Had m nog heul niet gelezen. Idd een giller van een verhaalquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:35 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
wat een verhaal weer
en voor de mensen die klaar zijn met stage, goed bezig
en de mensen uit Zeeuws-Vlaaanderen zijn de reserve-Vlamingenquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neeheeej, wij zijn geen reserve-duitsers zoals de limburgers reserve-belgen zijn![]()
Jagshemash. I likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
daar was ik sowieso van plan om langs te gaan, thnx for the tipquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:18 schreef Casual-T het volgende:
Je hebt bij de Expo wel allemaal leuke stuff voor geslaagden..
Zo'n me-to-you beer met zo'n diploma.. succes gegarandeerd..
Wonen daar serieus mensen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en de mensen uit Zeeuws-Vlaaanderen zijn de reserve-Vlamingen
het jankt hierquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier in Middelburg is er nog altijd de dreiging dat het gaat regenen, maar voorlopig is het nog altijd droog
Laat jij je Ferrari F430 dan gewoon op straat staan...?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
het jankt hier
ze zijn een nieuw zwembad plaatsten bij de buurman, die cementwagen rakelings langs mijn wagen
Ik wel, naast mijn Enzoquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Laat jij je Ferrari F430 dan gewoon op straat staan...?
Japie, in de wagen!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
het jankt hier
ze zijn een nieuw zwembad plaatsten bij de buurman, die cementwagen rakelings langs mijn wagen
als ik die had, dan zat ik daar nu in. al heb ik liever een Mustangquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Laat jij je Ferrari F430 dan gewoon op straat staan...?
Ik heb ze netjes in een rijtje in de parkeergarage onder mn huis staan!quote:
baas ze starten de wagen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Japie, in de wagen!!!
[afbeelding]
![]()
quote:
Mijn Mercedes SLK 5.5 staat gewoon in mijn parkeerkelderquote:
Ik krijg zelfs betaald om tegen de belasting te liegenquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:45 schreef Roycoooooo het volgende:
Stelletje liegpeuken!! Jullie mogen helemaal niet liegen van jullie mama![]()
Ik mag alleen niet liegen over dingen die mn moeder ook leest of hoort! en dit leest ze toch niet!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:45 schreef Roycoooooo het volgende:
Stelletje liegpeuken!! Jullie mogen helemaal niet liegen van jullie mama![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef denB het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs betaald om tegen de belasting te liegen
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef denB het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs betaald om tegen de belasting te liegen
onbegrijpelijk... Ik dacht dat we na de watersnoodramp van 1952 collectief hadden afgesproken dat niet meer in dat gebied ging wonen...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ik weet ook niet waarom, maar ja. En ze hebben daar alleen maar 80 kilometer-wegen
(als maximum, minder natuurlijk ook in de bebouwde kom
)
Ik moet wel eens naar de overkant voor wedstrijden
dat zeg jijquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik mag alleen niet liegen over dingen die mn moeder ook leest of hoort! en dit leest ze toch niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |