Volgens de redactie is hij straight..... daarmee hebben ze overigens ook gelijk bevestigd dat hij het isquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:52 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik denk gay. Maar het kan aan het sjaaltje liggen.![]()
Als ze karakter hebben doen ze niet meer mee met die charade.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daarom wordt het huwelijk na de kooi nog een keer overgedaan.
de redactiequote:Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens de redactie is hij straight..... daarmee hebben ze overigens ook gelijk bevestigd dat hij het is![]()
Nou ja, als ze Huub dan maar even toespreken dat hij Jaap moet aansporen tot terrorquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:52 schreef webextreme.nl het volgende:
he wacht eens even, alles is dus op door de redactie die honger heeft?want er is net gebelt en huub is er nu vandoor met de frikandelle dus.
Ja, daar komt het wel op neer. Mevr. Deborah Flens Pannekoek heeft vanmiddag lunch met Cora gehad en haar de nodige instructies gegeven. De belangerijkste is dat Jaap het neutraal moet houden met Brian en wat meer de emo Jaap aan hem moet laten zien.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:50 schreef paraquat het volgende:
dus iedereen is weer gewoon vriendjes??? (ben weer een uur of 20 er niet bij geweest!).......
Ze zitten in DGK.... need I say more??quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Als ze karakter hebben doen ze niet meer mee met die charade.![]()
Tja, maar als iedereen karakter had, dan hadden wij nu geen gouden kooi.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Als ze karakter hebben doen ze niet meer mee met die charade.![]()
Ja, weleens van gehoord. Maar bij youtube denk je toch in eerste instantie aan filmpjes, en die werden er toen nog niet zoveel gemaakt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja duh, nooit gehoord van een grammafoonplaat, casseterecorders en cd's![]()
Edit: dan kan ik mijn Satie-materiaal gaan verkopen![]()
Gay bedoel je?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens de redactie is hij straight..... daarmee hebben ze overigens ook gelijk bevestigd dat hij het is![]()
Mijn type is het in ieder geval nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik heel oppervlakkig zou zijn (wat ik natuuuuuurlijk niet ben) zou ik zeggen dat hij er vals en nep uitziet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Mijn type is het in ieder geval niet![]()
![]()
.
Ik heb ook trek in patat, maar ik wil die lucht niet in mijn huisquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:55 schreef webextreme.nl het volgende:
ik ga ok eff eten bakke man nu ik dat zo zie krijg ik honger
Het concept dat vooraf werd gepresenteerd leek mij bijzonder interessant...quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, maar als iedereen karakter had, dan hadden wij nu geen gouden kooi.
Hoofdschuddend naar mensen kijken, heeft toch wel wat
Zet je de pan buitenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook trek in patat, maar ik wil die lucht niet in mijn huis![]()
Tsja......... ik kan me niet voorstellen dat ze het zo'n aardige menneke vinden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:57 schreef Gert het volgende:
Blijft de vraag: waaróm toch, wilde de Febo zonodig voorkomen dat Brian het mikpunt werd van Jaap's terror?
Omdat Brian niet mag flippen.. want als hij te erg door het lint gaat kunnen ze hem echt niet meer binnenhouden, dat hotelgrapje kun je niet blijven herhalen, en als hij er niet meer is kan hij niet meer winnen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:57 schreef Gert het volgende:
Blijft de vraag: waaróm toch, wilde de Febo zonodig voorkomen dat Brian het mikpunt werd van Jaap's terror?
Ik heb een doos vol mango's, gisteren zomaar gekregen van onze Syrische koffietent/cafetaria. Ik zal ze uitdelen: alsjeblieftquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook trek in patat, maar ik wil die lucht niet in mijn huis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |