ja dat hebk ook, normaal heb ik het ook wel, maar nu wilde ik gewoon die tv hebben enzo, ik zal deze 2 weken toch wel doorkomen, alleen ist gwn kut als je dingen niet kan doen, terwijl je het wel wilquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik probeerde standaard rond de 600 euro over te hebben. Maar nieuwe motor laatst, en dan over een paar dagen een nieuwe helm, wordt wat krapjes allemaal.
Kleine jongetjes zoals jou horen allang te slapen! Hup naar bed!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:07 schreef Ravii het volgende:
[..]
Voetbal...![]()
Geld en Tijd verspilling!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:07 schreef Ravii het volgende:
[..]
Voetbal...![]()
Sowieso extra werk. Ik wil er nog een andere motor bijquote:
Hehequote:Op donderdag 21 juni 2007 00:07 schreef ericajax het volgende:
[..]
ja dat hebk ook, normaal heb ik het ook wel, maar nu wilde ik gewoon die tv hebben enzo, ik zal deze 2 weken toch wel doorkomen, alleen ist gwn kut als je dingen niet kan doen, terwijl je het wel wil(mede door "verslavings"uitgaven)
Nee hockey is zeker lekkerquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:07 schreef Ravii het volgende:
[..]
Voetbal...![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:11 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ik vind voetbal ook niks, ben ik nu lesbisch?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:11 schreef Elvanera het volgende:
[..]
+2 agreequote:
Jij en lesbisch? T zal toch nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:13 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Is dat een ja of nee? Want moet ik ernstig aan mezelf gaan twijfelen
ik wachte nog op jouwquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:08 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Kleine jongetjes zoals jou horen allang te slapen! Hup naar bed!
beter dan voetbalquote:
Nee, al zou bi wel goed uitkomenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:11 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Strait as hellquote:
Wat lief!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:15 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik wachte nog op jouw!
en nu ben ik niet meer moe
dus ik blijf maar
[..]
Ik pas.quote:Nee, al zou bi wel goed uitkomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |