Dan waren we nu misschien van brian verlost geweestquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Oooh.. dus Jaap zat gewoon te jókken, dat-ie gisteravond tegen is gehouden toen-ie de totale oorlog wilde verklaren aan Brian?![]()
Had toen de dingen lekker op z'n beloop gelaten.
Waarom hebben jullie Brian er niet uit getrapt? ELKE regel is ondertussen overtreden zonder directe consequenties... Binnenkort wordt er iemand vermoord, en dan? Een officiele waarschuwing?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet meer. Wij zaten er ook op te wachten. Terrorrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet veel denk ik... hij is al 80 jaar dood.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of Satie zelf ook op youtube staat
Twijfelen aan een kindje van God?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:47 schreef farceman het volgende:
Waarom wordt de oprechtheid van Brian naar Amanda nooit eens in twijfel getrokken?
jaloursquote:
Huub zei dat Jaap 'the green light' had gekregen maar Natasia zei daarop dat dat niet zo was want ze kwam net zelf van achter.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou dat hoefde helemaal niet van ons. Jaap wilde eerst zn schoolspullen weg hebben.![]()
terror for brainlessquote:
En daarom is er geen muziek van hemzelf??quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Denk ut niet, 1 juli 1925 overleden...
Op een beschaafde manier trouwen kost vrijwel niets.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:47 schreef Heathen het volgende:
Het is best wel logisch dat er geen terror komt. DGK betaald het huwelijk van Cora en Jaap, die twee moeten zich dus gewoon gedeist houden.
Voor haar leeftijd?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
jalourskan zeggen wat je wilt maar voor haar leeftijd is het echt wel een mooie vrouw
Ja ik ben verdomde jaloers op dat vadsige wijf met haar haar goddelijk prachtige karakter.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
jalourskan zeggen wat je wilt maar voor haar leeftijd is het echt wel een mooie vrouw
Kom op zeg, ze is 33... en voor iemand van 33 ziet ze er niet bijzonder (goed) uit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
Daarom wordt het huwelijk na de kooi nog een keer overgedaan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:50 schreef FdW het volgende:
[..]
Op een beschaafde manier trouwen kost vrijwel niets.
Aan die kermis van DGK meedoen kost ze een berg respect en aanzien.
Voor 33 is ze ontzettend uitgezakt en verlebberd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
en happen, prachtigquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kom op zeg, ze is 33... en voor iemand van 33 ziet ze er niet bijzonder (goed) uit.
Ja duh, nooit gehoord van een grammafoonplaat, casseterecorders en cd'squote:Op donderdag 21 juni 2007 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet veel denk ik... hij is al 80 jaar dood.
Ik denk gay. Maar het kan aan het sjaaltje liggen.quote:
Weinig uitgezakt aan haar buik, eerder uitgebold.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor 33 is ze ontzettend uitgezakt en verlebberd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |