dan ben ik er niet...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Joah, volgende week ook nog hier he
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kansloze kut neger dat je bent!![]()
Wattan joh?quote:
twee weekjes hoofdkantoor!quote:
Ja, of iemand pakt ff een milf ofzo..quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
(kunnen we niet een ruzie gaan faken? dat we echt weer even een stunt uithalen met de stage SC?)
Zoiets wou ik ook zeggen..quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:43 schreef Goover het volgende:
[..]
Over hem roepen, Klik nu die sex sites is weg. Je lijd me af!
Secreatresses!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:47 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ja, of iemand pakt ff een milf ofzo..![]()
Nouhouquote:
Wie?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Secreatresses!
Ik kan niet! hier alleen maar Oud ossie vrouwen...!![]()
Secreatresses!quote:
Ik kom uit het oosten maar ik ken ze nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Secreatresses!Dat zijn vrouwen uit het oosten!
![]()
Jij moet helemaaaaal je smoel houdenquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kansloze kut neger dat je bent!![]()
wat is nou eigenlijk een milf precies?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:47 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ja, of iemand pakt ff een milf ofzo..![]()
Je dikke vinger bleef zeker steken bij de O, daarom staan er zo veel in je naam. Of ben je aan het compenseren voor je kleine jan? Pinkiewinkie!quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
wat is nou eigenlijk een milf precies?
word ik oud?![]()
iemand nog een bedrijfsrelletje ofzo? mijn chef zei net over een andere collega "ohnee, dat shirt kan echt niet, daar heeft ie echt een dikke buik in", ik had echt zoiets vanwtf
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou niet?!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Jij moet helemaaaaal je smoel houden![]()
Dit is GVD MIJN ruzie met Roycooooo! Jij wou niet, dus nu is het mijn beurt!!!!
![]()
ja man gvd, Kuno!!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Jij moet helemaaaaal je smoel houden![]()
Dit is GVD MIJN ruzie met Roycooooo! Jij wou niet, dus nu is het mijn beurt!!!!
![]()
He KUT NEGER HOU JIJ JE ER NOU GEWOON EVEN BUITEN!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ja man gvd, Kuno!!!!!!!!!
Go(o)vert
[afbeelding]
Ohw ja, geef de neger maar weer de schuld! Dikke Duitser!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik wou niet?!Die KUT NEGER! DIE WOU NIET!
![]()
Dat is die shit man. Bij ons in de negertfamily jeweets, is dat regular manquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Je dikke vinger bleef zeker steken bij de O, daarom staan er zo veel in je naam. Of ben je aan het compenseren voor je kleine jan? Pinkiewinkie!
Die neger is de schuld van alles hier! En noem me godverdomme niet dik!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Ohw ja, geef de neger maar weer de schuld! Dikke Duitser!
Dan zijn het toch echt die worstenvingers van je!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat is die shit man. Bij ons in de negertfamily jeweets, is dat regular man!
En negerts (zoals ik swa) hebben nooit een kleine jan, wel een lange jan!
Tuurlijk, vooroodelen he draak, negerts worden altijd en overal van beschuldigd. Koekwausquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Die neger is de schuld van alles hier! En noem me godverdomme niet dik!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:54 schreef Goover het volgende:
[..]Ah bedankt hoor, ik voel me weer helemaal trendySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Levenswerk: Berlijn Blog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |