nee dat is vanacht al op gedronken. maar er is nog meer!quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:46 schreef Nuna het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Maare, ga je ons nu verblijden met lege flessen wijn?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:31 schreef BlueCurl het volgende:
mijn eerste verjaardags topictof!
dank dank iedereen
Iedereen die trek heeft:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Opzouten kutkloonquote:
!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:38 schreef BlueCurl het volgende:Jo0lz is mijn mede jarige. ownee ik ben jo0lz mede jarige want hijs ouder dan moi
ben je vanaf je 21ste toch al?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
!.
Gefeliciteerd meid!
23, Financially Independant.
sterker nog.quote:
quote:Ouders zijn tot slot nooit aansprakelijk voor schulden die personen van 18 jaar en ouder maken. Die schulden komen altijd voor rekening van degene die ze maakt. U kunt dus nooit gedwongen worden te betalen voor een schuld die uw kind is aangegaan na zijn of haar achttiende.
d8 financieel gewoon tot 21e... maar kan indd al veranderd zijn!quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
sterker nog.
als ik de site van het nibud lees
zijn je ouder al vanaf je 18de niet meer verantwoordelijk...
[..]
hoi!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:13 schreef linebear het volgende:
gefeliciteerd, dat je alweer zo oud bent geworden....
maar wie is u !?
dacht ik ook hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
d8 financieel gewoon tot 21e... maar kan indd al veranderd zijn!
Hij bedoelt waarschijnlijk dat je tot je 23ste onder het jeugdloon valtquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
sterker nog.
als ik de site van het nibud lees
zijn je ouder al vanaf je 18de niet meer verantwoordelijk...
[..]
hoi! ik ben nog steeds bluecurlquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:35 schreef Geerd het volgende:
En jij bent?
jah ik zat ook al te verzinnen hoe hij aan die 23e levensjaar kwamquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk dat je tot je 23ste onder het jeugdloon valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |