Zij willen ook terror en zeker niet pro ban.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens DGK_REDACTIE is hij niet gay.![]()
![]()
Dat is te zien op die fotoquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens DGK_REDACTIE is hij niet gay.![]()
![]()
En de aarde is zo plat als een pannenkoek.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:21 schreef noekje het volgende:
Zij willen ook terror en zeker niet pro ban.![]()
jDaar sluit ik me helemaal bij aanquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:22 schreef demins het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft 'het' niks te zeggen!![]()
WB moest er nog overheen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:24 schreef noekje het volgende:
Amanda lag onder de douche al te slapen.
Ze hadden haar gewoon moeten laten liggen.
Zou ze dan zo erg stinken dat Natasia bang is dat zelfs een paard aan de geur van Amanda bezwijkt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:29 schreef noekje het volgende:
Natasia: ga eens wat ondergoed aantrekken, doe wat deo op een en luchtje.
Je moet zo op Fries rijden.
Anders slaat die op hol. Het is een hengst he. Een niet fris ruikende vagina en klotsende oksels maat het beest los in een hengst. Voor je het weet zijn de rollen omgedraaid en gaat Fries rijden op Amanda.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou ze dan zo erg stinken dat Natasia bang is dat zelfs een paard aan de geur van Amanda bezwijkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |