait Vista Ultimate als een gek.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 08:25 schreef Joene het volgende:
Goedemorgen
*geeft Kuukske een lekkere kop koggie*quote:Op maandag 25 juni 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
Slaperige morgen vooral hier.
ff foto's doen hè!?quote:Op maandag 25 juni 2007 08:55 schreef Kuukske het volgende:
Jawel, er moet nog wel veel gebeuren. Maar we kunnen in ieder geval de woonkamer al wat inrichten enzo.
Feli !quote:Op maandag 25 juni 2007 10:02 schreef Paxlie het volgende:
moguh
ik ben officieel eigenaar van een huis
Feli negert!quote:Op maandag 25 juni 2007 10:02 schreef Paxlie het volgende:
moguh
Of het geheugen, of de proc.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:56 schreef k_i_m het volgende:
Als een HP d530 blijft piepen bij het opstarten is het toch gewoon de video toestand? Ik kan het nergens vinden en ik heb geen zin om alles te testen.
Gefeliciteerd Pax!quote:Op maandag 25 juni 2007 10:02 schreef Paxlie het volgende:
moguh
Nee, geheugen is kort gepiepquote:
pc'squote:Op maandag 25 juni 2007 11:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, geheugen is kort gepiep. En hij piepte eerst nog niet, maar gaf alleen geen beeld
.
Ziet er echt leuk uitquote:Op maandag 25 juni 2007 11:05 schreef Paxlie het volgende:
[..]
www.woneninmonnickendam.nl
begane grond, kavel 005
klikquote:Op maandag 25 juni 2007 10:56 schreef k_i_m het volgende:
Als een HP d530 blijft piepen bij het opstarten is het toch gewoon de video toestand? Ik kan het nergens vinden en ik heb geen zin om alles te testen.
Gaaf Paxquote:Op maandag 25 juni 2007 11:05 schreef Paxlie het volgende:
www.woneninmonnickendam.nl
begane grond, kavel 005
Oh gats, ik zat het net te lezenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:18 schreef Insomaniac het volgende:
Moggeuh, schietpartij, toestanden. Omdat de pliesie het station heeft afgesloten moet ik nu helemaal omlopen om een broodje te halen.!
Nou, het stomme is, als ik langs mijn pc kijk, kijk ik uit over perron 5 (waar het gebeurd schijnt te zijn) en ik heb helemaal niks gemerkt, behalve dan dat de treinen niet wegreden.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh gats, ik zat het net te lezen. Heb je wat meegekregen??
Bwuh ja, ik ben dan echt weer zo'n trut die daar nachtmerries over krijgt.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:29 schreef k_i_m het volgende:
Ook dat je het niet gezien hebt trouwens!
Wat is dat voor iets, heb wel de reclames gezien maar verder niks.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:15 schreef miss_bleu het volgende:
ik ben zaterdag naar de blue man group geweest. Wat gaaf is dat man! ik wil nog een keer!!
Feli Pax!quote:Op maandag 25 juni 2007 10:02 schreef Paxlie het volgende:
moguh
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:04 schreef k_i_m het volgende:
Bespaar je de moeite en ga gelijk naar een tent om bier te zuipen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |