heel simpel gezegt zet ie uit jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:08 schreef Yurithemaster het volgende:
dan zet ie uit

Wellicht is het filmpje niet zo duidelijk maar dat lijkt me toch echt een gevalletje "schuimen"quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:13 schreef satecl het volgende:
http://throughweb.net/?p=64 wat duidelijker

het is niet echt schuimen, want de zeep blijft gewoon "vast" maar het wordt wel erg heetquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht is het filmpje niet zo duidelijk maar dat lijkt me toch echt een gevalletje "schuimen"

quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:25 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
rose mc Gowan

PNG..en volgens mij JPEG2000 ook..quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:02 schreef PhysicsRules het volgende:
De meeste plaatjes op internet zijn JPG of GIF. Het nadeel van JPG is dat het geen transparantie kent en van GIF dat het maar 256 kleuren heeft. Hoe heet het formaat dat geïntroduceerd is om deze (en andere) problemen op te lossen?

ciaoquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:10 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik ga weg naar de kroeg...
Arriverderci![]()
[afbeelding]

Het is geen OF-antwoord maar een EN-antwoord.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:11 schreef PhysicsRules het volgende:
JPEG2000 past een beetje in mijn omschrijving, maar heeft niets met GIF te maken.
PNG is idd het juiste antwoord.
Maareh, geen twee antwoorden geven![]()

Nembrionic+1quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
Mekka?

Ik moest 'm even snel kwijt want ik moet zo naar een concertquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:56 schreef Iago het volgende:
jc bloem, insomnia

goed genoeg (before sunrise)quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:37 schreef ElizabethR het volgende:
Before sunset
Ethan Hawke en Julie Delpi

quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:56 schreef Iago het volgende:
[..]
goed genoeg (before sunrise)
![]()
heb je m gezien?

ja, eigenlijk is het deze: http://www.imdb.com/title/tt0112471/quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0381681/
Afijn. Ik heb hem gezien, een echte feelgood movie enzo.

That's the onequote:Op donderdag 21 juni 2007 18:13 schreef Homdeck het volgende:
mahjong?

Ach sooooo, niet gezien die eerstequote:Op donderdag 21 juni 2007 18:14 schreef Iago het volgende:
[..]
ja, eigenlijk is het deze: http://www.imdb.com/title/tt0112471/
before sunrise uit '95. dan ontmoeten ze elkaar voor de eerste keer.![]()

...heet ook albert hammondquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:37 schreef Iago het volgende:
albert hammond zegt me wel wat, maar zijn zoon....

ik wilde net een hint gaan gevenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:45 schreef ElizabethR het volgende:
Strokes

Iago +1quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:08 schreef Iago het volgende:
roquefort

quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:32 schreef RoofingBurner het volgende:
de zwarte steen?
en vervolgens dit goed rekenen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:44 Schreef Nembrionic het volgende:
Mekka?

ja, nu ik het zo terug lees, is dat best wel raarquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Grmbl.
[..]
![]()
[..]
en vervolgens dit goed rekenen.![]()

SaskiaR+1quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |