quote:Op maandag 16 juli 2007 13:24 schreef Den_Haag het volgende:
Kawa's zijn voor smurfen.
Id ( of paspoort), je avb examen formulier ( van je rijschool), en theorie certificaat.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:19 schreef Den_Haag het volgende:
Moet je nog speciale documenten mee nemen voor je AVB-examen?
Haha owja sorry! is ook zo.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:28 schreef Den_Haag het volgende:
XX, ik heb mijn gewone rijbewijs. Schrok even van je bericht. Het CBR zegt gelukkig:
Moet ik ook een theorie-examen afleggen voor het motorrijbewijs (A) als ik al een autorijbewijs (B) heb?
Voor het motorexamen voertuigbeheersing heb je een willekeurig geldig Nederlands rijbewijs, een militair theoriecertificaat of een geldig theoriecertificaat A nodig. Voor het examen verkeersdeelneming heb je een geldig theoriecertificaat A nodig.
de xbox op je rijlesmotor?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:23 schreef Den_Haag het volgende:
In jouw geval ja!!![]()
ps.....de xbox doet het eindelijk goed. andere tv was de oplossing.
ah ok.. Moet je voor de grap eens je controler aansluiten op de besturing van je motor. Ga je opeens heel anders door die slalom.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:05 schreef Den_Haag het volgende:
Yep, anders verveel ik me zo tijdens de snelle slalom
mietjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:07 schreef Lennox het volgende:
Net mn eerste 100m op mn eigen bike gereden, omdat hij niet verzekerd is kon ik hem alleen naar mn stallingsplek rijden
Morgen even verzekering regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |