Gisteren is het wat anders aangepakt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:19 schreef fs180 het volgende:
precies, 2 man is ideaal!, welke instucteur kan nou op 6 man tegelijk letten.. misschien alleen 1e keer 6 man?
was ik maar eerder geborenquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
wat veelhet is zeker zomer
maargoed, succes aan een ieder
* NT-T.BartMan meldt zichquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
echte bikkels lessen in de winter
niet als je 18 wordt in maartquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
echte bikkels lessen in de winter
Hahaquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar jij neemt gooien en smijten wel heel letterlijk
ok.. ok.. ik ook![]()
Dat is vet relaxeddddquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:37 schreef motorbloempje het volgende:wou dat mijn ouders ook motorreden
maar, gelukkig mn vent wel
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is vet relaxedddd
Als ik later een vriend heb die niet motorrijdt![]()
Schop ik hem op de motor en als hij dat dan weigerd mag hij zijn tassen pakken. De hond!![]()
NooOOoh jk menn!
als je groot bent?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is vet relaxedddd
Als ik later een vriend heb die niet motorrijdt![]()
Schop ik hem op de motor en als hij dat dan weigerd mag hij zijn tassen pakken. De hond!![]()
NooOOoh jk menn!
ik les ook niet meerquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:03 schreef Den_Haag het volgende:
Wist niet dat jullie nog lesden
Ik mag zaterdag weer twee uurtjes. Nog 2 weken en dan examen
Ik wilde hier een hatelijke opmerking op plaatsen maar dat heb ik de laatste tijd al genoeg gedaanquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
als je niet weet dat er achter de d van weerhoud een t moet, ben je best wel een OLO-er
ben blij dat ik tot mijn 21ste gewacht heb(en nu rijd ik op een Diversion
![]()
maargoed, dat omdat ik niet meer kan betalen
)
nee greppels zijn fijnquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik les ook niet meer![]()
lessen is voor mietjes![]()
(succes though)
alleen zonde van je divquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
't was echt een zachte greppel man
viel echt zo *plof* in de bladertjes, met mn ogen stijf dicht en toen heel voorzichtig open en denkendit viel best mee
![]()
Zolang je maar niet zo groot alsquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja als ik een grote meid ben geworden.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang je maar niet zo groot als
Hoi motorbloempje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat weet ik toch allemaal alquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
jah.. alleen de topkuip is beetje naar de kloten
maar, er bestaat rode ductapeen die zit er nu op
![]()
zelfde kleur als m'n kuip, dus als ik hard rij zie je het niet (kortom: je ziet 't altijd zitten
)
maar nee, is prima opgelost zo.. al ben ik wel aan het kijken naar iets anders (oud brik ofzo) want motor van de Div is beetje naar de haaien aan het gaanloopt niet geweldig meer, en reviseren = total loss
ooooh.. dat duurt nog wel ff dusquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja als ik een grote meid ben geworden.![]()
![]()
True..quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat weet ik toch allemaal al
[..]
ooooh.. dat duurt nog wel ff dus![]()
als in de winter 18 wordt mag ik dat ook hoorquote:
op de 13e nog welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:28 schreef Robar het volgende:
Vandaag vrijdag de dertiende om 10.45 ben ik geslaagd voor mijn AVB
En gewoon alles ging goed (moest alleen wel twee dingen een keer overdoen)
DETAILS!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:28 schreef Robar het volgende:
Vandaag vrijdag de dertiende om 10.45 ben ik geslaagd voor mijn AVB
En gewoon alles ging goed (moest alleen wel twee dingen een keer overdoen)
De oefeningen op volgorde:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:10 schreef Henk-B het volgende:
[..]
DETAILS!!!!
Wat moest je allemaal doen en gefeli natuurlijk
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:49 schreef Beach het volgende:
Ik heb nog problemen met de snelle slalom en de langzame ook soms nog.
Uitwijkproef is eigenlijk een eitje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |