Nee man, we suckten big time! Ik had wel gewonnen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:17 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik had hem gedit
en hoe was je game?
hole-in-one?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:15 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Neuh, moet je nou met wijven, die zeiken alleen!
Wow! Wel 8 pilsjes!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:18 schreef Daklem het volgende:
pppfff, ben hyper!
echt heel irritant! ben al kei hard muziek aan het luisteren, maar krijg steeds meer energie. Heb ook al 8 pilsjes op, maar helpt geen meter!!!!
Stel jezelf dan ook ff voor!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:19 schreef Daklem het volgende:
fuck .nu ben ik de foto kwijt
aargh!
ff zoeken hoor
http://img75.imageshack.us/img75/6717/halthammerzeitbm3.jpgquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:19 schreef Daklem het volgende:
fuck .nu ben ik de foto kwijt
aargh!
ff zoeken hoor
voor mij welquote:
Nee! Ik ken je nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:20 schreef Daklem het volgende:
[..]
lees ff 1000 topics terug! daar stel ik mezelf voor![]()
![]()
vooruit ik stel me wederom ff voor. als jij dat ook doet!quote:
Maar ik ben geen studentjequote:Op donderdag 21 juni 2007 00:21 schreef Daklem het volgende:
[..]
voor mij wel
Morgen moet ik leren voor tentamens. Eigenlijk geen zin in! Daarna naar Ordina Open. lekker verder zuipen!![]()
Ohja hier is de feauteau:![]()
[afbeelding]
Dat klinkt geen eens leuk. En waar studeer je en wat?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:23 schreef Daklem het volgende:
en ik woon in fukking Geldrop! kutdorpallertijden
Vastgoed & Makelaardij! .. das wel leuk!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:23 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Dat klinkt geen eens leuk. En waar studeer je en wat?
Rockanje ook niet, maar dat heeft teminste nog een leuke naamquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:24 schreef Daklem het volgende:
[..]
Vastgoed & Makelaardij! .. das wel leuk!
en nee dat klopt. Geldrop is geen kut an!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |