quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iets als : Hoi kleintje. Maar dan niet denigrerend
.
Met beide kan ik leven.quote:
Mooi zoquote:
Oe.. hoe lang? En ga je nog weg?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi zo.
vandaag en morgen nog.... vakantie!!!!!!!!!!!!!!
3 wekenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oe.. hoe lang? En ga je nog weg?.
Nee, aan het FOK!ken, why?quote:
Nooit last van hier. Gratis ontbijt tot 9:00, dus 8:59 binnen komen, 4 boterhammen scoren en op de werkplek lekker ontbijtenquote:
Dikzakquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:28 schreef Paxlie het volgende:
tosti, 2 boterhammen met kip en 2 met pindakaas
* Paxlie nu nog dikker
Gok hier wanneer Arma's aderen dichtgeslibt zijn!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb 6 boterhammen met kipsaté op.
Vanavond niet op de fiets.
Ik gok 1999quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Gok hier wanneer Arma's aderen dichtgeslibt zijn!
Ik zeg 2009
je wilt me he?quote:
Sjiek hendige slip!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Gok hier wanneer Arma's aderen dichtgeslibt zijn!
Ik zeg 2009
Nachooooooooooooooooooooooos!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:19 schreef k_i_m het volgende:
Hola, buenas nachos con queso y jamon!
Oef... nachos met kaas en ham?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:19 schreef k_i_m het volgende:
Hola, buenas nachos con queso y jamon!
scholiermongool zeker?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:36 schreef ZoltaX het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vroeg actief
Slaapt er hier dan niemand uit??
Nee, wij werken zodat we in het weekend genoeg geld hebben om uit eten te gaan, te drinken en met een taxi naar huis te gaan. Verder hebben we allemaal een huis, een PC en een auto.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:36 schreef ZoltaX het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vroeg actief
Slaapt er hier dan niemand uit??
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wij werken zodat we in het weekend genoeg geld hebben om uit eten te gaan, te drinken en met een taxi naar huis te gaan. Verder hebben we allemaal een huis, een PC en een auto.
En jij?.
managerquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:34 schreef miss_bleu het volgende:mijn manager is bevallen van een dochtertje
Je vergeet dat de meesten ook een eigen huis hebben en niet afhankelijk zijn van moeders voor hun natje en hun droogjequote:Op donderdag 21 juni 2007 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wij werken zodat we in het weekend genoeg geld hebben om uit eten te gaan, te drinken en met een taxi naar huis te gaan. Verder hebben we allemaal een huis, een PC en een auto.
En jij?.
Huis had ik al toch?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je vergeet dat de meesten ook een eigen huis hebben en niet afhankelijk zijn van moeders voor hun natje en hun droogje
Is het al weekend?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Huis had ik al toch?
Anyway, denk dat hij door zijn moeder even achter de PC weg is gehaald, zal wel een snotneusje hebben, of zijn Olvarit werd koud ofzo.
het blijft verdacht stilquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben zo 3 weken vrij, dan ga ik van mijn geld lekker naar 2 concerten, met de auto (+chauffeur natuurlijk, bier muss sein!). Daarna lekker op vakantie, met het vliegtuig, niet met de bus natuurlijk.
maar wat doe jij ook alweer?.
zojuist van de pot gerukt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |