helm kan je tijdens het lessen wel gebruiken als de krassen je zicht niet ontnemen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:47 schreef Der_Michael het volgende:
Hij is ook al de nodige keren over de grond gerold, dus de helm zelf zit ook onder de krassen. Denk persoonlijk dat het nooit kwaad kan om een nieuwe goede helm te kopen........Je hoofd blijft natuurlijk het kostbaarst
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:57 schreef jeweetsch het volgende:
w0000tttt ik ga hier binnenkort vet veel posten!
TEH TAIM HAS COM!!!!11!1!
DERR IS NWO SPOEN!11
ohhh ik draaf door!
anyway, deze maand nog beginnen met lessen menn!! w0000tt
Die geitebabbel heeft 3 dagen mee gelant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die geitebabbel heeft 3 dagen mee gelant.
STFU NOOB IK PWN JE!!!!!11111!!! HAHAHA LOLLERSTJES!!1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik was niet optimaal bezig,
...ofzo!![]()
powerlol
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:25 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
STFU NOOB IK PWN JE!!!!!11111!!! HAHAHA LOLLERSTJES!!1![]()
![]()
ik was niet optimaal bezig,
...ofzo!![]()
![]()
ik moet toegeven dat je vaak bovenaan stondquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:27 schreef -XX- het volgende:
[..]Haha.
![]()
PIEUW, headshot.MM MM M M M MM MMM MONSTERKILLLLLLLLLLLLLLL
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die geitebabbel heeft 3 dagen mee gelant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik pwn jou met CoD2
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
Dat geheid jaquote:
Bedankt voor je reactie. Tweede positieve reactie over vcz. Dus ik ga me na mijn vakantie aanmelden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:46 schreef fs180 het volgende:
morguh.. (48uursban)
ben tevreden met vcz, alleen heb geen ervarig met andere rijscholen dus tjah
wist trouwens niet dat ze al nieuwe cbf's hadden gekochtinstructeur had het er wel over dat ze beetje waren zoeken ernaar, maar hebben ze dus snel gevonden
enne.. ik rij ook met brommerhelm, wel uit motorzaak, maar tot ik mn vb heb ga ik niet met dure helm de weg nog op,
pas als ik wel veel de weg op ga komt er dure stille veilige helm
Op waterdichtheid en hoe ze zitten neem ik aan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:23 schreef immortalsean het volgende:
AVB-lesje gehad in de regen, en gelijk m'n nieuwe helm en handschoenen kunnen uittesten.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Op waterdichtheid en hoe ze zitten neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |