Hij heeft de Yogales verstoordquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:31 schreef schatje het volgende:
[..]
VoorbijJaap heeft helemaal niets gedaan.
Ja, da's een "echte" cd hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:35 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Piano Works van Erik Satie (weet niet of het echt een bestaande cd is), staat veel moois optip
Dat is een cover, Satie speelde het veel mooier.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:35 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Piano Works van Erik Satie (weet niet of het echt een bestaande cd is), staat veel moois optip
Laat die dan lekker thuis gaan zitten met een krantje en een pijpquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:37 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
Jaap mag geen terror doen van Cora
Lady Wanhoop...quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:37 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
oh pagina 5 al
ik dacht we zitten nog op 1
Vanochtend een beetje lopen kloten bij de yoga-les..quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:31 schreef schatje het volgende:
[..]
VoorbijJaap heeft helemaal niets gedaan.
Natas, draai het om en je hebt je antwoordquote:
Nou blijkbaar niet meer. Wij zaten er ook op te wachten. Terrorrrrrrquote:
Hoe is dat te beluisteren dan!?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is een cover, Satie speelde het veel mooier.
Geen beste beurt van Dr. Clavan van het Dalvrouwkliniekje.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:39 schreef AutumnTears het volgende:
wat vreselijk die borstvergroting van tasia
Niet door mij, da's duidelijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Natas, draai het om en je hebt je antwoord
Over die naam is nagedacht![]()
O, dus dat was niet Satie zelf..quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is een cover, Satie speelde het veel mooier.
Waarom moest het dan ook allemaal tegen gehouden worden gisterenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet meer. Wij zaten er ook op te wachten. Terrorrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieke moet dat zeikmarmotje dumpen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:41 schreef Anderkeertje het volgende:
relatie van Huub en Lieke is er eentje van te veel praten (lees zeuren)![]()
Ja hoor, ik geloof je bijna.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen idee of Satie zelf ook op youtube staat, misschien ff zoeken. Ik heb zelf wel muziek van hemquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:41 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
Er kmt geen fokking terror
Cora was vanmiddag bij Jaap: emo-jaap kwam even naar voren en van Cora moest Jaap met Brian kletsen en het goed maken. Is gebeurt, geen terror. Van Cora de redactie moet jaap meer emo laten zien naar brian toe
Nou dat hoefde helemaal niet van ons. Jaap wilde eerst zn schoolspullen weg hebben.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarom moest het dan ook allemaal tegen gehouden worden gisteren![]()
Ow, en die relatieperikelen tussen Huub en Lieke hoeven van mij niet op de streams hoor (behalve bij DE breuk natuurlijk)
offtopic? Huub speelt Satie en zo zijn we hier, hartstikke ontopicquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:42 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is off-topic, maar onze eigen Reinbert de Leeuw is een Satie expert en vertolker.
Denk ut niet, 1 juli 1925 overleden...quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of Satie zelf ook op youtube staat, misschien ff zoeken. Ik heb zelf wel muziek van hem
Pak die spullen aan en zeg :"Go, get him boyquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou dat hoefde helemaal niet van ons. Jaap wilde eerst zn schoolspullen weg hebben.![]()
Dan zet die toch gewoon dat tasje bij jullie in kantoor.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou dat hoefde helemaal niet van ons. Jaap wilde eerst zn schoolspullen weg hebben.![]()
En die konden jullie niet zolang achter in bewaring nemenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Oooh.. dus Jaap zat gewoon te jókken, dat-ie gisteravond tegen is gehouden toen-ie de totale oorlog wilde verklaren aan Brian?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Flikker op man als je toch loopt te liegen, ik vind tot nu alles best heb zelfs brian/jaap als favoriet maar dat van gisteren met jaap zn terror en dat van eric (eer aan zichzelf houden voor 10k) is toch zo zwaar gescript.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Heeft Cora dat niet meegenomen vanavond?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
'quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Oooh.. dus Jaap zat gewoon te jókken, dat-ie gisteravond tegen is gehouden toen-ie de totale oorlog wilde verklaren aan Brian?![]()
Had toen de dingen lekker op z'n beloop gelaten.
Er moesten eerst wat mensen bewerkstelligd worden om het effect zoveel mogelijk te neutraliseren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Oooh.. dus Jaap zat gewoon te jókken, dat-ie gisteravond tegen is gehouden toen-ie de totale oorlog wilde verklaren aan Brian?![]()
Had toen de dingen lekker op z'n beloop gelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |